Bekijk originele versie : Studiefinanciering??? ouders gescheiden!!
s0usIaa__
02-11-2006, 21:33
heee mensen ik heb n vraagjee aande mensen waar de ouders van gescheiden zijn en geen contact meer hebben met de vader of een van de ouderss?
en als je een aanvullende beurs wil aanvragen moet je ook gegevens van je vader of moeder invullen als je dat niet doett of hebt krijg je geen aanvullende beurs:confused: heeft iemand hier misschien ervaring mee enzo ja zou je me dat misschien willen vertellen je kan me ook n pm sturen als je will
alvast bedankt:kus:
miss_benisaid
02-11-2006, 22:49
salaam meid
Als je geen contact met een van je ouders hebt dan moet eej verklaring daarover geven.
Normaal moet je gegevens van beide invullen maar aangezien je geen contact meer hebt met je vader of moeder, moet je langs een maatschappelijk werker ofzo gaan en je verhaal even vertellen.
De persoon bij wie je woont moet eenverklaring afleggen, jij en de maatschappelijk werker.
Op die manier houden ze er rekening mee dat je alleen met 1 van je ouders contact hebt en krijg je ook meer geld..
Hoop dat t beetje duidelijk is:maf2:
Lunaatje
02-11-2006, 23:42
Bovengenoemde klopt.
Aliyanah
02-11-2006, 23:45
Ja wat houd dat in met die aanvullende beurs, want ik snap er niks van
Moeten je ouders dan betalen ofzo
s0usIaa__
04-11-2006, 20:04
salaam meid
Als je geen contact met een van je ouders hebt dan moet eej verklaring daarover geven.
Normaal moet je gegevens van beide invullen maar aangezien je geen contact meer hebt met je vader of moeder, moet je langs een maatschappelijk werker ofzo gaan en je verhaal even vertellen.
De persoon bij wie je woont moet eenverklaring afleggen, jij en de maatschappelijk werker.
Op die manier houden ze er rekening mee dat je alleen met 1 van je ouders contact hebt en krijg je ook meer geld..
Hoop dat t beetje duidelijk is:maf2:
aahh okee dank je welll:kus:
s0usIaa__
04-11-2006, 20:05
Ja wat houd dat in met die aanvullende beurs, want ik snap er niks van
Moeten je ouders dan betalen ofzo
aanvullende beurss krijg je bijvoorbeeld als je ouders niet werken of 1 van je ouders gescheiden zijn en die ook niet werkt snap je
Aliyanah
04-11-2006, 20:05
aanvullende beurss krijg je bijvoorbeeld als je ouders niet werken of 1 van je ouders gescheiden zijn en die ook niet werkt snap je
Ohhh oke, en de rest enzo:rolleyes:
Wil je het een beetje voor me uitleggen hoe dat allemaal werkt, je krijgt puntje:D
Ondersteunende
15-11-2006, 11:21
heee mensen ik heb n vraagjee aande mensen waar de ouders van gescheiden zijn en geen contact meer hebben met de vader of een van de ouderss?
en als je een aanvullende beurs wil aanvragen moet je ook gegevens van je vader of moeder invullen als je dat niet doett of hebt krijg je geen aanvullende beurs:confused: heeft iemand hier misschien ervaring mee enzo ja zou je me dat misschien willen vertellen je kan me ook n pm sturen als je will
alvast bedankt:kus:
hey meid, als je bijv geen contact meer met je moeder hebt sinds je twaalfde, moet je een verklaring van jezelf van je pa en van je decaan of een oom die daarvan op de hoogte is hebben..dit stuur je op naar de IBgroep vervolgens wordt t in behandeling genomen na lange tijd (ongeveer 6weken) krijg je antwoord..als je niets meer hoeft toe te voegen eraan, kan je alles met terugwerkende kracht terug vragen, (dus van al die jaren/maanden alles terug krijgen..)
mocht t niet duidelijk zijn hoor ik t wel....succes
ow en als je veel terug krijgt geef je me wel een mazzeltje he haahhahah
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.