Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Klopjacht op internetliefde

Pagina's : [1] 2 3 4

Classy.Lady
15-07-2003, 11:30

Klopjacht op internetliefde LONDEN - De politie heeft een internationale klopjacht geopend op een 12-jarig Brits meisje dat met haar internetliefde, een 31-jarige Amerikaanse ex-militair, naar Frankrijk vluchtte. Het meisje stond al ruim een jaar in contact met de marinier uit North Carolina, berichten verscheidene media dinsdag. De ouders van de jonge Shevaun Pennington meldden hun dochter als vermist nadat ze zaterdag was verdwenen. De Amerikaan, Tony Studabaker, zou samen met het meisje van Londen naar Parijs zijn gevlogen. Hij was daarvoor via Nederland naar Manchester gereisd. Een zus van de ex-marinier vertelde op televisie dat Tony had gezegd dat hij in Europa een 19-jarige vrouw ging ontmoeten. Studabaker, een weduwnaar, kreeg bij zijn vertrek uit het leger een medaille voor goed gedrag

rnaj
15-07-2003, 11:39
Wat ik nooit helemaal begrijp is dat je de halve wereld afreist om iemand te ontmoeten die waarschijnlijk zijn biografie, helemaal of gedeeltelijk, gelogen heeft. Is mij te veel werk, ik jaag gewoon in mijn eigen territorium.

hhtWillem
15-07-2003, 11:47
Origineel gepost door SadGirl2003 Klopjacht op internetliefde LONDEN - De politie heeft een internationale klopjacht geopend op een 12-jarig Brits meisje dat met haar internetliefde, een 31-jarige Amerikaanse ex-militair, naar Frankrijk vluchtte. Het meisje stond al ruim een jaar in contact met de marinier uit North Carolina, berichten verscheidene media dinsdag. De ouders van de jonge Shevaun Pennington meldden hun dochter als vermist nadat ze zaterdag was verdwenen. De Amerikaan, Tony Studabaker, zou samen met het meisje van Londen naar Parijs zijn gevlogen. Hij was daarvoor via Nederland naar Manchester gereisd. Een zus van de ex-marinier vertelde op televisie dat Tony had gezegd dat hij in Europa een 19-jarige vrouw ging ontmoeten. Studabaker, een weduwnaar, kreeg bij zijn vertrek uit het leger een medaille voor goed gedrag wat letters al niet kunnen doen met het gevoel van een mens. :rolleyes: :cool:

Classy.Lady
15-07-2003, 11:50
Tja..Zo Zie je dan maar weer..:D

hhtWillem
15-07-2003, 11:53

Origineel gepost door SadGirl2003 Tja..Zo Zie je dan maar weer..:D dus pas je op? :D

Classy.Lady
15-07-2003, 12:02
Origineel gepost door hhtWillem dus pas je op? :D Ik altijd...:D :engel:

hhtWillem
15-07-2003, 12:05
Origineel gepost door SadGirl2003 Ik altijd...:D :engel: kee dan ;) :cool:

redcat
15-07-2003, 12:59
Origineel gepost door hhtWillem kee dan ;) :cool: He! wat is dit? Eerst mij verleiden met chips, en dan knipogen naar een ander?!?!?!?!?!? :auw: :stomp: :zweep: :traan1: :traan2:

hhtWillem
15-07-2003, 13:37
Origineel gepost door redcat He! wat is dit? Eerst mij verleiden met chips, en dan knipogen naar een ander?!?!?!?!?!? :auw: :stomp: :zweep: :traan1: :traan2: oefff..betrapt...grinzzzzzz :D

rnaj
15-07-2003, 13:41
Willem, gewoon roepen dat je Moslim bent. Dan is het toegestaan om meerdere vrouwen te onderhouden

hhtWillem
15-07-2003, 13:43
Origineel gepost door rnaj Willem, gewoon roepen dat je Moslim bent. Dan is het toegestaan om meerdere vrouwen te onderhouden oef..jah... :) jij zit ook vol goeie ideeen he... :cool:

Classy.Lady
15-07-2003, 13:43
Origineel gepost door rnaj Willem, gewoon roepen dat je Moslim bent. Dan is het toegestaan om meerdere vrouwen te onderhouden Wat een rot opmerking...:jammer: Waarom zou je gelijk andere religies erbij roepen...En al helemaal als je zo onwetend erover spreekt...?

hhtWillem
15-07-2003, 13:46
Origineel gepost door SadGirl2003 Wat een rot opmerking...:jammer: Waarom zou je gelijk andere religies erbij roepen...En al helemaal als je zo onwetend erover spreekt...? ach..zo bedoelt hij het niet, denk ik Sad. Het was meer een geintje denk ik.

rnaj
15-07-2003, 13:47
Origineel gepost door SadGirl2003 Wat een rot opmerking...:jammer: Waarom zou je gelijk andere religies erbij roepen...En al helemaal als je zo onwetend erover spreekt...? SadGirl, het was niet mijn bedoeling om je te kwetsen. het is de hele dag al een beetje melig hier op het forum, misschien omdat het vakantie is of misschien het mooie weer. Maar even 1 vraagje voor de zekerheid, mijn opmerking was toch waar? (wel flauw geplaats, dat weet ik)

Classy.Lady
15-07-2003, 13:48

Origineel gepost door hhtWillem ach..zo bedoelt hij het niet, denk ik Sad. Het was meer een geintje denk ik. Dat het een geintje is begrijp ik ook.. ;) Maar het is irritant als je religie erbij betrokken wordt...Snap je? Ik ben niet vies van humor..Maar wel met een bepaalde grens.. Je moet niet andere mensen ermee kwetsen of wat dan ook...

Pagina's : [1] 2 3 4