Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Tetouan op NOVA

MariamaMslma
15-07-2003, 02:11

Tetouan was net op tv, en mijn nicht was in beeld....en ik mis mijn prachtige geweldige stadje op een berg :huil:

Solid
15-07-2003, 02:12
Nu pas zeg je dat :kwaad:

BENTGHATAR
15-07-2003, 02:13
Waar ging het over????

MariamaMslma
15-07-2003, 02:14
Origineel gepost door Solid Nu pas zeg je dat :kwaad: ja mijn broer riep me net heel snel, ik heb mijn nicht ook et gemist. Maar ik ga gewoon wachten op de herhaling :ego: (zo erg mis ik mijn geweldige stadje :( ) Maare.....hai stadsgenoot....waar woon je :D

MariamaMslma
15-07-2003, 02:16

Origineel gepost door BENTGHATAR Waar ging het over???? Weet ik niet :( ik ga gewoon wahcten op de herhaling en dan breng ik wel verslag uit :D

NoordAfrikaan
15-07-2003, 02:18
Origineel gepost door MariamaMslma Tetouan was net op tv, en mijn nicht was in beeld....en ik mis mijn prachtige geweldige stadje op een berg :huil: op een berg maar??? :confused: :)

BENTGHATAR
15-07-2003, 02:22
Origineel gepost door MariamaMslma Weet ik niet :( ik ga gewoon wahcten op de herhaling en dan breng ik wel verslag uit :D OKee ik wacht Ik had ook iets op het nieuws gezien over marokko. dat ging over de wet van echtscheiding in marokko.MIsschien ging dat ook over dat Allahou Allam

MariamaMslma
15-07-2003, 02:24
Origineel gepost door NoordAfrikaan op een berg maar??? :confused: :) heb je het nooit gezien....tetouan is een stad op een berg(een hele grote berg :kwaad: ) Alles loopt schuin....erg mooi hoor :ego:

NoordAfrikaan
15-07-2003, 02:44
Origineel gepost door MariamaMslma heb je het nooit gezien....tetouan is een stad op een berg(een hele grote berg :kwaad: ) Alles loopt schuin....erg mooi hoor :ego: tuurlijk heb ik Tetouan gezien! Ik zat je gewoon te dollen Ik was vorig jaar in saniat rmel :)

MariamaMslma
15-07-2003, 02:50
Origineel gepost door NoordAfrikaan tuurlijk heb ik Tetouan gezien! Ik zat je gewoon te dollen Ik was vorig jaar in saniat rmel :) o gezellig, wat deed je daar

NoordAfrikaan
15-07-2003, 02:54
Origineel gepost door MariamaMslma o gezellig, wat deed je daar Ik was bij een vriend op bezoek! Was wel gezellig hoor! elke dag naar Martil woon jij ook in saniat rmel?? :)

MariamaMslma
15-07-2003, 03:04
Origineel gepost door NoordAfrikaan Ik was bij een vriend op bezoek! Was wel gezellig hoor! elke dag naar Martil woon jij ook in saniat rmel?? :) nee, ik woon bij beb el 3okla en na deze zomer inshaAllah ook in martil.