Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Nu we het toch over maagdelijkheid hebben...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

BentDagilia
15-07-2003, 01:39

Wie moet er bij ze huwelijksnacht de laken laten zien met bloed erop??? Als bewijs? Bij ons moet het nog en hechte ze der veel waarde aan... en bij jullie?

Najib26
15-07-2003, 01:41
Origineel gepost door Bent Dagilia Wie moet er bij ze huwelijksnacht de laken laten zien met bloed erop??? Als bewijs? Bij ons moet het nog en hechte ze der veel waarde aan... en bij jullie? Dat is zwaar haram. Dat is een bedgeheim. Iets tussen man en vrouw. En dat gaat niemand anders wat aan.

Saiyan
15-07-2003, 01:42
Origineel gepost door Bent Dagilia Wie moet er bij ze huwelijksnacht de laken laten zien met bloed erop??? Als bewijs? Bij ons moet het nog en hechte ze der veel waarde aan... en bij jullie? Nee :D

MariamaMslma
Nee hoef helemaal niks te laten zien aan niemand niet. Ik weet natuurlijk nog niet met wat voor jongen ik uiteindelijk zal trouwen en hoe dat er bij hun aan toe gaat. Maar ik zorg wel dat het duidelijk is dat het niemand iets aangaat, dus ook niet alleen mijn schoonmoeder ofzo. Alles binnen het huwelijk ;)

BentDagilia

Maar het is cultuur... ik heb het liever ook niet maar toen ik het een keer me moeder vroeg zei ze ja we willen het zien en we dansen er zelfs mee... en ik zo:rolleyes:

BENTGHATAR
15-07-2003, 01:43
Nee hoeft niet. Vroeger deden ze dat wel, alleen als het in Marokko gebeurde.......ik vond dat altijd raar, Daarom ga ik ook in Hollanda trouwen

Najib26
15-07-2003, 01:44
Origineel gepost door Bent Dagilia Maar het is cultuur... ik heb het liever ook niet maar toen ik het een keer me moeder vroeg zei ze ja we willen het zien en we dansen er zelfs mee... en ik zo:rolleyes: Pfff sorry hoor, maar dat is echt barbaars. Islam gaat boven cultuur. Wat zijn sommige mensen toch onwetend :) Ermee dansen. Schamen ze zich niet?

BentDagilia
15-07-2003, 01:48
Ask MY MOM :rolleyes: Nog wel Casablanca :rolleyes: De stad waar van alles gebeurt waar mensen niets meer van opkijken en dit gebeurt nog... maar kijk ik ga niet vluchten of zo ik ga in Marokko inschallah trouwen en als ik niet Bloed Jammer dan...

Saiyan
15-07-2003, 01:48
Juist ja. Islam gaat boven cultuur en als het haram is is het haram punt.

Najib26
15-07-2003, 01:50
Origineel gepost door Bent Dagilia Ask MY MOM :rolleyes: Nog wel Casablanca :rolleyes: De stad waar van alles gebeurt waar mensen niets meer van opkijken en dit gebeurt nog... maar kijk ik ga niet vluchten of zo ik ga in Marokko inschallah trouwen en als ik niet Bloed Jammer dan... Je moet anders een imam jouw ouders duidelijk laten maken, dat het dansen met zo'n laken zwaar haram is. Je wilt toch niet dat jouw moeder en familie een zonde gaan plegen?

celine_4ever
15-07-2003, 01:50
Origineel gepost door Bent Dagilia Ask MY MOM :rolleyes: Nog wel Casablanca :rolleyes: De stad waar van alles gebeurt waar mensen niets meer van opkijken en dit gebeurt nog... maar kijk ik ga niet vluchten of zo ik ga in Marokko inschallah trouwen en als ik niet Bloed Jammer dan... :lol:

BENTGHATAR
15-07-2003, 01:53
Het is wel weer raar dat mensen, ondanks dat het haram is, wel aan dit hechten, maar maagd moet iemand wel blijven voordat ie trouwt,En dit is weer een regel van de islam.:confused:.

BentDagilia
15-07-2003, 01:54
hey Najib, is er een hadith over of staat het in de quran.. Me ouders zijn dit jaar nog naar El hajd gegaan ik natuurlijk niet dat ze zondes begaan... maar hoe maak je het ze duidelijk ze willen altijd bewijs...

Najib26
15-07-2003, 01:55
Origineel gepost door Bent Dagilia hey Najib, is er een hadith over of staat het in de quran.. Me ouders zijn dit jaar nog naar El hajd gegaan ik natuurlijk niet dat ze zondes begaan... maar hoe maak je het ze duidelijk ze willen altijd bewijs... Ik zal het voor je opzoeken inchallah. En als ik het zelf niet kan vinden, zal ik het aan een imam laten vragen inchallah.

BentDagilia
15-07-2003, 01:57

Alvast bedankt Najib :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8