Bekijk originele versie : Beloved...
BentDagilia
14-07-2003, 19:05
Wie heeft gister ook die film Beloved gezien met Oprah Winfrey gezien? Hij was echt heel goed en ook zielig man, ik wist niet dat Oprah een acteertalent was :goedzo:
http://www.moviemaker.com/issues/48/images/demme.Beloved.jpg
:zwaai:
Jaa zij is goed!!!
echt Goed!!!
Miss_Honey
14-07-2003, 19:10
Wallah was echt een goeie film...maar hij was ook zielig man :(
Ze kan echt kapotgoed acteren...had ik ook niet verwacht!
:zwaai:
BentDagilia
14-07-2003, 19:12
Ja Oprah winfrey is tbarkallah een hele intelligente talentvolle dame... dat van intelligent wist ik al maar talenvol ;) Want ze presenteerde ook het nieuws bij CNN of zo ze heeft echt veel gedaan, ik hoop dat ze ooit weer zal acteren in een soort gelijke film want deze rol was echt perfect geschikt voor haar...:goedzo:
Lalabouya
14-07-2003, 19:12
.. Het was echt een top film.. Oprah heeft meer talenten dan alleen presenteren.. !!! Zooooooowww een zielig verhaal he!!!
hoe was de einde eigelijk en was beloved nou haar dochter of nie
en hoe is het met die vent afgelopen is zij er achter gekomen
BentDagilia
14-07-2003, 19:40
Beloved is haar dochter waarvan ze dacht dat ze haar vermoord had toen die Slavenhandelaren kwamen... Ajama dat was ergste stuk man!!! Beloved was volgend mij ook zwanger op het eind van PAUL D maar op eens verdween ze...
Onslaught
14-07-2003, 19:51
ja heb het gezien, maar hallo beloved was eeng eest dombo daarmo verdween ze om een doel of haar missie aftemakne maar goed het was goede film:D
BentDagilia
14-07-2003, 19:58
Nu pas vat ik hem:lol: hahaha ajamaaa ik was met me hoofd ergens anders blijkt nu maar ze was een geest daarom waren haar voeten niet versleten enzo toen ze zei dat ze kwam lopen enzo want ze was een GEEST!!!! maar wel eentje die iedereen kon zien toch :D want op het eind stond ze daarzo naakt buiten en iedereen keek haar zo aaan enzo :rolleyes:
Ezzedine
14-07-2003, 20:00
Ahahahah ja die blackie ik had gister scarface gezien die was moeilijk net als altijd
"i kill you for nothing men"
Miss_Honey
14-07-2003, 20:02
Origineel gepost door Bent Dagilia
Nu pas vat ik hem:lol: hahaha ajamaaa ik was met me hoofd ergens anders blijkt nu maar ze was een geest daarom waren haar voeten niet versleten enzo toen ze zei dat ze kwam lopen enzo want ze was een GEEST!!!! maar wel eentje die iedereen kon zien toch :D want op het eind stond ze daarzo naakt buiten en iedereen keek haar zo aaan enzo :rolleyes:
:D
Najmatje
14-07-2003, 20:02
Jah ik die film gezien echt toppie man:goedzo: :o
Najma :zwaai:
Najmatje
14-07-2003, 20:05
Origineel gepost door Ezzedine
Ahahahah ja die blackie ik had gister scarface gezien die was moeilijk net als altijd
"i kill you for nothing men"
:hihi:
BentDagilia
14-07-2003, 21:28
Scarface ... die heb ik nog nooit gezien die moet ik nog zien man echte jnaka :rolleyes: :D
Jaa ik heb hm gezien, echt een freaky film joh!!! Ik werd er bang van :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.