Bekijk originele versie : restaurant roosendaal
wie weet waar er een marokaanse restaurant is in roosendaal waarschijnlijk lekker eten ik wil er met collega's naar toe hij word uitgebaad door een zekere jalal en zijn nederlandse echtgenoot
heb je neit in Roosendaal, dan moet je al gauw uitwijken naar Breda, anders moet je gewoon naar het Japanse restaurant tijdens het open buffet, zodat je zelf de halaldingen eruit kunt kiezen
moslima_k
21-11-2006, 11:53
in breda kun je bij sultan eten! heb ik vrijdag ook nog gegeten! heerlijk en gezellig voor een uitje met collega's
Sidi_Fessie
21-11-2006, 11:59
wie weet waar er een marokaanse restaurant is in roosendaal waarschijnlijk lekker eten ik wil er met collega's naar toe hij word uitgebaad door een zekere jalal en zijn nederlandse echtgenoot
Er is geen marokkaans restaurant in Roosendaal. Alleen shoarma tenten helaas. Sultans Lounge in Breda is van een turkse eigenaar maar wel een aanrader als je medit. gerechten wilt eten.
moslima_k
21-11-2006, 14:43
Er is geen marokkaans restaurant in Roosendaal. Alleen shoarma tenten helaas. Sultans Lounge in Breda is van een turkse eigenaar maar wel een aanrader als je medit. gerechten wilt eten.
ja heeeerlijk eten daar:banana:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.