Bekijk originele versie : wat vinden jullie van de zaal decoratie
cheba_daoudia
02-11-2006, 23:27
www.eventsdecorations.nl
'n wat zijn de kosten van dese eventsdecoration??
cheba_daoudia
03-11-2006, 14:34
ik zal het voor je na vragen of je kan jamila gewoon bellen voor alle info
Cheba dankje wel meid.
Liefs,
jamila
ps. voor prijzen graag een email sturen naar info@eventsdecorations.nl
cheba_daoudia
03-11-2006, 18:01
graag gedaan jamila
groetjes souad
Hayat1982
03-11-2006, 18:28
ik zou ook graag de prijzen willen weten...latifapabo@hotmail.com
Babybleu
03-11-2006, 23:34
Hou je van stijlvol en wil je wat anders dan dat standaard marokkaanse? Ben je bij haar aan het goede adres! Ik heb haar ook genomen voor mijn bruiloft en ben blij met de keuze die ik heb gemaakt. Ik spreek je snel weer...X
zzaratje
03-11-2006, 23:40
ahahahhahah
jah klopt is een mooie site
Hou je van stijlvol en wil je wat anders dan dat standaard marokkaanse? Ben je bij haar aan het goede adres! Ik heb haar ook genomen voor mijn bruiloft en ben blij met de keuze die ik heb gemaakt. Ik spreek je snel weer...X
mabroek met je huwlijk
en wat jij zegt bij events ben je zeker op het goede adres voor stijl
Babybleu
04-11-2006, 00:18
mabroek met je huwlijk
en wat jij zegt bij events ben je zeker op het goede adres voor stijl
Shokran meid! De decoratie was het enige wat ik nog moest regelen. Was al maanden op zoek en had niks kunnen vinden wat aan mijn wensen voldeed totdat eventsdecorations online ging hihi. Heb nu alle (juiste) ingredienten voor een geslaagd feest inshallah!!
cheba_daoudia
05-11-2006, 18:49
je hebt gelijk als je stijl wil moet je bij haar zijn
ze is toppie :goedzo:
zzaratje
07-11-2006, 14:59
ik vind die nieuwe fotos die ze heeft geplaats ook heel mooi dat ze steeds met nieuwe kleuren komt vind ik echt goed van haar.
cheba_daoudia
07-11-2006, 22:31
jah zeker goed van haar en de komen nog meer
de nieuwe is zeg maar de winter coletie
xxYaraxx
11-11-2006, 13:29
hey
ik vind die sping decoratie prachtig en je werkt ook met mooie kleurtjes zou je me een email kunnen sturen met meer informatie
lailaelbarbar@hotmail.com
xx yara xx
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.