Bekijk originele versie : Trouwen is beter;-)
Het is beter voor jong mensen vrouwen en mannen gaan snel trouwen want het is een gevaarlijk situati die wij leven,
LEES MAAR VERDER.......
in deze tijd moeten we eigenlijk allemaal snel gaan trouwen en niet ermee wachten, want de verleiding is groot dat iemand zina (sex) pleegt voor zijn/haar huwelijk
de profeet heeft ons niet voor niks aangeraden om te trouwen of te vasten :( :verdomme:
Kusjes
Tisar.
Meryam20
15-07-2003, 00:47
De verleiding kun je onderdrukken als je sterk genoeg bent. Je kan pas trouwen als je er klaar voor bent, het is namelijk in mijn ogen geen spelletje (wat tegenwoordig vaak wordt gezien door bepaalde mensen), een huwelijk is voor eeuwig en daar mag je 10 over nadenken voordat je er aan begint!!!
Maar dat is mijn mening!!!:o
fatiha85
15-07-2003, 08:35
Origineel gepost door Meryam20
De verleiding kun je onderdrukken als je sterk genoeg bent. Je kan pas trouwen als je er klaar voor bent, het is namelijk in mijn ogen geen spelletje (wat tegenwoordig vaak wordt gezien door bepaalde mensen), een huwelijk is voor eeuwig en daar mag je 10 over nadenken voordat je er aan begint!!!
Maar dat is mijn mening!!!:o
nou ik ben het helemaal met je eens!! :zwaai:
Origineel gepost door Tisar
Het is beter voor jong mensen vrouwen en mannen gaan snel trouwen want het is een gevaarlijk situati die wij leven,
LEES MAAR VERDER.......
in deze tijd moeten we eigenlijk allemaal snel gaan trouwen en niet ermee wachten, want de verleiding is groot dat iemand zina (sex) pleegt voor zijn/haar huwelijk
de profeet heeft ons niet voor niks aangeraden om te trouwen of te vasten :( :verdomme:
Kusjes
Tisar.
snel gaan trouwen? :giechel:
Meid.. als je effe snel snel gaat trouwen omdat je bang bent dat je zina gaat plegen dan vertrouw je jezelf niet helemaal toch? ;)
het is beter pas te trouwen als je zker van je zaak bent want anders kan het zijn dat je in deep shit gaat belanden :D
MissBlaBla
15-07-2003, 09:39
Meissie, dan ga je toch lekker snel trouwen?? :D
BlaBla
Origineel gepost door SaMiax
snel gaan trouwen? :giechel:
Meid.. als je effe snel snel gaat trouwen omdat je bang bent dat je zina gaat plegen dan vertrouw je jezelf niet helemaal toch? ;)
het is beter pas te trouwen als je zker van je zaak bent want anders kan het zijn dat je in deep shit gaat belanden :D
HE MEIDEN DIT GAAT NIET OVER MIJ HOOR
IK W8 OOK WEL EEN PAAR JAARTJES
EN NEEN BEN GEEN H**R OM ZINA TE GAAN PLEGEN!!!!!!!!!
BEN NIET ZO ACHTERLIJK ZOALS DE MEIDEN VAN DEZE TIJD ;)
HE MEIDEN DIT GAAT NIET OVER MIJ HOOR
IK W8 OOK WEL EEN PAAR JAARTJES
EN NEEN BEN GEEN H**R OM ZINA TE GAAN PLEGEN!!!!!!!!!
BEN NIET ZO ACHTERLIJK ZOALS DE MEIDEN VAN DEZE TIJD ;)
schat mijn tekst was niet voor JOU bedoeld :rolleyes:
mercedias80
15-07-2003, 13:41
hahaahhahaa.
praten over zaken waar jullie niks van afweten.
:banana: :banana: :banana:
schat mijn tekst was niet voor JOU bedoeld :rolleyes:
ik d8 al :(
Neen, kvond 't zo leuk om te plaatsen wat ze hier zullen reageren want kheb 't ook op een ander site geplaatst en daar reageren ze wel anders;)
Ik denk dat het beter is om snel te trouwen als je de persoon hebt gevonden waarmee je wilt trouwen, dus gewoon trouwen in plaats van een haramrelatie van 3 jaar. Is vanzelfsprekend als je moslim bent denk ik? :confused:
Origineel gepost door Chaimae
Ik denk dat het beter is om snel te trouwen als je de persoon hebt gevonden waarmee je wilt trouwen, dus gewoon trouwen in plaats van een haramrelatie van 3 jaar. Is vanzelfsprekend als je moslim bent denk ik? :confused:
ja je kan je verloven maar niet gelijk trouwen.. :D
timoesch
15-07-2003, 13:54
Kusjes
Tisar.
soms :rolleyes:
ja je kan je verloven maar niet gelijk trouwen.. :D
Ja natuurlijk, maar dan moet je wel op de juiste manier contact met elkaar hebben, Islamitische manier natuurlijk, anders kun je net zo goed relatie hebben. :)
Als je idd allen maar snel gaat trouwen om niet in de verleiding te komen zina te plegen ben je wat mij betreft heel fout bezig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.