Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Fotografe nadia uit lelystad

maroc_angel1986
04-11-2006, 13:21

hey lieve mensen, ik had een vraagje heeft iemand de contactgegevens van fotografe nadia uit lelystad komt ze volgens mij. Ik weet dat ze heel lang haar heeft. Pleasseee help me ik ben jullie eeuwig dankbaar :kus:

sabahlove
04-11-2006, 20:44
Nadia moete jullie niet nemen. Ze is echt een grote oplichtster samen met haar dochter. \ze is ongelooflijk duur en ze maakt nooit mooie prijsje ongeacht je haar goed kent. En de kwaliteit van fotografie is zero. heel lelijk en veel kleur. Ze maakt ook meteen reclame door je videoband en je moet nog exra geld betalen wanneer je je eigen originele rol wil hebben.. Gewoon belachelijk

tempted_2_touch
04-11-2006, 20:47
Nadia moete jullie niet nemen. Ze is echt een grote oplichtster samen met haar dochter. \ze is ongelooflijk duur en ze maakt nooit mooie prijsje ongeacht je haar goed kent. En de kwaliteit van fotografie is zero. heel lelijk en veel kleur. Ze maakt ook meteen reclame door je videoband en je moet nog exra geld betalen wanneer je je eigen originele rol wil hebben.. Gewoon belachelijk wat een bla praat jij :loser: en het is altijd logisch als je extra wil betalen voor de moederband Nadia Lelystad 0627312107

maroc_angel1986
05-11-2006, 16:20
shoukran temted 2 touch !!! ik heb haar zelf mee gemaakt en ze is echt super!!! ik vraag niet zomaar haar nummer..