Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Exman Slaat Vrouw Waar Mijn 8 Jarige Zoon Bij Is

younasie
03-11-2006, 20:54

SALAAM ONGELOOFELIJK MIJ ZOON HEEFT MIJ JUIST VERTELD DAT MIJN EX ZIJN VROUW SLAAT WAAR HIJ BIJ IS IK KAN DIT NIET GELOVEN MIJN PROBLEMEN MET MIJN EX BLIJVEN MAAR DUREN IK WEET NIET MEER WAT IK MOET DOEN EN WAT IK MIJN ZOON MOET VERTELLEN IK BEN TEN EINDE RAAD:traan1:

just_a_gurl
03-11-2006, 20:58
uiteindelijk weten kinderen hoe hun ouders in elkaar zitten en hij zal wel merken dat zijn vader niet spoort helaas, dit kun je waarschijnlijk ook niet met je ex bespreken ...praat veel met je zoontje, en naar mate hij ouder wordt zal hij alles in zien en begrijpen INSCHA ALLAH.. sterkte..

Insania
03-11-2006, 21:02
Sorry maar dat vind ik dus echt niet kunnen, praat met je zoontje en praat ook met je ex. Desnoods bespreek je dit met een advocaat zodat je de volledige voogdij over hem kan krijgen( ben hier geen voorstander van maar als het moet dan moet het maar) Hij slaat zijn vrouw en wie kan jou zeggen dat hij mischien je zoontje niet slaat of gaat slaan. Allah hfed wah. Insania

younasie
03-11-2006, 21:12
uiteindelijk weten kinderen hoe hun ouders in elkaar zitten en hij zal wel merken dat zijn vader niet spoort helaas, dit kun je waarschijnlijk ook niet met je ex bespreken ...praat veel met je zoontje, en naar mate hij ouder wordt zal hij alles in zien en begrijpen INSCHA ALLAH.. sterkte.. DANK JE

younasie
03-11-2006, 21:13

Sorry maar dat vind ik dus echt niet kunnen, praat met je zoontje en praat ook met je ex. Desnoods bespreek je dit met een advocaat zodat je de volledige voogdij over hem kan krijgen( ben hier geen voorstander van maar als het moet dan moet het maar) Hij slaat zijn vrouw en wie kan jou zeggen dat hij mischien je zoontje niet slaat of gaat slaan. Allah hfed wah. Insania IK BEL MIJN ADVOCAAT MAANDAGMORGEN EN GA EEN SOCIAAL ONDERZOEK AAN VRAGEN

Insania
03-11-2006, 21:14
IK BEL MIJN ADVOCAAT MAANDAGMORGEN EN GA EEN SOCIAAL ONDERZOEK AAN VRAGEN Succes meid. Insania