Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik Ga Zo De Stad In !!

Pagina's : [1] 2 3

KROELLENBOL
04-11-2006, 10:34

WEET IEMAND WAAR IK LEUKE ROKJE OVER DE KNIE KAN HALEN :D (DRAAG NAMELIJK HIJAAB WIL MET LAARZEN AANDOEN) :o .

ilhampje_
04-11-2006, 10:41
Zara & H&m & Natuurlyk berscka

magd0uline
04-11-2006, 11:01
ik heb van de week een leuke spijkerrok gehaald bij Zara, en hij komt over me knie:goedzo:

Desolate
04-11-2006, 11:14
Ik wil geen spelbreekster zijn, maar ga je daar onder die rok een broek dragen? Zo ja...dan zeg ik niks meer Zo nee....(dit is ook gericht op de dames die er dagelijks zo bijlopen) wat is dan in godsnaam het nut van de hijaab die jij zegt de dragen...zo te zien weten mensen niet wat hijaab is/betekent...het betekent niet alleen dat je je haar moet bedekken, maar ook je hele lichaam...en er bestaan duidelijke aanwijzingen in de islam over wat er bedekt moet zijn (tot de enkels en niet tot de knieen)...,aar ja....iedereen moet het voor zichzelf weten..tis maar dat ik jullie erop wijs

tahenjat
04-11-2006, 11:24

Ik wil geen spelbreekster zijn, maar ga je daar onder die rok een broek dragen? Zo ja...dan zeg ik niks meer Zo nee....(dit is ook gericht op de dames die er dagelijks zo bijlopen) wat is dan in godsnaam het nut van de hijaab die jij zegt de dragen...zo te zien weten mensen niet wat hijaab is/betekent...het betekent niet alleen dat je je haar moet bedekken, maar ook je hele lichaam...en er bestaan duidelijke aanwijzingen in de islam over wat er bedekt moet zijn (tot de enkels en niet tot de knieen)...,aar ja....iedereen moet het voor zichzelf weten..tis maar dat ik jullie erop wijs gelijk heb je meis:goedzo:

WhiteRose
04-11-2006, 11:46
Ik wil geen spelbreekster zijn, maar ga je daar onder die rok een broek dragen? Zo ja...dan zeg ik niks meer Zo nee....(dit is ook gericht op de dames die er dagelijks zo bijlopen) wat is dan in godsnaam het nut van de hijaab die jij zegt de dragen...zo te zien weten mensen niet wat hijaab is/betekent...het betekent niet alleen dat je je haar moet bedekken, maar ook je hele lichaam...en er bestaan duidelijke aanwijzingen in de islam over wat er bedekt moet zijn (tot de enkels en niet tot de knieen)...,aar ja....iedereen moet het voor zichzelf weten..tis maar dat ik jullie erop wijs :goedzo:

soenia_islamia
04-11-2006, 12:22
Zara & H&m & Natuurlyk berscka salaam aylekeom, ik heb een vraagje,:) in welke stad is er een berschka? en hebben se daar ook lange rokken?:) alvast bedankt salaam aylekoem:cool:

safiyya
04-11-2006, 12:32
Lieve zuster je mag dat niet dragen. De laarzen accuenteren je benen en zeg nou eerlijk ook in dat soort kleding zie je de vorm.

Zuster_H
04-11-2006, 12:50
Ik wil geen spelbreekster zijn, maar ga je daar onder die rok een broek dragen? Zo ja...dan zeg ik niks meer Zo nee....(dit is ook gericht op de dames die er dagelijks zo bijlopen) wat is dan in godsnaam het nut van de hijaab die jij zegt de dragen...zo te zien weten mensen niet wat hijaab is/betekent...het betekent niet alleen dat je je haar moet bedekken, maar ook je hele lichaam...en er bestaan duidelijke aanwijzingen in de islam over wat er bedekt moet zijn (tot de enkels en niet tot de knieen)...,aar ja....iedereen moet het voor zichzelf weten..tis maar dat ik jullie erop wijs :)

