Bekijk originele versie : LadyLo
hoi mensen!
ik was benieuwd of er dames zijn die zich schuldig voelen omdat ze een vriend heb (geldt ook voor de heren). Ikzelf heb het erg fijn bij mn vriend, maar voel me wel heel vaak schuldig tegenover de Islam, moeder en familie en ben natuurlijk bang dat het uiteindelijk op niets eindigt en dat het allemaal voor niets is geweest (niet dat hier sprake van is, maar je weet maar nooit wat er in de toekomst gebeurd). Het is een hele lieve jongen, en ik ken hem al heel lang, we zijn heel lang goede vrienden geweest voordat er sprake was van een relatie. Ik wil het niet met hem uitmaken, omdat ik gek op m ben. We praten weleens over het huwelijk, we zijn allebei serieus bezig en zijn dus allebei niet aan het playen. Maar het huwelijk is nou nog geen optie omdat we allebei te jong zijn en allebei nog op school zitten en we hebben nog niet zo lang een relatie met elkaar. Ik ben altijd bang om betrapt te worden en vindt het verrot om tegen mn moeder te liegen, maar kan het haar moeilijk vertellen. Ik ben benieuwd of er nog meer meisjes (of jongens) zich schuldig voelen omdat ze een vriend hebben. Wat doen jullie eraan als jullie je schuldig voelen??? En hoe schuldig voelen jullie je dan???Of loop ik me nou gewoon aan te stellen of is het normaal???
Liefs,
LadyLo
iki_mocro
14-07-2003, 23:48
lady Lo ken jij Nuriya?
iki_mocro
14-07-2003, 23:51
Jij kent haar ook Berberlady...toch?
BerberLayD
14-07-2003, 23:52
Origineel gepost door iki_mocro
Jij kent haar ook Berberlady...toch? nopes..weet wel wie ze is..maar niet persoonlijk.. :)
Soemeya18
14-07-2003, 23:54
Hey ladylo
Ik denk zelf dat iedereen welleens daaraan denkt, ik ken die schuldgevoelens wel bang dat alles dan voor niet is geweest al die tijd en al dieleugen die smoesjes maar ja ikoen lgeer insah allah
iki_mocro
14-07-2003, 23:54
Ze is een van jullie grootste fans!!!!
iki_mocro
14-07-2003, 23:59
Allah is je beste vriend!!
:zwaai:
BerberLayD
15-07-2003, 00:01
Ze is een van jullie grootste fans!!!! wie??..ik heb geen verhaal hoor:(
iki_mocro
15-07-2003, 00:02
Ja, maar reageer jij wel op die verhalen dan?
BerberLayD
15-07-2003, 00:03
Ja, maar reageer jij wel op die verhalen dan? ja...maar ze kan toch geen fan van me zijn??
bedankt dames! en ja, ik ken Nuriya wel, maar niet persoonlijk, weet in ieder geval wel dat ze bestaat:D
Maar meer reacties over het onderwerp zijn welkom!!!
iki_mocro
15-07-2003, 15:32
BerberLady doet er niet toe....Ze houdt van jullie!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.