Bekijk originele versie : gaat iemand naar berkane
essalam,
de vakantie is begonnen, gaat er iemand naar marokko naar de stad berkane antwoord als je dit bericht onyvangen hebt
:boogie: :hoera: :letsparty :zwaai:.
NoreJihan
30-06-2002, 10:45
Ik ga naaaaaaar OUJDA
groetjes
rachida
ja effe iets anders je hebt nog steeds niet uitgelegd wat je bedoelde met dat bericht!!
Salaam
Ik ga rond 15/07 naar berkane ik verheug me er al op om de familie nog eens terug te zien en natuurlijk Marokko zelf.
Voor iedereen een zeer goede reis toegewenst " Allah i wasselkoem ahla gheer" en misschien tot in berkane of op weg naar Marokko .
Groetjes
mn broer is net aangekomen in Berkane
en k baal nu dat k niet ben meegegaan :verdriet:
Berkania112
08-07-2002, 21:50
yepzooooooooo
BERKANE CITY HERE I COMEEEEE
ik ga inshallah vrijdag de 12e........................... :D :D
Beslamaaaaaaaaaa :zwaai: :zwaai:
anissama
06-08-2002, 21:28
hey, ik kom ook van berkane......... maar ben deze zomer niet geweest.. vind ik wel spijtig....... toevallig woonik aan treek saidia.. rustige buurt. ben vorige jaar niet geweest maar ik hoop da ik een verslag ga ontvangen van degene die naar berkane en saidia zijn geweest..
groetjes
Ik kom ook uit Berkane maar helaas zit er voor dit jaar geen vakantie in .........volgend jaar insh'allah......Ik moet dit jaar heel wat bruiloften in Berkane missen......damn
anissama
06-08-2002, 21:39
ik heb geen trouwfeesten gemist, mijn familie is ook niet gegaan. volgende jaar gaat iedereen ook mijn schoonfamilie ui nador....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.