Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De vrouw die ik ga trouwen?

Pagina's : [1] 2 3

Live4glory
14-07-2003, 19:09

Soms maak ik me echt bezorgd. Ik weet niet waarom, maar ik maak me echt bezorgd. Niet omdat ik lelijk ben of geen meisje kan krijgen. Maar omdat ik te veel eisen heb. Onmogelijke eisen. Eisen die niemand ooit aan een vrouw zou durven stellen. Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met een bloedmooie meisje. Ze was echt perfect, maar toch kon ik niet verder met haar. In mijn ogen schoot ze ergens in tekort. Iets ontbrak, maar wat precies dat kon ik haar niet vertellen. Ze heeft dagen, weken, maanden lopen treuren om mij, omdat ik niet met haar verder wou. Mijn hart behoorde haar toe, maar de rest van mijn bestaan kon die stap niet wagen. Ze had alles voor mij over en ik kon alles van haar vragen, maar ik wou het niet. Ik wist niet wat het was en weet het nu nog steeds niet. De jongens staan voor haar in de rij en ze heeft ze voor het uitkiezen, maar dat laat mij onverschillig. Ik weet dat zij niet de ware is voor mij. Of toch wel? Ik kom er ooit achter, tot die tijd mogen jullie het zeggen.

MouniaEl
14-07-2003, 19:12
daar kom je vanzelf wel achter, bij 1 iemand zul je dat gevoel dat je iets mist niet meer hebben.... dat is de ware....

Dounia81
14-07-2003, 19:12
hoi liev4 glory aan je verhaal te lezen ben je kieskeurig net als ik of je bent bang om je ergens aan te binden. dat weet ik niet dat weet alleen jij zelf en je hartje. het is inderdaad sneu om iemand pijn te doen terwijl je het niet zo bedoeld maar ik hoop dat jij er voor jezelf uit zal komen. en ik denk als iemand de ware voor je is dat je dat wel op den duur zal merken en voelen. tot die tijd veel sterkte toegewens en inshallah zal je de ware tegen komen beslama DOunia

naisha
14-07-2003, 19:13
Origineel gepost door MouniaEl daar kom je vanzelf wel achter, bij 1 iemand zul je dat gevoel dat je iets mist niet meer hebben.... dat is de ware.... ja ben het helemaal met je eens.... ;)

Zeepje
14-07-2003, 19:14

Origineel gepost door Live4glory Soms maak ik me echt bezorgd. Ik weet niet waarom, maar ik maak me echt bezorgd. Niet omdat ik lelijk ben of geen meisje kan krijgen. Maar omdat ik te veel eisen heb. Onmogelijke eisen. Eisen die niemand ooit aan een vrouw zou durven stellen. Ik heb 2 jaar lang een relatie gehad met een bloedmooie meisje. Ze was echt perfect, maar toch kon ik niet verder met haar. In mijn ogen schoot ze ergens in tekort. Iets ontbrak, maar wat precies dat kon ik haar niet vertellen. Ze heeft dagen, weken, maanden lopen treuren om mij, omdat ik niet met haar verder wou. Mijn hart behoorde haar toe, maar de rest van mijn bestaan kon die stap niet wagen. Ze had alles voor mij over en ik kon alles van haar vragen, maar ik wou het niet. Ik wist niet wat het was en weet het nu nog steeds niet. De jongens staan voor haar in de rij en ze heeft ze voor het uitkiezen, maar dat laat mij onverschillig. Ik weet dat zij niet de ware is voor mij. Of toch wel? Ik kom er ooit achter, tot die tijd mogen jullie het zeggen. Domme sukkel die je bent!!! Sukkel Ja Dat ben jij ja Veel eisend Dat je bent Alsof jij zo perfect BenT!!!!! Dawm 3La Zma

iki_mocro
14-07-2003, 19:16
Wat voor eisen stel je dan?

Live4glory
14-07-2003, 19:18
Origineel gepost door Zeepje Domme sukkel die je bent!!! Sukkel Ja Dat ben jij ja Veel eisend Dat je bent Alsof jij zo perfect BenT!!!!! Dawm 3La Zma Van alle reacties kies ik deze als eerst om op in te gaan. Je hebt 100% gelijk en ik weet het.

Lalabouya
14-07-2003, 19:21
.. Het is een hele moeilijke keuze die je moet maken.. Maar ik denk dat je het toch zelf moet doen .. Alleen jij weet wat je echt wilt ..

BentDagilia
14-07-2003, 19:22
Hey, Allereerst mijn complimenten :goedzo: Het feit dat je haar eerlijk zegt dat je niet met haar verder kan omdat je haar toch niet de ware vind. het is heel moeilijk om die stap te nemen en het haar te zeggen maar je hebt het haar wel eerlijk verteld, nu weet ze dan ook waar ze aan toe is. Het is ook goed voor jezelf want een huwelijk aangaan met een meid waarvan je toch niet het gevoel hebt dat het de ware is, kan wel leuk zijnv oor haar maar voor jou niet, Je zal altijd zoiets hebben van er loopt nog iemand daar waarvoor ik de ware zal zijn en die mijn ware ook zal zijn...Ik geloof dat iedereen een "ware"heeft dus jij ook. Alleen je moet er niet naar op zoek gaan het het lot je tegemoet laten komen. Als het je ware is dan wist je dat meteen en zou je niet twijfelen. Zoals mijn vriend altijd tegen me zegt.. Als je twijfelt dus kun je het beter vergeten. Men twijfelt namelijk nooit aan iets als je er een volledig goed gevoel over hebt. Ik vind dat je een goede en verstandige keuze hebt gemaakt en dat je , je hart moet volgen. En inschallah zal deze meid iemand vinden die zij echt de "ware"vind en wie haar ook de "ware"vind... Maar kortom heel volwassen en verstandig dat je deze keus hebt gemaakt... Bent Dagilia

Zeepje
14-07-2003, 19:23
Origineel gepost door Live4glory Van alle reacties kies ik deze als eerst om op in te gaan. Je hebt 100% gelijk en ik weet het. Oowww... jij weet het dus wel!!! Oke nu moet je der alleen maar nog iets aan veranderen! veel succes!!

