Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Final Fantasy (ps)

Quistis
04-11-2006, 18:13

Ik vraag me af of er hier marokkaanse leden zijn die Final fantasy spelen. Ikzelf ken alleen maar Nederlanders, Amerikanen en Aziaten die het veel spelen. Ben benieuwd naar jullie reacties. Grtjes Quistis Trepe :kus:

Quistis
04-11-2006, 18:23
Ewa geen gameholics inda House?

Cloud
04-11-2006, 23:03
ik heb alleen Final Fantasy X gespeeld. Hij is echt super. Verder heb ik aardig wat rpg's gespeeld.

Quistis
05-11-2006, 20:30
ik heb alleen Final Fantasy X gespeeld. Hij is echt super. Verder heb ik aardig wat rpg's gespeeld. FF X en X-2 ga ik nog halen insha Allah. Ik ben nu bezig met FF8(echt een topper) Ik heb ff7 gekregen, maar ben er nog niet aan begonnen. Heb je ff7 weleens gespeeld? Ik zie daar een leuke foto van Cloud in je avater. En heb je ook de film Advent Children gezien? Het is een vervolg op ff7, je moet het spel zeg maar eerst uitgespeeld hebben om het te begrijpen. Grtjes Quistis

Cloud
05-11-2006, 21:32

FF X en X-2 ga ik nog halen insha Allah. Ik ben nu bezig met FF8(echt een topper) Ik heb ff7 gekregen, maar ben er nog niet aan begonnen. Heb je ff7 weleens gespeeld? Ik zie daar een leuke foto van Cloud in je avater. En heb je ook de film Advent Children gezien? Het is een vervolg op ff7, je moet het spel zeg maar eerst uitgespeeld hebben om het te begrijpen. Grtjes Quistis ik heb X-2 gehaald maar ik vind dat spel nergens op slaan jo ik heb het verkocht. FF X is echt gruwelijk. Jammer genoeg heb ik FF7 nooit gespeeld, maar ik ken Cloud van Kingdom Hearts. Echt vet is hij :D

Quistis
19-11-2006, 16:34
Cloud is zeker vet. ff7 kan je bestellen via nedgame.nl Good Luck Quistis

Cloud
19-11-2006, 18:07
thnx :goedzo: