Bekijk originele versie : How low can we go sisters !!!
hey everybody,
dit weekend nam ik toevallig de weg van het Noordstation in brussel naar huis aangezien de befaamde "rue de brabant" weer helemaal potdicht zat. deze buurt in brussel is een marokkanen-buurt die grenst aan een prostitutiebuurt vlakbij het station en wat we niet voor mogelijk hielden hebben we met onze eigen ogen aanschouwt : marokkaanse meisjes die zich achter een raam prostitueren op 50 meter afstand van de drukste winkelstraat die door marokkaanse gezinnen bezocht wordt !!!
Ik ben zeker niet preuts of streng gelovig of rechts maar dit gaat toch een beetje te ver in de slechte richting hoor!
xxx,jes sword
Fantastic
14-07-2003, 14:38
hmmm waar ligt die buurt dan ga ik er eens een keer een kijkje nemen om die dames even advies te geven haha
Hmm ik ben zelf vaak in Brussel...In de befaamde Rue De Brabant zoals jij het noemt...Vaak ben ik ook in Molenbeek;Schaarbeek enzo maar ik heb nog nooit marokkaanse meisjes gezien die zich prostitueren ofwat dan ook!A oedoe billah minna chaytan racheem...
En die prostitutiebuurt daar moet echt verboden worden want zoals jij al zegt;hoeveel gezinnen passeren daan niet?Vaak zijn we verplicht langs daar te rijden en dan zie je al la7hraam :kwaad:
Maar gelukkig passeer ik nooit langs die buurt tfoe..
MoCrOcHiCk03
14-07-2003, 14:45
wejouuuuuu :jammer: wat mensen niet doen voor geld....:eek:
mimi_tangaouia
14-07-2003, 14:45
is oud nieuws
Ik Ken een meisje van vroeger die is ook in de prostitutie beland, echt zielig, ergens in antwerpen :(
mocromagic
14-07-2003, 14:54
Origineel gepost door sword
wat we niet voor mogelijk hielden hebben we met onze eigen ogen aanschouwt : marokkaanse meisjes die zich achter een raam prostitueren op 50 meter afstand van de drukste winkelstraat die door marokkaanse gezinnen bezocht wordt !!!
hoe weet je zo zeker dat het marokkaanse meiden waren?? ben je ff naar binnen geweest om het te vragen wallah??? :jammer: zeg Allah ie koun fel 3oun en klaar!! ik vind de hele "protitutie branche" niet kunnen maar ja......
nou nou zeg, nu blijkt het al zeer oud nieuws te zijn dat ze daar achter die ramen staan, dus met andere woorden, we moeten het maar als "normaal" beschouwen.
xxx,jes sword
wees maar gerust dat ik mijn ogen goed de kost heb gegeven want die hoeren durven na hun "carriƩre" wel een hoofddoekje aandoen en een fatsoenlijke jongeman trouwen die niets weet van hun verleden!!!
dat is ook zeer oud nieuws !!!!
xxx,jes sword
lees de tekst nogmaals als het de eerste keer niet lukt om hem te begrijpen, dat helpt om de vlaamse taal beter onder de knie te krijgen.
xxx,jes sword
ja, hou het maar bij NL, dat is al belastend genoeg voor jouw breintje!
xxx,jes sword
ik plaats een ervaring als topic en ik word door u meteen beschuldigd dat ik achter die vette ramen heb staan gluren! en dat is niet "low" zeker !!!
xxx,jes sword
ik ben er vrijwel zeker van, ik heb ze niet gesproken maar ze zagen er echt marokkaans uit, no doubt about it !!! het was echt wel een schockerend moment hoor!
xxx,jes sword
het zou best kunnen dat er marokkaanse meisjes achter die ramen staan.het kan dat die marokkaanse meisje een relatie had met jongen,en die blijkt later dat hij een pooi..er is,en nu staat ze voor hem achter het raam.en dat is een van veel voorbeelden.
sword je bedoelt het goed :)
is het echt zo erg? ik ben al jaren niet meer in Tanger geweest, maar het verbaast me niets hoor! ik heb persoonlijk niets tegen homo's maar voor onze ouders moet het echt wel schockerend zijn om dat soort taferelen in hun eigen (moslim)land te moeten aanschouwen!
xxx,jes sword
P.S: hopelijk blijft die "rage" in Marokko !!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.