Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de meiden kan goed met haar moeder praaten

Oem_Lena
14-07-2003, 23:38

over jongens relaties sex

BENTGHATAR
14-07-2003, 23:39
Ik wou dat ik dat met me moeder kon praten........:(

Oem_Lena
14-07-2003, 23:40
Origineel gepost door BENTGHATAR Ik wou dat ik dat met me moeder kon praten........:( waar is je moeder :confused:

BerberLayD
14-07-2003, 23:40
jongens niet,..relatie niet..maar wel over sex>>ze wet dat ik toch ga w88 tot m'n huwelijk:D..dus ik kan de kneepjes van het vak leren van me ma:rolleyes:

BENTGHATAR
14-07-2003, 23:42

Origineel gepost door lala_amira2 waar is je moeder :confused: Bij Allah(swt), inshall'allah........ :(

Oem_Lena
14-07-2003, 23:42
Origineel gepost door BerberLayD jongens niet,..relatie niet..maar wel over sex>>ze wet dat ik toch ga w88 tot m'n huwelijk:D..dus ik kan de kneepjes van het vak leren van me ma:rolleyes: dus je hebt geen vriendje :rolleyes:

Oem_Lena
14-07-2003, 23:43
Origineel gepost door BENTGHATAR Bij Allah(swt), inshall'allah........ :( allah irahmo

BerberLayD
14-07-2003, 23:44
Origineel gepost door lala_amira2 dus je hebt geen vriendje :rolleyes: *geen commentaar* als ik nu een vriendje zou hebben praat ik daar niet over met me moeder alhoewel het wel zou kunnen, maar ik laat dat toch voor mezelf,..ik zou er zelfs met me vader over kunnen praten:)

MariamaMslma
15-07-2003, 00:58
Over jongens valt er zeker wel te praten, over relaties ook heel makkelijk. Maar over sex zou ik denk ik niet praten, het is in iedere geval niet ter sprake gekomen, en ik zou er niet zo snel over beginnen. Ik denk eerlijk gezegd dat ik er alleen met mijn partner over zou hebben(en uiteraard mijn vriendinnen :D )

BentDagilia
15-07-2003, 02:02
Met me moeder kan ik het makkelijk hebben over jongens en over sex maar niet over relaties...Daar is ze absoluut tegen maar haar deur staat altijd open voor als je vragen hebt over sex of zo...

moheida
15-07-2003, 12:17
Nou ik kan met me ma ook over jongens praten . nou over sex ook wel als de buurvrouw er is.. dan hebben we het er makkelijk over.. ik ben blij dat ik daarover kan praten je weet we hebbben geen goeie voorlichting gehad.. of zijn er meiden of heren die het wel hebben geleerd van hun ma> :zwaai: klees het wel

LadyLo
15-07-2003, 12:25
Mijn moeder kickt daar gewoon op!! Ze wil het er altijd over hebben!!! (Niet dat ik een vriend mag of zo) Maar mijn moeder is gek op meidenpraat, soms te erg!!! Maar laat ze er niet achter komen dat er echt wat is, want dan zwaait er wat>>>huisarrest!!!!:(

Safia21
15-07-2003, 13:43
sinds ik getrouwd ben kan ik alles tegen mijn moeder zeggen!

Oem_Lena
15-07-2003, 14:12
Origineel gepost door Safia21 sinds ik getrouwd ben kan ik alles tegen mijn moeder zeggen! :hihi:

Chaimae
15-07-2003, 14:19

Ligt aan het onderwerp, over jongens en relaties zijn we het gelukkig eens. :engel: No Way! :D Maar over sex niet zo, ik bedoel, als ze het amper durft te zeggen. :D Was eens grappig, we zaten over aids te praten :D, en ik wil irri doen en vraag hoe het overdraagbaar is. :hihi: Ze had het over "iets". :D En ik doe maar alsof ik haar niet begreep. :hihi: Maar gelukkig kunnen we over alles praten.. Bijna alles dan... Maar als ik wil praten ga ik meestal naar mijn oudere zus..