Bekijk originele versie : Wat doe je als je
de vriend van je beste vriend/in
betrapt op vreemdgaan:D
Vertel je hem/haar dit of hou je jezelf erbuiten :)
Het kan verkeerde kanten opgaan maar wat doe JIJ :D
samiratjee
14-07-2003, 22:01
IK zeg het me vriendin meteen...en verkoop hem meteen paar stoten :zweep: :auw:
Sjodiemieteerrrrr :D
Origineel gepost door samiratjee
IK zeg het me vriendin meteen...en verkoop hem meteen paar stoten :zweep: :auw:
Sjodiemieteerrrrr :D
Maar stel je vriendin gelooft je niet en zegt je bent jaloers wat
dan:D
Origineel gepost door ZEDD
Als je er 100% zeker van bent dat hij/zij vreemdgaat zou ik het zo voorzichtig mogelijk aan mijn vriend/vriendin vertellen.
sterkte
Nee dit heeft niks met mij te maken hoor:D
maar bedankt voor de tip ;)
BerberLayD
14-07-2003, 22:11
:lol:..ik zou die gast minder stoten van z'n leven verkopen:vlammen::zweep:..damnn zomaar m'n schatje bedriegen:kwaad:...
MissChica
14-07-2003, 22:13
K zou er wat over zeggen tegen haar en dat ze er mee moet stoppen en tegen haar vriend zou k het ook zeggen ( k weet het komt lullig over dan maar ja ) en die vriend met wie ze vreeemd gaat pak ik ook ff goed aan :stout:
Dus jullie zouden het allemaal zeggen maar stel nou dat
jullie vriendin het niet gelooft. Je zet zomaar je vriendschap op
het spel wat dan ;)
BerberLayD
14-07-2003, 22:18
Origineel gepost door misantazaghin
Dus jullie zouden het allemaal zeggen maar stel nou dat
jullie vriendin het niet gelooft. Je zet zomaar je vriendschap op
het spel wat dan ;) mijn geloof staat op de eerste plaats, als onze vriendschp zo zwak is dat ze aan m'n eerlijkheid twijfelt dan zal het lot verder beslissen, en ten 2e: mijn geweten zal het niet toelaten
Oem_Lena
14-07-2003, 22:20
de vriend van je beste vriend/in
betrapt op vreemdgaan:D
Vertel je hem/haar dit of hou je jezelf erbuiten :)
Het kan verkeerde kanten opgaan maar wat doe JIJ :D
ik zou te haar niet vertellen :(
Origineel gepost door BerberLayD
mijn geloof staat op de eerste plaats, als onze vriendschp zo zwak is dat ze aan m'n eerlijkheid twijfelt dan zal het lot verder beslissen, en ten 2e: mijn geweten zal het niet toelaten
Okey maar tog stel dat ze je niet gelooft een band verbreek je dan
tog. Lijkt mij erg en op den duur zal ze er tog wel achter komen ;)
BerberLayD
14-07-2003, 22:22
Okey maar tog stel dat ze je niet gelooft een band verbreek je dan
tog. Lijkt mij erg en op den duur zal ze er tog wel achter komen ;) ja,..en?...dan hoeft ze niet meer terug te komen, ze zal ALTIJD achter de waarheid komen, dus ja dat risico zit er in...maar je hebt in ieder geval je bewezen tegenover Allah swt,..die er altijd is ok na de dood, en je beste hartsvriendin is er nu voor je..maar waar is ze strax wanneer je er nodig hebt???
MissChica
14-07-2003, 22:22
misantazaghin als onze vriendschap op het spel staat ja als die gene egte vrienden zijn en ze geloven in elkaar en vertrouwen elkaar kunnen ze nie lang boos op elkaar zijn enzo
Origineel gepost door BerberLayD
ja,..en?...dan hoeft ze niet meer terug te komen, ze zal ALTIJD achter de waarheid komen, dus ja dat risico zit er in...maar je hebt in ieder geval je bewezen tegenover Allah swt,..die er altijd is ok na de dood, en je beste hartsvriendin is er nu voor je..maar waar is ze strax wanneer je er nodig hebt???
Okey goed antwoord maar zou je haar dan nog vergeven als
ze bij je trugkomt of niet ;)
Origineel gepost door MissChica
misantazaghin als onze vriendschap op het spel staat ja als die gene egte vrienden zijn en ze geloven in elkaar en vertrouwen elkaar kunnen ze nie lang boos op elkaar zijn enzo
Je weet maar nooit het kan gebeuren stel nou dat het bij die
ene keer blijft en ze blijven bij elkaar en jullie vriendschap dan
is verneukt snap je maar ik snap je wel ;)
BerberLayD
14-07-2003, 22:26
Okey goed antwoord maar zou je haar dan nog vergeven als
ze bij je trugkomt of niet ;) ik zou 'r wel verggeven maar nooit vergeten en ze kan dan ook nooit meer m'n beste vriendin worden.
maar wat zou jij doen??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.