Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : boulimia

LZN
03-11-2006, 22:45

waaaaaaaaaaaaahhhhhh ben nog steeds niet van mijn boulimia af :S en het begint nu echt zijn tol te eisen............mijn lichaam gaat langzaam kapot en psychisch begin ik ook behoorlijk in de knoop te raken.Ben vaak depri en kan niets meer hebben van anderen. Heb me al aangemeld bij een hulpvereniging, maar maanden later sta ik nog steeds op de wachtlijst. Wollah ben bang dat dit mijn ondergang en misschien zelfs mijn dood wordt.:traan1:.

miss_gad0es
03-11-2006, 23:13
nee meid zo moet je niet denken. het komt goed inshallah als je dat echt wil en bereid bent eraan te werken. Gadoesje..

wortelsapje
03-11-2006, 23:49
Hey meid, incha'allah komt het goed. Kun je mij misschien uitleggen wat boulimia precies inhoud? Ik heb t nooit helemaal begrepen en weet ik ook niet precies wat het verschil is tussen boulimia en anorexia.

NisriN
03-11-2006, 23:54
Hey meid, incha'allah komt het goed. Kun je mij misschien uitleggen wat boulimia precies inhoud? Ik heb t nooit helemaal begrepen en weet ik ook niet precies wat het verschil is tussen boulimia en anorexia. Boulimia is dat je extreme eetbuien hebt, en dat je daarna alles eruit gooit (overgeven). Anorexia is dat je je zelf veel te dik vindt, terwijl je dat helemaal niet bent (althans over het algemeen niet. Het is iets geestelijks) en dat je daardoor niets eet en daardoor weer (o.a ook door te veel sporten) extreem mager wordt.

NisriN
03-11-2006, 23:56

waaaaaaaaaaaaahhhhhh ben nog steeds niet van mijn boulimia af :S en het begint nu echt zijn tol te eisen............mijn lichaam gaat langzaam kapot en psychisch begin ik ook behoorlijk in de knoop te raken.Ben vaak depri en kan niets meer hebben van anderen. Heb me al aangemeld bij een hulpvereniging, maar maanden later sta ik nog steeds op de wachtlijst. Wollah ben bang dat dit mijn ondergang en misschien zelfs mijn dood wordt.:traan1: Ik weet niet of je alvorens naar je huisarts geweest bent, zo niet dan zou je dit moeten doen. Misschien heb je hier wat aan; http://www.novarum.nl/forum Succes en sterkte