Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Peepz raadsels voor jullie, aangezien jullie toch niks te melden hebben!

LZN
15-07-2003, 15:05

Niet meteen met de muis naar onder scrollen hé! - Hoe wordt goed fout? Als je het met een 't' schrijft. - Rechts staat het groene huis links staat het blauw huis waar staat dan het witte huis in Amerika! - Wat is het verschil tussen de perfecte man en Bin laden??? Ze zijn allebei niet te vinden!!! - Er ligt een dooie man tussen 3 muren de ene muur is rood de ander paars en de 3de blauw wat klopt hier niet ????? antw:zijn hart - is het DE of HET rechte bocht antw: ER BESTAAT GEEN RECHTE BOCHT!!!!!!!!!!! Tfoe wat verveel ik me toch dood. om zoiets doms te plaatsen!!!!.

BerberLayD
15-07-2003, 15:07
hahaha die van die bocht is gataar haahahha

MoCrOcHiCk03
15-07-2003, 15:08
hahahahahahaah :lol:

xxSAMIRxx
15-07-2003, 15:09
Origineel gepost door Angel_eyz Niet meteen met de muis naar onder scrollen hé! - Hoe wordt goed fout? Als je het met een 't' schrijft. - Rechts staat het groene huis links staat het blauw huis waar staat dan het witte huis in Amerika! - Wat is het verschil tussen de perfecte man en Bin laden??? Ze zijn allebei niet te vinden!!! - Er ligt een dooie man tussen 3 muren de ene muur is rood de ander paars en de 3de blauw wat klopt hier niet ????? antw:zijn hart - is het DE of HET rechte bocht antw: ER BESTAAT GEEN RECHTE BOCHT!!!!!!!!!!! Tfoe wat verveel ik me toch dood. om zoiets doms te plaatsen!!!! Wat is de overeenkomst, niet wat is het verschil..............

Junkie
15-07-2003, 15:11

Was leuker geweest als je de antwoorden niet meteen had gegeven. Nu hebben we nog niks te doen.

Junkie
15-07-2003, 15:42
Origineel gepost door Angel_eyz Waaaaaaaaaaaaah je hebt helemaal gelijk. Sh*t niet aan gedacht, oooooo stupid! Junkie heeft altijd gelijk. ;)

iki_mocro
15-07-2003, 15:44
hahahahahhahahahah, leuk om nog een keer te lezen......ik had ze al een keer gehoord..