Angelliciousz
14-07-2003, 19:26
Weet je dit klinkt mis. raar in je oren maaruuhh kweet wat jij bedoeld want dat heb k dusz oowk...mis. juist omdat jij weet dat ze egt helemaal van jou isz dat dan de lol eraf isz mis. wil jij gewoon ietsz onbereikbaarsz...

Danoontje
eeeeeeerts wil je niet meer met me verder gaan en dan open je een topic over mij ewa wagga fiek als ik je tegen kom stuur ik alle mannen die voor mij in de rij staan op je af :kwaad:

Live4glory
Origineel gepost door Dounia81 hoi liev4 glory aan je verhaal te lezen ben je kieskeurig net als ik of je bent bang om je ergens aan te binden. dat weet ik niet dat weet alleen jij zelf en je hartje. het is inderdaad sneu om iemand pijn te doen terwijl je het niet zo bedoeld maar ik hoop dat jij er voor jezelf uit zal komen. en ik denk als iemand de ware voor je is dat je dat wel op den duur zal merken en voelen. tot die tijd veel sterkte toegewens en inshallah zal je de ware tegen komen beslama DOunia Bindingsangst? Nee dat kan ik met zekerheid ontkennen. Het is absoluut geen bindingsangst. Het is echt iets waar ik geen greep op heb. Iets waar ik niet aan kan werken. Iedereen zegt dat je het vanzelf zal merken als je de ware tegenkomt. Maar ik denk dat, dat de grootste fout is die iemand kan maken. Wat als dat niet zo is en je blijft wachten op de ware. Wat als iemand jouw pad gekruist heeft die je heel erg gelukkig zou kunnen maken, maar je deze simpelweg geen kans hebt gegeven, omdat je wacht op de ware. Kijk ik ben niet instabiel. Ik ben me bewust van de keuzes die ik maak en ik heb het er ook niet moeilijk mee, maar ik vraag het me weleens af. Hetgeen je mij toewenst moge Allah swt voor jou doen uitkomen inschállah.

Najmatje
14-07-2003, 19:28
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey, Allereerst mijn complimenten :goedzo: Het feit dat je haar eerlijk zegt dat je niet met haar verder kan omdat je haar toch niet de ware vind. het is heel moeilijk om die stap te nemen en het haar te zeggen maar je hebt het haar wel eerlijk verteld, nu weet ze dan ook waar ze aan toe is. Het is ook goed voor jezelf want een huwelijk aangaan met een meid waarvan je toch niet het gevoel hebt dat het de ware is, kan wel leuk zijnv oor haar maar voor jou niet, Je zal altijd zoiets hebben van er loopt nog iemand daar waarvoor ik de ware zal zijn en die mijn ware ook zal zijn...Ik geloof dat iedereen een "ware"heeft dus jij ook. Alleen je moet er niet naar op zoek gaan het het lot je tegemoet laten komen. Als het je ware is dan wist je dat meteen en zou je niet twijfelen. Zoals mijn vriend altijd tegen me zegt.. Als je twijfelt dus kun je het beter vergeten. Men twijfelt namelijk nooit aan iets als je er een volledig goed gevoel over hebt. Ik vind dat je een goede en verstandige keuze hebt gemaakt en dat je , je hart moet volgen. En inschallah zal deze meid iemand vinden die zij echt de "ware"vind en wie haar ook de "ware"vind... Maar kortom heel volwassen en verstandig dat je deze keus hebt gemaakt... Bent Dagilia :goedzo: vind ik nou ook :rolleyes:

Dounia81
14-07-2003, 19:30

Origineel gepost door Live4glory Bindingsangst? Nee dat kan ik met zekerheid ontkennen. Het is absoluut geen bindingsangst. Het is echt iets waar ik geen greep op heb. Iets waar ik niet aan kan werken. Iedereen zegt dat je het vanzelf zal merken als je de ware tegenkomt. Maar ik denk dat, dat de grootste fout is die iemand kan maken. Wat als dat niet zo is en je blijft wachten op de ware. Wat als iemand jouw pad gekruist heeft die je heel erg gelukkig zou kunnen maken, maar je deze simpelweg geen kans hebt gegeven, omdat je wacht op de ware. Kijk ik ben niet instabiel. Ik ben me bewust van de keuzes die ik maak en ik heb het er ook niet moeilijk mee, maar ik vraag het me weleens af. Hetgeen je mij toewenst moge Allah swt voor jou doen uitkomen inschállah. als eerst bedank ik je voor je antwoord maar als ik zeg dat je de ware wel tegenkomt wil het niet zeggen dat je op een krukje moet wachten tot een dame langskomt en zegt its me. Natuurlijk moet je er wat voor doen. mischien heb je dan een relatie met iemand en na verloop van tijd ga je toch iets voor die persoon voelen. het is heel moeilijk om uit te leggen maar late nature doe his work haha verder weet ik niet hoe ik het moet uitleggen maar het komt goed met je inshallah beslama thalla fi rassek ;)

Pagina's : [1] 2 3