Bekijk originele versie : Gezocht!!!
OumOmair
05-11-2006, 09:03
Salaam oe Alykoem zusters!
Volgende week zondag hebben we een vrouwen&meidenmiddag in onze buurthuis alleen ik heb nog weinig geregeld. Ik ben dus opzoek naar leuke acctiviteiten die wie daar kunnen doen. Ook ben op zoek naar het volgende
-Iemand die een lezing kan geven (reiskosten worden vergoed)
-Een kapster die ons haar kan kappen
-Iemand die kleding verkoopt of hoofddoeken (goedkoop)
En noem het maar op.
Ik weet het ik ben laat maar had de laatste dagen veel aan me hoofd. Ik doe dus een dringend beroep op jullie help me!
Stuur me een pm als je geinteresseerd bent. (z.s.m.)
Het is in de buurt Hilversum.
wardaroosje
05-11-2006, 09:52
Vraag eens aan Zahira op cuisine......die komt ook uit hilversum.
Activiteiten misschien een modeshow
henna laten zetten bij de dames
iemand/ een aantal personen die voor de hapjes zorgen
OumOmair
05-11-2006, 10:01
Vraag eens aan Zahira op cuisine......die komt ook uit hilversum.
Activiteiten misschien een modeshow
henna laten zetten bij de dames
iemand/ een aantal personen die voor de hapjes zorgen
Zahira komt ook uit hilversum? Misschien ken ik haar in het dagelijksleven ook. :)
Eten is al hamdoelilah aan overvloed je weet toch wel marokkaanse vrouwen en eten gaat altijd wel goed samen.
We hebben iemand al voor henna.
Modeshow zou ik graag gecomibneert willen hebben met kledingverkoop maar eerst moet ik iemand vinden die verkoopt inshallah.
Barkallah fiekie voor je adviezen. :kus:
nadortje
05-11-2006, 11:16
we hadden vorige week voor het eerst iets gedaan voor de buurt vrouwen. bij ons was het niet veel maar we hadden muziek, eten laten meenemen door iedereen die wilde komen en het was zo ook leuk. lekker met elkaar dansen, drinken en eten en gezellig praten we hadden dat feest ivm met het suikerfeest.
OumOmair
05-11-2006, 11:18
we hadden vorige week voor het eerst iets gedaan voor de buurt vrouwen. bij ons was het niet veel maar we hadden muziek, eten laten meenemen door iedereen die wilde komen en het was zo ook leuk. lekker met elkaar dansen, drinken en eten en gezellig praten we hadden dat feest ivm met het suikerfeest.
Leuke idee iedereen iets mee laten nemen barkallah fiekie:kus:
We willen ook acticviteiten organiseren zodat we meer vrouwen kunnen trekken.
nadortje
05-11-2006, 11:22
Leuke idee iedereen iets mee laten nemen barkallah fiekie:kus:
We willen ook acticviteiten organiseren zodat we meer vrouwen kunnen trekken.
ja want als alleen een paar mensen iets te eten liet maken waren we bang dat we te weinig hadden en ja tuurlijk is het leuk om meer dingen te doen. in janauri hebben we ins'allah het offerfeest en dat willen we uitgebreider doen en ins'allah zullen er dan echt veel vrouwen komen want dat feest willlen we wat groter doen dan de eerste. maar hoe en wat weten we nog niet.
Vlinder07
05-11-2006, 11:32
Salaam,
2 jaar geleden heb ik ook een vrouwenbijeenkomst bijgewoond. Er was een modeshow, je kon henna laten doen, er was een grappige toneelstuk over een meisje die uitgehuwelijkt wilde worden, maar het liefst met iemand anders wilde trouwen, een lezing, een dansvoorstelling!
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.