Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help vraagje over mijn ogen

M_girl
04-11-2006, 02:06

ik wordt er egt gek van nu de winter is begonnen tranen mijn ogen als ik buiten loop:confused: egt letterlijk tranen en k doe altijd mascare en eyeliner op maar nu doen mn ogen zoo n pijnn als k buitn loop en zit maar te vegen omdat t uitloop:( moet k mn ogen met rust laten denken jullie:kweetnie:

lientje18
04-11-2006, 03:10
Ik Heb Het Ook Ik Zeg Altijd Mensen Worden Verkouden En Krijgen Een Snot Neus Ik Krijg Een Loop Oog Die Constant Druppelt Vooral Als Het Hard Waait.. Dan Vraagt Ieder1 Huilje..

M_girl
04-11-2006, 13:17
:hihi: en sinds gister ben ik verkouden dam en griep als de pleures:jammer:

dunyatjuh
04-11-2006, 14:38
ja heb k ook man. mensen kijken me altijd gek aan. vooral op het station als het druk is :rolleyes:

Sapphire
04-11-2006, 16:21

Ik heb dat ook, Maar ik gebruik waterproof mascara.. Dus laat die tranen maar vallen, ik denk dat als je er met je handen aan gaat zitten dat je dan bacterie in je oog krijgt en dat kan pijn doen, ogen zijn heel erg gevoelig.

Z_A_Z
04-11-2006, 16:47
ik wordt er egt gek van nu de winter is begonnen tranen mijn ogen als ik buiten loop:confused: egt letterlijk tranen en k doe altijd mascare en eyeliner op maar nu doen mn ogen zoo n pijnn als k buitn loop en zit maar te vegen omdat t uitloop:( moet k mn ogen met rust laten denken jullie:kweetnie: Herbal Comfort proberen,dit is te koop bij Hans Anders en andere opticiens

M_girl
04-11-2006, 20:54
Herbal Comfort proberen,dit is te koop bij Hans Anders en andere opticiens jah egt waar...tnx zal er een kijkje naar nemen want dit is egt niet leuk ik ik heb wel gemrkt dat als ik niks opheb mn ogen geen pijn doen:kweetnie: misschien ligt het aan mn mascare en eyeliner:kweetnie:

Lady_Leila
04-11-2006, 20:58
Ik heb dat ook de laatste tijd, Echt die rot tranen :kwaad: !

CONTAGIOUS_
04-11-2006, 21:04
opeens heeft iedereen het,ik ook.maar als ik op straat loop zie k niemand met tranen in de ogen dan denk ik shiit ben ik de enige ofzo:maf1:

M_girl
04-11-2006, 21:10
opeens heeft iedereen het,ik ook.maar als ik op straat loop zie k niemand met tranen in de ogen dan denk ik shiit ben ik de enige ofzo:maf1: :gniffel: jah precies zie ik iedereen met droge ogen en geen zakdoekje in hun handen om eventuele tranen weg te vegen dan denk ik:confused: how come:kweetnie: maar ik heb het egt vaak mensen die mij kennen en bij wie het wel opvalt denken meestal dat ik lenzen draag :hihi: als dat zo was kon ik ht wel begrijpen maar denk ook dat het gewoon aan die zooi ligt(make-up) past misschien niet bij mn ogen:kweetnie:

CONTAGIOUS_
04-11-2006, 21:22
mijn ogen zijn ook altijd fckn rood !

Z_A_Z
04-11-2006, 21:35
jah egt waar...tnx zal er een kijkje naar nemen want dit is egt niet leuk ik ik heb wel gemrkt dat als ik niks opheb mn ogen geen pijn doen:kweetnie: misschien ligt het aan mn mascare en eyeliner:kweetnie: waarom gebruik je die troep dan als je weet dat wann. je het niet gebruikt,je geen last hebt van je ogen :o