Bekijk originele versie : Sinds dat we kunnen zien van wie je een..
rood reputatiepuntje hebt gekregen, worden deze naar mijn idee vééééél minder uitgedeeld :hihi:
riffialady17
03-11-2006, 19:54
Sinds je kan zien wanneer iemand je rood geeft, heb ik er nog nooit een gehad :hihi:
Leuk hae!
anoniem20
03-11-2006, 20:02
blijkbaar is opeens iedereen het met elkaar eens :gniffel:
:lol:
saadia29
03-11-2006, 20:16
:haha:
Kortjakje
03-11-2006, 20:19
Ik gaf ze altijd met naam:ego: en mocht iemand me weer irriteren met haar/zijn post dan deel ik ze gewoon weer uit.
sihamkleuter
03-11-2006, 20:58
ja, de schijnheiligers, durvennu opeens niet meer eenmening te hebben:rolleyes:
Ik ga ze toen (bijna) niet en ik geef ze nu ook niet. Maar ik kreeg wel eens wat en nu ontvang ik niets ook.
Het had wel wat om ze te ontvangen, groen of rood.
sihamkleuter
03-11-2006, 21:19
Ik ga ze toen (bijna) niet en ik geef ze nu ook niet. Maar ik kreeg wel eens wat en nu ontvang ik niets ook.
Het had wel wat om ze te ontvangen, groen of rood.
ik geef nooit punten,niet rood en niet groen
dus dames van wie ik delaatste tijd groen heb gekregen
; bedankt maar ik doe niet mee:p
trouwens het gaat niet om groen of rood,maar dat anonieme sneaky gedoe vind ik zo *kots*
;
Ik geef ze ook echt nooit! Als ik het niet met iemand eens ben dan denk ik echt niet van: Hé die ga ik eens even een rood puntje geven! Ik ga er dan gewoon tegen in door te posten..:o
trouwens het gaat niet om groen of rood,maar dat anonieme sneaky gedoe vind ik zo *kots*
;
Ik heb je net eentje gegeven :banana:
Kortjakje
03-11-2006, 21:26
;
Dat zijn ook altijd degene die het niet kunnen hebben om zelf ook een anoniem rood puntje te krijgen. Ze openen zelfs een topic met de vraag welke schijnheiligerd het lef heeft gehad om anoniem puntje te geven. :nerd:
sihamkleuter
03-11-2006, 21:34
Dat zijn ook altijd degene die het niet kunnen hebben om zelf ook een anoniem rood puntje te krijgen. Ze openen zelfs een topic met de vraag welke schijnheiligerd het lef heeft gehad om anoniem puntje te geven. :nerd:
euhmmmmmmmmmmm voel me niet aangesproken:D
saadia29
04-11-2006, 09:38
:haha:
Estee_Lauder
04-11-2006, 09:47
Ik heb nog nooit een rood puntje uitgedeeld, dan ben je sneu bezig vind ik. Ik heb onlangs overigens wel een grijs puntje ontvangen...Wat betekent dat?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.