Bekijk originele versie : wat is t romantischte plekje in a'dam of omgeving???
saida2003
15-07-2003, 15:47
salaam,
ik wil mijn vriend laten zien dat ik heel veel om hem geef, hoe kan ik dat het beste doen en op welke plek??? :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Amsterdamse Bos :D
of in een portiekje.. romantisch en veilig :stout:
Origineel gepost door saida2003
salaam,
ik wil mijn vriend laten zien dat ik heel veel om hem geef, hoe kan ik dat het beste doen en op welke plek??? :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Het meeste romantische plekje is bij jou thuis waar je ouders bij zijn en dat hij dan suiker en zijn ouders meeneemt... Romantischer kan het niet... :D :D
elmoemien
15-07-2003, 15:53
wat dacht je van de bijlmer?
saida2003
15-07-2003, 15:59
bijlmer????
wat is daar nou???
elmoemien
15-07-2003, 16:00
gezellig in een parkje in de bijlmer omringd door paramaribo, romantischer kan gewoon niet
bijlmer????
wat is daar nou???
Fietsenboxen :D
Xperience
15-07-2003, 16:04
Centraal Station?
Willemien
15-07-2003, 16:07
salaam,
Amsterdam: romantische plekjes genoeg toch ..
's avonds de verlichte grachten, vondelpark, de jordaan .... terrasje aan de prinsengracht ...
ze wil hem laten zien dat ze om hem geeft. Nou wij weten allemaal wat mannen dan willen zien :hihi:
Origineel gepost door doc25
ze wil hem laten zien dat ze om hem geeft. Nou wij weten allemaal wat mannen dan willen zien :hihi:
The box. The place to be.
Origineel gepost door Junkie
The box. The place to be.
de miauwende box ? :D
Xperience
15-07-2003, 16:27
Origineel gepost door doc25
Wij willen ...zien, wij willen ... zien, wij willen .... zien, wij willen ...zien, wijijijijijijijijijij wiiiiiiiiiillen ...zien............... :D
hmm de rozebuurt:D
wat denk je daar van..? ik wil hem laten zien dat ik heel veel om hem geef....yek tmouzath...:maf2:
weet ik veel wat denk je van de markt:D
=emsoem=
Xperience
15-07-2003, 16:40
Op de markt is je euro een kwartje waard.....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.