Bekijk originele versie : iki_mocro en bent dagilia
Oem_Lena
14-07-2003, 21:10
waarom maken jullie ruzie op de forum :( geef elkaar de hand en
klaar :verliefd:
BentDagilia
14-07-2003, 21:11
mensen die mijn vader uitschelden Kunnen oprotten!!! Als je geen discussie op niveau kunt voeren met iemand dan moet je niet gelijk over vaders beginnen... maar Kaoud met die khaba
Oem_Lena
14-07-2003, 21:13
Origineel gepost door Bent Dagilia
mensen die mijn vader uitschelden Kunnen oprotten!!! Als je geen discussie op nieveau kunt voeren met iemand dan moet je niet gelijk over vaders beginnen... maar Kaoud met die khaba
ok was fout van haar om over je vader te beginnen,maar om haar
khaba te noemen dat gaat nou ook beetje te ver :rolleyes:
BentDagilia
14-07-2003, 21:14
luister mijn vader is mij te dierbaar en ze moet niet over hem beginnen klaar! en zij is degene die het verst is gegaan!
Oem_Lena
14-07-2003, 21:17
Origineel gepost door Bent Dagilia
luister mijn vader is mij te dierbaar en ze moet niet over hem beginnen klaar! en zij is degene die het verst is gegaan!
ok als iemand boos is zegt zij dingen die ze niet meent,vergeef haar :(
Oem_Lena
14-07-2003, 21:22
dit heeft iki_mocro gezegt
Pim is zeker je vader Bent!
DIT HEB JIJ TEGEN HAAR GEZEGT
Luister TERINGG SLETT begin niet over me VADER OKE Want kijk dan , Dan Ben ik niet meer zoLief tegen je ... KANKER Aaap Ik begin ook niet over jou vader ze hebben niks gedaan dus laat ze met rust Oke Sletttebak
zij heeft je vader niet uitgesholden of zo,ik vind dat jij te ver bent gegaan :rolleyes:
BentDagilia
14-07-2003, 21:25
PIm is zeker me vader... PIM die Homo is me vader? kan ze net zo goed zeggen bentje je Pa is een HOMo... maar ja luister je kunt vinden wat je wilt... maar Het Boeit me niet ;) Simpel :) Wie over mijn vader begint, begint over mijn PUPIL Snap je??? En jammer dat ik haar moest belagen met woorden.. had het liever met me vuist gedaan... Want ze moet leren dat je vaders erbuiten moet laten PUNT!
iki_mocro
14-07-2003, 23:45
Ach mensen jullie kennen alleen haar kant van het verhaal maar wisten jullie dat op iedere topic waarop ik reageer zij mij percee moet komen irriteren.....
Geloven jullie mij niet?
Zoek dan zelf maar naar alle topics van mij en je zult zien......
Bij mij is op een gegeven moment ook de maat vol en ga ik inderdaad dingen zeggen die ik nie meen.......
Maar jullie oordelen nu al over mij, ik ben niet respectvol tegenover mensen bla bla bla...... JULLIE KENNEN MIJ NIET?
Oem_Lena
14-07-2003, 23:48
Origineel gepost door iki_mocro
Ach mensen jullie kennen alleen haar kant van het verhaal maar wisten jullie dat op iedere topic waarop ik reageer zij mij percee moet komen irriteren.....
Geloven jullie mij niet?
Zoek dan zelf maar naar alle topics van mij en je zult zien......
Bij mij is op een gegeven moment ook de maat vol en ga ik inderdaad dingen zeggen die ik nie meen.......
Maar jullie oordelen nu al over mij, ik ben niet respectvol tegenover mensen bla bla bla...... JULLIE KENNEN MIJ NIET?
ik beoordeel jou niet,zou ik ook niet willen.alleen ik vind te jammer
dat jullie ruzie hebben xxx amira :zwaai:
BerberLayD
14-07-2003, 23:48
:stoned:..jullie worden gebanned als jullie zo dor gaan:maf:
iki_mocro
14-07-2003, 23:50
Amira ik vind het tof van je dat je er zo mee omgaat......integenstelling tot Honey die meteen de oorlog verklaart........
Toppie....
Miss_Honey
14-07-2003, 23:55
Amira ik vind het tof van je dat je er zo mee omgaat......integenstelling tot Honey die meteen de oorlog verklaart........
Toppie....
????????? Bedoel je mij daarmee???
Ik heb jou de oorlog niet verklaard schat...begrijp me niet verkeerd! Ik zei alleen wat ik op dat moment dacht...mensen hadden het over respect enzo en ik vond dat jij niet het recht had om daarop te reageren...aangezien je haar vader hebt uitgescholden...
Maar je hebt gelijk meid...ik heb jouw kant helemaal niet gehoord en ik ben zomaar gaan oordelen...het spijt me!
iki_mocro
14-07-2003, 23:58
Cool.....zand erover, ik heb mijn lesje wel geleerd ik begin nooit meer aan dat soort onzinnige discussies, ik heb nooit geweten dat mensen zo vel uit de hoek kunnen komen....
Miss_Honey
15-07-2003, 00:04
Cool.....zand erover, ik heb mijn lesje wel geleerd ik begin nooit meer aan dat soort onzinnige discussies, ik heb nooit geweten dat mensen zo vel uit de hoek kunnen komen....
Tjah familie is gewoon een zwakke punt...daar moet je gewoon niet aan komen...
Maarja...zand erover en no hard feelings :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.