Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Liefde we kunnen elkaar nooit meer zien!

hadj2003
14-07-2003, 15:29

"we kunnen elkaar nooit meer zien" waren je laatste woorden ik luisterde aandachtig en of ik het goed hoorde. de tranen vloeiden over je mooie gezicht en ik, ik huilde van binnen en geen traan kwam in het licht 10 jaar van mijn leven is wat ik je heb gegeven dat we niet bij elkaar konden zijn , dat dachten we maar even we gingen door in het leven, hopend dat GOD op ons neer keek en ons zou helpen als het op wat meer leek een eigen leven dat is wat we wilden maar onze famielies zeiden"ho wacht even" dat het niet makkelijk zou gaan, dat hebben we altijd geweten maar dat je me zo makkelijk liet gaan daar kon ik niet mee leven ik hou van jou, heb ik je leren zeggen en praten over je gevoelens dat ook nog even bij mij kon je je zelf zijn en praten over je pijn nu is het die ander waarmee je gaat trouwen je kon niet meer alleen zijn en wilde een leven bouwen nu heb ik even geen medelijden met me zelf maar met haar want haar leven wordt een en al bederf als je naar haar kijkt, zal je denken aan mij als je haar zoent, zal je denken aan mij en als je naast haar ligt, dan hoopte je dat ik daar lag de tijd zal komen en gaan, alles staat op ons voorhoofd geschreven het was niet voorbestemd, dat is wat ze allemaal zeiden nu leef ik van dag naar dag, hoopend dat ik ooit weer lachen mag verder gaan met mijn leven is iets wat ik zeker zal doen, ik hoop alleen dat je in de toekomst niet zal denken"waarom heb ik niet gevochten en haar een kans gegeven!!!!!!!!!!!!! wish you the best, I WILL ALLWAYS LOVE YOU

ttarreqq
14-07-2003, 15:52
De vrouw die ging Ja en of het heeft me diep geraakt Heb ook in deze droom geleefd Ik wilde dat het zo mocht zijn Ik wilde, ik deed er alles aan En toen zei ze: ik ga ervan door Ik zal niet wachten ik trouw wel een ander Gewoon een smoesje Ja, zo is het gegaan Dat ik nu alles wat ik heb doorstaan Om iedereen te overtuigen van mijn gelijk Dat zij nu met een ander voortleeft Om wie zij naar ik mag denken meer geeft Ik heb een sprookje beleefd Was ik er maar nooit aan begonnen? Nee, ik ben rijker. Ik heb alles Zij, zal zwijgen, haar leven haten Ik was het die echt en voorzeker Van haar heeft gehouden Ik wilde dat aan onze kinderen doorgeven Ach ja, zij kon daar maar niet meeleven Ik ben wijzer en mijn kinderen Ik denk dat ik me niet meer zal binden Of ja de tijd zal het leren Kop op zuster: je evenbeeld wacht nog op je en je bent stukken wijzer. Alle rechten aan de auteur: zie pseudoniem

noor4u
14-07-2003, 20:53
Dit is echt prachtig ik krijg er echt tranen van

hadj2003
14-07-2003, 21:56
waar slaat dat nou op, het is maar een gedicht! en al zou het echt zijn pijn hebben wil niet altijd een straf zijn van ALLAH. want soms geeft ALLAH je pijn om te kijken of je er genoegen mee neemt en zegt "al hamdoellilah" Maar toch leuk dat je weet wat ALLAH doet en denkt, want volgens mij weet ALLAH dat alleen!!!!!!!!!!!!!!!!1

ttarreqq
14-07-2003, 22:12

mensen doe rustig, hoor. ik doel op jamiena. Doe vooral niet biggi, want je kleine stem spreekt nu in je en ooit blijk je niet zo groot meer te zijn, dus zie aan en waardeer maar deel vooral geen straffen uit en bepaal vooral niet wat Allah wel en niet wil. Hoe weet jij wat Allah wil? Bij deze laat ik een gedicht achter van O. K, een dichetr uit het verleden, deze heeft het volgende gezegd: Voorbij de aarde en voorbij het oneindige probeer ik Hemel en Hel te zien. Dan hoor ik een plechtige stem die zegt:"Hemel en Hel zijn in je!"

Noena
15-07-2003, 09:39
Origineel gepost door Jemiena Je eigen schuld !!!!!! Moest je geen relatie beginnen Allah heeft je gestraft Ik mag hopen dat jij ooit eens verdriet mag meemaken..He' en als je dan jankend in je bed ligt van pijn en verdriet bedenk je dan dat Noena van ieder moment geniet! Gevoelloos mens!..

hadj2003
15-07-2003, 16:43
dank je noena, ik had het niet mooier kunnen zeggen!!1 groetjes hadj 2003

hadj2003
15-07-2003, 22:24
haai laila, bij het schrijven van gedicht wist ik dat vele zich er in kunnen verdiepen want om mij heen hoor ik niks anders, ik vindt het wel jammer dat er dan op zo n manier gerageerd wordt, dat had ik nooit gedacht , maar goed pijn wens je niemand dat is waar!

SaMiax
17-07-2003, 00:50
Typisch een reactie va Jemiena :jammer: