Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What would you do?

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Maroc_Meissie
03-11-2006, 14:15

Nou, het is weer eens zover en alles heeft bij haar zijn dieptepunt en grens bereikt. Iemand die heel dicht bij me staat heeft me om advies en raad gevraagd, waar ik eerst heel goed over moest nadenken en dacht even zien wat de ladies hier vinden.. Mocht je een mening hebben, graag onderbouwen. Het gaat dus om het volgende: Ze is nu al 5 jaar getrouwd, heeft een kindje van 2 en de 2e is op komst (34weken zwanger)...Ze leeft al jaren op een onprettig manier (naar mijn idee) met haar man. Hij kent zijn verantwoordelijkheden niet, waardoor zij opdraait voor alle kosten binnenshuis en buitenshuis. Ze werkt fulltime en is allang blij dat haar kindje bij haar moeder terecht kan. Haar man zet dagelijks de bloemetjes buiten en geniet na elke salarisuitbetaling van zijn centjes en haalt geen boodschappen in huis. Niet voor hun kind of wat dan ook...Kortom goed mis. Ook is het voor hem gewoonlijk om vaak 's avonds en 's nachts weg te blijven en elders te slapen. Waar precies wist ze niet, tot eergisteravond toen ze hem had gevolgd, mail adres had gekraakt etc. Hij heeft al die tijd zijn nachten doorgebracht bij een gescheiden marokkaanse dame die niet zo ver uit hun buurt woont en beleeft daar zijn pret. Verder komt hij wel de volgende dag doodleuk zijn gedrag goedpraten, wil hij sex van haar, thuis eten, douchen en is hij van alle gemakken voorzien. Auto, baan, geld enz.. Wat zou jij doen? A. Hem hiermee confronteren en eruit schoppen B. Doen alsof je neus bloedt en intussen je zaken regelen (echtscheiding) C. Je familie erbij halen (voor zover je die hebt) en de wereld op zn kop zetten D. Met hem praten Wat vind ik persoonlijk? Absoluut B. en waarom? A. heeft ze al zovaak gedaan totdat er zelfs politie aan te pas kwam, en om dat nu nog es te doen en het risico te lopen dat haar kindje bij haar wordt weggehaald is ook geen optie. C. Heeft geen zin, zo raakt iedereen in rep en roer en los je nog niks op D. Zovaak al gedaan en dan praat hij zijn gedrag goed met een excuus en flikt hij het netjes nog een keer een week later

Miss_Magrebia
03-11-2006, 14:18
B, als A al meerder keren niet is gelukt... duidelijk voor B

teletubbie
03-11-2006, 14:21
met koffers en al eruit schoppen, wegwezen met die handel, desnoods met politie erbij. Dit pik je toch niet, doen alsof je neus bloed heb ik helemaal geen tijd voor.

Maroc_Meissie
03-11-2006, 14:25
met koffers en al eruit schoppen, wegwezen met die handel, desnoods met politie erbij. Dit pik je toch niet, doen alsof je neus bloed heb ik helemaal geen tijd voor. Ja, dat dacht ik ook toen ik pas van haar problemen afwist..Maar nu leef ik al bijna 2 jaar met haar mee en dingen als hem eruit schoppen, schreeuwen, ruzie heeft totaal geen effect gehad. Het heeft ze enkel een rechtzaak opgeleverd nav haar aangifte tegen hem wegens mishandeling tijdens haar zwangerschap. Nu ik al langere tijd zie hoe ze leeft, er dagelijks uitziet en hij doodleuk over haar heen walst en zij steeds in zijn charmes trapt terwijl hij alles wat buiten rondloopt probeert te ...... om vervolgens thuis ook van zijn zekerheid te genieten...En voor de wil en het beste van haar kind en ongeboren kind adviseer ik haar optie B.

bonbon
03-11-2006, 14:26

B, zonder twijfel en dan op een goede dag alle sloten veranderen of gewoon de huur opzeggen als hij een paar daagjes weg is zodat hij voor een leeg huis komt te staan zodra hij terug komt.

KoezKoez
Ik zou ook voor B gaan, en zo snel mogelijk wel! Wat een respectloze vent is dat zeg!

HoneyBee
Ik zou zeer zeker voor B gaan.

achermijnpc
ALs ik zware bewijzen had zoals zij nu dan zou ik zeker voor B kiezen, als dat geregeld is van de ene dag op de andere weggaan en een briefje achter laten voor hem met de scheidingspapieren (ik met mijn drama altijd :haha: )

een_marokkaanse
03-11-2006, 14:27
Zeker B

KoezKoez
03-11-2006, 14:27
B, zonder twijfel en dan op een goede dag alle sloten veranderen of gewoon de huur opzeggen als hij een paar daagjes weg is zodat hij voor een leeg huis komt te staan zodra hij terug komt. Nee hem uiteindelijk eruit schoppen! Tegenwoordig kan je al moeilijk aan een huis komen. Dit kan als je een bevel van de rechter hebt

KoezKoez
03-11-2006, 14:28
Heeft ze een koop of huurhuis?

teletubbie
03-11-2006, 14:28
B, zonder twijfel en dan op een goede dag alle sloten veranderen of gewoon de huur opzeggen als hij een paar daagjes weg is zodat hij voor een leeg huis komt te staan zodra hij terug komt. ja idd, die is goed.

IkBenNadina
03-11-2006, 14:29
Ik zou voor G gaan.

Maroc_Meissie
03-11-2006, 14:33
ALs ik zware bewijzen had zoals zij nu dan zou ik zeker voor B kiezen, als dat geregeld is van de ene dag op de andere weggaan en een briefje achter laten voor hem met de scheidingspapieren (ik met mijn drama altijd :haha: ) Schem ma schem :D Back to the topic..oke..de dames zijn het dus met mij eens.. Het is echt heel triest maar het zij zo, ik vond het zo erg voor haar en heb haar de moed ingepraat. Een vent die het zover laat komen verdient in mijn ogen een onsterverlijk bestaan vol lijden. Ik heb haar nu geadviseerd, wees sterk. Ga geen domme dingen doen, richt je tot Allah, verricht salaat Istighaara en neem je besluit over 1 week..Als je gevoel dan nog zo sterk is om er def. een punt achter te zetten dan zal ik je steunen en helpen waar ik kan. Maar vraag óók Allah om hulp...niet zozeer om je huwelijk te redden, maar om al het slechte bij je vandaan te halen..

noona
03-11-2006, 14:35

B en eventueel wat sterke broers erop af sturen

Pagina's : [1] 2 3 4 5