Bekijk originele versie : [COLOR="black"] ZOEK JE EEN NEGAFFA? BOEK NU EN KRIJG EEN FORSE KORTING[/COLOR]
Ga Je Trouwen Of Heb Je Binnenkort Een Feestje Lees Dit Dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sallaamoe alaikoem,
Beste meiden,
Ga je binnenkort trouwen check dan deze (tijdelijke) site
http://chida-styles.blogspot.com,
want boek jij een datum voor je bruiloft bij ziyana chida dan krijg je korting dus bel nu 0645868748!!!!!!
Ik verhuur ook marokkaanse jurken voor als je een feestje hebt en er leuk uit wil zien.
Groetjes,
chida
Jammer dat er geen jurken te zien zijn op jou website.
Wat voor soort jurken heb je te huur? Kun je er niet een paar hier plaatsen?
op de site zie je er een paar ik heb er nog veel meer maar ik plaats geen foto's meer want mijn foto's werden gestolen ets dus mocht je interesse hebben dan kan je altijd langskomen
Moet je de foto's beveiligen dat ze niet gecopieérd kunnen worden.
Jammer dat je geen foto's hier kunt plaatsen. Zelf zou ik een beetje een idee willen zien wat voor soort jurken je verhuurt om te komen kijken.
Dat is tenminste mijn mening. Maar wens je veel succes meid.
Ohja, dat meisje op foto met witte jurk, werkt zijn in kleidingwinkel in Osdorp? Ze lijkt erg op haar.
Samiralover15
04-11-2006, 23:24
Ziet er best wel goed uit...
DiamontMarocca
05-11-2006, 09:48
Waar zit je precies? Verhuur je ook die zeegroene jurk op je site??
Kan je hier ook foto's plaatsen?
Zou je me wat prijzen kunnen geven? ....;)
dat meisje op de foto met witte jurk is mijn zusje maar ze werkt niet in osdorp :))
OK, ik denk er over na ik ben namelijk bezig met een portfolio dus als ik klaar ben dan zal ik een paar foto's plaatsen.
ik heb me aangemeld voor de negaffa award in januari, in december hoor ik of ik mee doe.
fatihamarokaans
05-11-2006, 14:28
ik ben erg benieuwd naar de jurken die je verhuurt.
ik heb binnenkort een bruiloft en heb met spoed een mooie jurk nodig.
groetjes
mail me je emailadres dan mail ik je de foto's van de huurjurken
miss_blediebled
05-11-2006, 19:19
mooie jurk die zeegroene:goedzo:
:love: kvind die egt SUPERRRRRRRRRRRRRR
amiraatje20
05-11-2006, 22:27
kan je me ook de fotos mailen van je jurken die je verhuurt?
fatimaatje(lagestreepje)2@hotmail.com
alvast bedankt
Voetbaleria
07-11-2006, 09:47
Jij ook altijd met je kortingen. Je hebt hier een stuk of 3 topics geopend met daar in korting korting en nog eens korting??????
soenia_islamia
07-11-2006, 09:52
salaam aylkoem,
kun je mij ook fotos sturen van de fotos die je verhuurt heb binnkort ook een bruiloft.;)
mijn email adres is soenia_islamia@hotmail.com
en die blauwe jurk op de site is tie ook van jouw.
salaam aylekeom:)
Lala_Salma01
07-11-2006, 10:42
Ik vind het jammer dat je je afspraak niet nakomt wanneer je zelf aangeeft dat je foto's zult versturen. heb een tijdje geleden contact met je gezocht via de mail omdat ik destijds je nr niet had en vroeg jou of je foto's kon versturen van jou huurjurken. je gaf zelf ook aan dat je foto's zou versturen wanneer mensen geintereseerd waren. ik heb wekenlang moeten wachten op een reactie en je hebt me uiteindelijk gezegd dat ik maar moet langskomen om ze te bekijken. ik vind het prima maar geef dan niet aan dat je foto's zult versturen wanneer ze hun email adres achterlaten. heb in de tussentijd al een negafa gevonden maar ik wens jou veel suc6 verder:goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.