Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : gezocht huurovername

lala__layla
03-11-2006, 20:19

salama a3likoem ik ben hard op zoek naar eenhuisje heeeeeel hard mag namelijk niet trouwen voordat ik eenhuisje heb:kwaad: ik zoek in omgeving amsterdam almere of een dorpje dicht bij amsterdam mag ook vetrek je mischien naar het buitenland of wil je je huis niet meer dan willen wij graag huurovername doen je krijgt hier natuurlijk een vergoeding voor:D alles is legaal thnx wa3likoem salam

mokro_oost
03-11-2006, 20:45
volgens mij kan dat niet zomaar huurovername, je moet dan eerst 2 jaar met iemand hebben samengewoond ( ingeschreven kan ook), maar je moet wel kunnen bewijzen dat jij ook boodschappe deed ook aan de licht, water, gas etc,,, betaald. maar mischien is het wel anders bij een makelaar, bij woningbouw verenigingen is het wel zo.

lala__layla
03-11-2006, 20:56
volgens mij kan dat niet zomaar huurovername, je moet dan eerst 2 jaar met iemand hebben samengewoond ( ingeschreven kan ook), maar je moet wel kunnen bewijzen dat jij ook boodschappe deed ook aan de licht, water, gas etc,,, betaald. maar mischien is het wel anders bij een makelaar, bij woningbouw verenigingen is het wel zo. nee wat ik heb gelezen is met toestemmin van de huidige huurder en een vergoeding is hetw el mogelijk ALLAH al3em:confused:

newmoslima18
03-11-2006, 21:01
ik moet ook zoiets hebben in Utrecht, samen met mijn man, we zijn 2 jaar getrouwd (nikah), we moeten eerst een huis hebben en dan gaan we voor de wet trouwen inshallah.

mokro_oost
04-11-2006, 01:50

nee wat ik heb gelezen is met toestemmin van de huidige huurder en een vergoeding is hetw el mogelijk ALLAH al3em:confused: jij bedoelt sleutel kopen, tegenwoordig is dat vanaf 2000 euries ongeveer.. tenministe als je een heel aardig persoon tegenkomt, mijn nicht had vorig jaar een sleutel gekocht voor 2500 euries:goedzo:

koezinavrouw
04-11-2006, 12:39
jij bedoelt sleutel kopen, tegenwoordig is dat vanaf 2000 euries ongeveer.. tenministe als je een heel aardig persoon tegenkomt, mijn nicht had vorig jaar een sleutel gekocht voor 2500 euries:goedzo: kan je mij vertellen waar jou zus dat gedaan heeft? ken je misschien iemand die dat doet tegen vergoeding?

lala__layla
04-11-2006, 23:32
ja heb ik ook van gehoord maar is dit wel legaal ik wil echt gwn dat de contract op mijn naam staat

mokro_oost
05-11-2006, 00:08
kan je mij vertellen waar jou zus dat gedaan heeft? ken je misschien iemand die dat doet tegen vergoeding? het was mijn nicht die het heeft gedaan, volgens mij bij een makelaar/tussenpersoon. ik vraag morgen wel aan mijn vader, waar ze het heeft gedaan. en het is wel legaal (denk ik), contract komt natuurlijk wel op jou naam te staan.