PobriSita
04-11-2006, 12:51
Ik zie de laatste tijd steeds meer Marokkaanse meiden die hoofddoek dragen korte colbertje dragen en strakke broek. Of ze hebben een rok aan met laarzen, of pumps. Kijk dat moeten ze helemaal zelf weten, maar worden die meisjes nog wel serieus genomen vraag ik mijn af! Ik draag geen hijab, maar als ik hem insha allah ga dragen doe ik dat goed. Ik zie de laatste tijd jammer genoeg geen mooie voorbeelden meer lopen, voor Marokkaanse meisjes die geen hijab dragen en er wel 1 willen dragen

WhiteRose
04-11-2006, 12:57
Het zijn niet alleen voorbeelden voor de Marokkaanse dames maar ook onder de westerlingen, de koeffar, die snappen het allemaal niet meer. Zien ze eerst iemand die helemaal bedekt is met ghimaar en al, en daarachter loopt iemand met doekje naar achter en een rokje met laarzen. Wij moslims horen een voorbeeld te zijn voor ieder mens en schepsel. Allah oordeelt over ons maar wij hebben de plicht om onze broeders en zusters te helpen binnen de islaam en elkaar het rechte pad op wijzen.

PobriSita
04-11-2006, 13:13
Het zijn niet alleen voorbeelden voor de Marokkaanse dames maar ook onder de westerlingen, de koeffar, die snappen het allemaal niet meer. Zien ze eerst iemand die helemaal bedekt is met ghimaar en al, en daarachter loopt iemand met doekje naar achter en een rokje met laarzen. Wij moslims horen een voorbeeld te zijn voor ieder mens en schepsel. Allah oordeelt over ons maar wij hebben de plicht om onze broeders en zusters te helpen binnen de islaam en elkaar het rechte pad op wijzen. :goedzo:

LaLa_SoFiA
04-11-2006, 14:25
Ik zie de laatste tijd steeds meer Marokkaanse meiden die hoofddoek dragen korte colbertje dragen en strakke broek. Of ze hebben een rok aan met laarzen, of pumps. Kijk dat moeten ze helemaal zelf weten, maar worden die meisjes nog wel serieus genomen vraag ik mijn af! Ik draag geen hijab, maar als ik hem insha allah ga dragen doe ik dat goed. Ik zie de laatste tijd jammer genoeg geen mooie voorbeelden meer lopen, voor Marokkaanse meisjes die geen hijab dragen en er wel 1 willen dragen Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed van de meiden dat ze een hoofddoek dragen maar wat sommige meiden dragen dat vind ik niet kunnen, wie houden ze nou voor de gek? Ik draag zelf geen hoofddoek, maar de dag dat ik hem inshAllah zal dragen zal ik het ook goed doen. Dit geldt overigens niet voor de dames die zich wel aan de juiste kledingvoorschriften houden, daar heb ik echt alle respect voor.

Miss_Cabo_Negro
04-11-2006, 14:39
salaam aylekeom, ik heb een vraagje,:) in welke stad is er een berschka? en hebben se daar ook lange rokken?:) alvast bedankt salaam aylekoem:cool: Adam centrum :o

Superficial
04-11-2006, 15:34

Hier heb ik niets meer aan toe te voegen.. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het goed van de meiden dat ze een hoofddoek dragen maar wat sommige meiden dragen dat vind ik niet kunnen, wie houden ze nou voor de gek? Ik draag zelf geen hoofddoek, maar de dag dat ik hem inshAllah zal dragen zal ik het ook goed doen. Dit geldt overigens niet voor de dames die zich wel aan de juiste kledingvoorschriften houden, daar heb ik echt alle respect voor. :goedzo: Ben het geheel met je eens!

Pagina's : [1] 2 3