Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft er foto's van het werk van ziyana nadia uit maastricht???

Pagina's : [1] 2

Maagdelijk
05-11-2006, 14:33

Nou? Plaats ze hier dan:o

HERMAN
05-11-2006, 14:35
ik zal kijken of ik die van mij kan bewerken ik heb geen idee hoe . ik heb haar genomen voor mijn bruiloft in september ze is echt een topper prachtige materiaal heeft ze :)

Maagdelijk
05-11-2006, 14:37
ik zal kijken of ik die van mij kan bewerken ik heb geen idee hoe . ik heb haar genomen voor mijn bruiloft in september ze is echt een topper prachtige materiaal heeft ze :) Ja, wil je aub doen. Ik zou je echt dankbaar zijn :o Je kan bewerken met paint

HERMAN
05-11-2006, 14:38
Ja, wil je aub doen. Ik zou je echt dankbaar zijn :o Je kan bewerken met paint :maf: dat is het punt nou ik kan echt niets met computers hahahah mijn broer heeft me geleerd hoe ik op m.nl moet reageren hahaha voor de rest bak ik er niets van. ik zal kijken of mijn man me kan helpen als hij tijd heeft:hihi:

Maagdelijk
05-11-2006, 14:39

:maf: dat is het punt nou ik kan echt niets met computers hahahah mijn broer heeft me geleerd hoe ik op m.nl moet reageren hahaha voor de rest bak ik er niets van. ik zal kijken of mijn man me kan helpen als hij tijd heeft:hihi: Is je man daar in de buurt :hihi:

choco2
05-11-2006, 14:40
Ja ik wil ook wel zien hoe en wat want hoor veel dingen over haar dat ze een topper is Maar hoor ook dat kamilia ofzo ook goed is

HERMAN
05-11-2006, 14:41
Is je man daar in de buurt :hihi: hij is werken helaas ik zal kijken of hij vanavond tijd er voor heeft ;)

imaane911
05-11-2006, 14:42
Ja ik wil ook wel zien hoe en wat want hoor veel dingen over haar dat ze een topper is Maar hoor ook dat kamilia ofzo ook goed is misschien is ze wel goed, maar hardstikke duur.... nou ik vind haar duur :(

HERMAN
05-11-2006, 14:43
Ja ik wil ook wel zien hoe en wat want hoor veel dingen over haar dat ze een topper is Maar hoor ook dat kamilia ofzo ook goed is ja ze is de moeite waard een vrouw naar je hart . ik ben ook bij kamalia geweest maar zij begint meteen over haar wensen en niet over die van de bruid dat vind ik een min punt van haar verder zijn haar jurken wel oke maar ik zou ze niet als bruid dragen te bloot ik vond er ook niets marokkaans in zitten behalve de riemen en sieraden

Maagdelijk
05-11-2006, 14:43
hij is werken helaas ik zal kijken of hij vanavond tijd er voor heeft ;) Inchallah, ik zal er met geduld op wachten :likje:

Maagdelijk
05-11-2006, 14:44
ja ze is de moeite waard een vrouw naar je hart . ik ben ook bij kamalia geweest maar zij begint meteen over haar wensen en niet over die van de bruid dat vind ik een min punt van haar verder zijn haar jurken wel oke maar ik zou ze niet als bruid dragen te bloot ik vond er ook niets marokkaans in zitten behalve de riemen en sieraden Mag ik misschien weten hoeveel je hebt betaald voor nadia?

HERMAN
05-11-2006, 14:49
Mag ik misschien weten hoeveel je hebt betaald voor nadia? ik heb haar 1500euro betaald met stoelen en 3jurken en 1 jurk op mijn henna dag de chedda

Maagdelijk
05-11-2006, 14:52
ik heb haar 1500euro betaald met stoelen en 3jurken en 1 jurk op mijn henna dag de chedda Heeft zij ook henna voor je gezet? en hoe zagen de stoelen eruit. Ik heb echt een allergie voor die marokkaanse bruidstoelen met goud enzo.

Maagdelijk
05-11-2006, 14:52
Ik ben echt benieuwd naar de foto's :o

HERMAN
05-11-2006, 14:56

Heeft zij ook henna voor je gezet? en hoe zagen de stoelen eruit. Ik heb echt een allergie voor die marokkaanse bruidstoelen met goud enzo. nee de henna heeft zij niet voor me gezet maar een ander meisje. zij heeft de chedda bij mij gedaan :) traditioneel in tetouan. haar stoelen ze heeft echt zoooooooooooooo veel. ik ben naar brussel geweest naar haar zus die heeft een garage vol met jurken en stoelen echt prachtig:wow: ik dacht dat ik in Cribs zat. Ik heb bij nadia Creme kleurige stoelen genomen met gouden rand :goedzo:

Pagina's : [1] 2