Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saida68
03-11-2006, 20:58

salaam kan iemand mij aub helpen met antivirus avast. ik heb hem al een paar maanden,maar als ik wil scannen op virussen dan scant ie alles behalve archief bestanden. als ik die ook wil scannen zegt ie voeg eerst media toe. ik weet niet wat hij hiermee bedoelt:confused: dus kan iemand helpen:traan1:

saida68
03-11-2006, 21:21
niemand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

saida68
03-11-2006, 22:28
:traan1: :traan1: waar zijn de vaste helpers

saida68
04-11-2006, 12:25
nog niemand!!!!!!!!!!!!

mcfatoush
04-11-2006, 13:50

misschien moet je avast verwijderen en een andere antivirus programma nemen?? Avast is een onbekende antivirusscan. Ik kan je helaas niet helpen want weet niet hoe die scan werkt..

marocieboy
04-11-2006, 14:05
salaam kan iemand mij aub helpen met antivirus avast. ik heb hem al een paar maanden,maar als ik wil scannen op virussen dan scant ie alles behalve archief bestanden. als ik die ook wil scannen zegt ie voeg eerst media toe. ik weet niet wat hij hiermee bedoelt:confused: dus kan iemand helpen:traan1: kijk goed naar deze site, ik denk dat je er echt wat aan hebt: http://softwareconsulent.nl/html/avast__hulp.html p.s: Dit soort info kun je zelf ook vinden als je surft naar www.google.nl en daar intypt wat je wilt weten bijv. "uitleg" "avast" veel succes :)

Narutard
04-11-2006, 18:21
ik plaats zo wel avg

saida68
04-11-2006, 20:43
misschien moet je avast verwijderen en een andere antivirus programma nemen?? Avast is een onbekende antivirusscan. Ik kan je helaas niet helpen want weet niet hoe die scan werkt.. nou iniedergeval bedankt:goedzo:

saida68
04-11-2006, 20:45
kijk goed naar deze site, ik denk dat je er echt wat aan hebt: http://softwareconsulent.nl/html/avast__hulp.html p.s: Dit soort info kun je zelf ook vinden als je surft naar www.google.nl en daar intypt wat je wilt weten bijv. "uitleg" "avast" veel succes :) bedankt,maar ik ben niet zo handig met de pc. maar ik begin het een beetje bij beetje van jullie te leren:goedzo: ik zal een kijkje nemen

saida68
04-11-2006, 20:46
ik plaats zo wel avg is avast dan niet goed. ik heb hem van mnl, omdat er stond dat avast goed was

Narutard
04-11-2006, 21:38
diegene die zegt dat avast niet bekend is is van de trap afgevallen. avast is ook goed hoor nix mis mee. ik zeg ook niet dat je hem moet verwijderen. ik denk dat iets verwijst naar je cdrom ofzo en hij kan dan niet lezen wat erop staat en misschien daarom om media vraagt.

marocieboy
04-11-2006, 21:49
diegene die zegt dat avast niet bekend is is van de trap afgevallen. avast is ook goed hoor nix mis mee. ik zeg ook niet dat je hem moet verwijderen. ik denk dat iets verwijst naar je cdrom ofzo en hij kan dan niet lezen wat erop staat en misschien daarom om media vraagt. van de trap gevallen..ik wilde dat zelf niet zeggen maar ''your right'' :hihi: