Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Heb SPIJT........

Pagina's : [1] 2 3 4

BENTGHATAR
15-07-2003, 02:28

Salaam mensen Ik heb een vraagje: Waar heb jij het meest spijt van. Wat zou je over nieuw doen als dat zou kunnen Wa aleikom sallam

celine_4ever
15-07-2003, 02:32
nooit meer dove gebruiken het is verslavend.... :D nee hoor... de dag dat me vader me naar huis riep.... en ik was naif en luisterde niet en ging toen bij me zus slapen weekend... maandag avond overleed hij hij voelde het aan komen.. en wou ze kleine dochter bij hem hebben.... daar heb ik echt spijt van gehad en nog steeds... :(

BENTGHATAR
15-07-2003, 02:35
Origineel gepost door celine_4ever nooit meer dove gebruiken het is verslavend.... :D nee hoor... de dag dat me vader me naar huis riep.... en ik was naif en luisterde niet en ging toen bij me zus slapen weekend... maandag avond overleed hij hij voelde het aan komen.. en wou ze kleine dochter bij hem hebben.... daar heb ik echt spijt van gehad en nog steeds... :( :( :( Wat erg........ Ik heb ook spijt dat ik geen afscheid heb genomen van me moeder. :(

BentDagilia
15-07-2003, 02:36
sjonge jonge dat is wat celine :traan1: maar meid je vader neemt het je vast niet kwalijk... jij kon ook niet weten dat hij zou overleden miskin.. Allah i rhamoe Ik heb spijt van iets, maar dat is te persoonlijk... :(

celine_4ever
15-07-2003, 02:36

Origineel gepost door BENTGHATAR :( :( Wat erg........ Ik heb ook spijt dat ik geen afscheid heb genomen van me moeder. :( :( :( :( wij begrijpen elkaar.... het is een hell gevoel.... :(

celine_4ever
15-07-2003, 02:37
Origineel gepost door Bent Dagilia sjonge jonge dat is wat celine :traan1: maar meid je vader neemt het je vast niet kwalijk... jij kon ook niet weten dat hij zou overleden miskin.. Allah i rhamoe Ik heb spijt van iets, maar dat is te persoonlijk... :( :traan1:

BENTGHATAR
15-07-2003, 02:40
Origineel gepost door celine_4ever :( :( :( wij begrijpen elkaar.... het is een hell gevoel.... :( Het is seker een hell gevoel...... :( JIj wist niet dat je vader zou overlijden...........ik wist het wel een beetje, maar ik wou het niet geloven......... en toen.......toen was het te laat...... :(

celine_4ever
15-07-2003, 02:40
Origineel gepost door BENTGHATAR Het is seker een hell gevoel...... :( JIj wist niet dat je vader zou overlijden...........ik wist het wel een beetje, maar ik wou het niet geloven......... en toen.......toen was het te laat...... :( oeffff dat lijkt me echt erg... shabr meid meer kan je niet doen dan shabrie... :(

BENTGHATAR
15-07-2003, 02:45
Origineel gepost door celine_4ever oeffff dat lijkt me echt erg... shabr meid meer kan je niet doen dan shabrie... :( Ik weet het.... :(

fatiha85
15-07-2003, 07:44
waar ik spijt van heb is dat we internet thuis hebben, eerst deed ik tenminste allemaal nuttige dingen nu ben ik hier op marokko.nl aan het snuffelen :D

MissBlaBla
15-07-2003, 10:24
Ik heb spijt dat ik die ene dag linksaf ben gegaan in plaats van rechtsaf :( BlaBla

BerberLayD
15-07-2003, 12:01
bentghatar en celine..Allah swt hebbe de zielen van jullie ouders:(.. ik heb spijt van...dat niet naar de moskee ging vroeger en nu dus geen Qu'ran kan lezen doordat ik geen arabisch kan... maar ik heb van nog veel meer dingen spijt, maar dit kan ik niet hier zeggen:)

Onslaught
15-07-2003, 12:04
wow de ene sad na de andere pfff keep smiling mensen zoals me onderschrijf altijd zei maar goed:D

emsoem
15-07-2003, 12:07
heb nu op dit moment nergens spijt van:D =emsoem=

BENTGHATAR
15-07-2003, 12:09

Emsoem ben je soms meneer Perfect????? BerberladY.:blauwkus: En Onslaught........:D:D:D:D

Pagina's : [1] 2 3 4