Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Met welke leeftijd ben jij begonnen aan kinderen? :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Doenya25
04-11-2006, 11:42

Was het voor jou.. trouwen en dus automatisch kids? :) Of dacht je, ik wil eerst even geen kinderen en genieten van het getrouwde leven en dan dan pas kinderen? Kom op deel je ervaringen met ons mee!>.. :banana: Hoeveel kinderen heb je? moesten jij en je man lootjes trekken, hoeveel kids jullie gaan nemen?... :maf2: Koelsie bl'mekteb ik weet het maar als stel ga je er toch over praten en over fantaseren toch?... :D

oemtarik
04-11-2006, 11:53
hihi, ik was echt oud:hadj: mijn eerste kreeg ik was ik net 28 jaar geworden en als het aan mijn man lag zou hij 4 kinderen willen hebben maar dat kan niet, we zijn alhamdo lilah heel blij met onze jongens ze zijn gezond en dat vinden we het belangrijkste:goedzo:

Doenya25
04-11-2006, 12:01
Sobhana Allah, maar ik vind dat niet oud hoor, want wat is oud? ik ken genoeg vrouwen die over de 30 waren en pas aan kinderen begonnen hoor... :) En gelijk heb je oeghti, niets is belangrijker als gezondheid, Rabbie gelihoem insha Allah! :kus:

Kortjakje
04-11-2006, 12:02
Getrouwd op mijn 23ste. 1e kind op mijn 26e, 2e kind op mijn 29ste.

insaan_3aadi
04-11-2006, 12:04

Getrouwd meteen 1e kind, bevallen meteen 2e kind. Alhamdulilah.

Doenya25
04-11-2006, 12:05
Masha Allah! (B)engel :goedzo:... Moge Allah swt ze in gezondheid laten insha Allah, leuk man, en zou je er nog meer willen in de toekomst?, als dit een te persoonlijke vraag is dan moet je die niet beantwoorden, ik kan soms heel direct zijn.... :D

youzefiene
04-11-2006, 12:06
:) :) ik ben op mijn 21ste getrouwd en hebben we de eerste jaren van elkaar genoten en gewerkt aan een mooie toekomst .ik ben op mijn 25ste bevallen van mijn dochter imane en op mijn 27ste van mijn zoontje youssef ik ben blij dat wij het zo hebben gedaan want met kinderen heb je nog wel tijd voor elkaar maar moet je met alles eerst aan je kinderen denken bv gingen we vroeger spontaan gewoon ergens naar toe, moeten we nu eerst alles plannen . maar alhamdoeliallah dat ik ze heb ik ben zo blij en trots op mijn kinderen kan mijn leven zonder ze niet meer voorstellen.;) ;) :goedzo:

Doenya25
04-11-2006, 12:07
Getrouwd meteen 1e kind, bevallen meteen 2e kind. Alhamdulilah. Walhamdolillah wa lillahi lhamd!! rabbie gelihoem!, is het niet zwaar? zo achter elkaar insaan? ik zou ze het liefst ook achter elkaar willen, dan ben je ervan af, u snap? :o

insaan_3aadi
04-11-2006, 12:09
Walhamdolillah wa lillahi lhamd!! rabbie gelihoem!, is het niet zwaar? zo achter elkaar insaan? ik zou ze het liefst ook achter elkaar willen, dan ben je ervan af, u snap? :o Zwaar? hmmm, ik heb nog zeeen van tijd over blijkbaar anders zou ik niet aan mnl toekomen :hihi: Ik zit alweer aan een 3e te denken moet alleen ff wat zaken op een rijtje zetten. Moge Allah je schenken wat je hartje begeert :kus:

Doenya25
04-11-2006, 12:11
:) :) ik ben op mijn 21ste getrouwd en hebben we de eerste jaren van elkaar genoten en gewerkt aan een mooie toekomst .ik ben op mijn 25ste bevallen van mijn dochter imane en op mijn 27ste van mijn zoontje youssef ik ben blij dat wij het zo hebben gedaan want met kinderen heb je nog wel tijd voor elkaar maar moet je met alles eerst aan je kinderen denken bv gingen we vroeger spontaan gewoon ergens naar toe, moeten we nu eerst alles plannen . maar alhamdoeliallah dat ik ze heb ik ben zo blij en trots op mijn kinderen kan mijn leven zonder ze niet meer voorstellen.;) ;) :goedzo: Alhamdolillah, dat geloof ik graag dat je een leven zonder hun niet meer kunt voorstellen.. Leuk om te lezen :goedzo: Rabbie gelihoem!...

Doenya25
04-11-2006, 12:13
Zwaar? hmmm, ik heb nog zeeen van tijd over blijkbaar anders zou ik niet aan mnl toekomen :hihi: Ik zit alweer aan een 3e te denken moet alleen ff wat zaken op een rijtje zetten. Moge Allah je schenken wat je hartje begeert :kus: Allahoema ameen op je doe'a :kus: Ik wens alle vrouwen gezonde kinderen toe, ook degenen die nog geen kinderen hebben, moge Allah sobhanahoe wa ta'ala jullie gezonde kinderen schenken insha Allah, Allahoe akbar..

Estee_Lauder
04-11-2006, 12:14
Getrouwd op mijn 23ste. 1e kind op mijn 26e, 2e kind op mijn 29ste. Mooi.

farida22
04-11-2006, 12:16
ik ben 22ste getrouwd nog geen kinderen ben nu 24 zou graag 25 ste zwanger willen worden en 27voor 2e en derde voor 30ste

Kortjakje
04-11-2006, 12:18
Masha Allah! (B)engel :goedzo:... Moge Allah swt ze in gezondheid laten insha Allah, leuk man, en zou je er nog meer willen in de toekomst?, als dit een te persoonlijke vraag is dan moet je die niet beantwoorden, ik kan soms heel direct zijn.... :D Amin:kus: Mijn man en ik hebben altijd twee meiden gewild en Allah swt heeft ons die geschonken. Op dit moment zijn we blij met onze meiden en voelt ons gezinnetje compleet. Misschien denken we daar in de toekomst anders over en hopen we met de hulp van Allah swt nog een keer zwanger te worden. Maar voor nu hebben we het gevoel dat we klaar zijn.

Doenya25
04-11-2006, 12:20

ik ben 22ste getrouwd nog geen kinderen ben nu 24 zou graag 25 ste zwanger willen worden en 27voor 2e en derde voor 30ste Insha Allah meid, vertrouw op Allah sobhanahoe wa ta'ala moge hij je wensen vervullen insha Allah!... :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6