Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Elhamdulilah,weer een moslima erbij !!!

Pagina's : [1] 2 3

nadorhalfbloed
02-11-2006, 20:52

In de laatste week van ramadan heeft mijn lieve lieve mama de sjahada afgelegd :banana: :banana: :banana: (ik heb namelijk een nederlandse moeder en marokkaanse vader, en mijn moeder was nog niet officieel toegetreden tot de islam, ze vastte wel mee in de ramadan en qua karakter is ze gewoon geweldig !) Ik ben zooooooooo onwijs trots op mijn lieve schat, mijn hartsvriendin, mijn lieve moeder :love: Ik hou zo veel van haar, moge Allah swt haar laten binnentreden in Djenna el Firdaus, amien, wa djamie3 el moeslimien ! Het was een hele mooie avond, heel emotioneel, maar dat hoort er natuurlijk bij ! we hebben veel tranen gelaten, gepraat over de dood, over het leven, over de islam enz enz. Kortom de mooiste dag van mijn leven :Iluvu: Elhamdulilah 3ala koelli haal :D wa salam alikoum , :sjans:

dessert.roosje
02-11-2006, 20:58
SohbanaAllah..Allah swt leidt wie hij wil leiden! Moge allah haar belonen hiervoor, moge hij haar standvastig maken.... Hoe heeft je vader het opgevat?? Goed natuurlijk maar hoe was het voor hem om het mee te maken?/

ikbendeBESTE
02-11-2006, 20:58
alhamdoelilah!!! ben je taker3esht?

oem_mujahid2
02-11-2006, 21:05
Masha allah :goedzo:

nadorhalfbloed
02-11-2006, 21:07

SohbanaAllah..Allah swt leidt wie hij wil leiden! Moge allah haar belonen hiervoor, moge hij haar standvastig maken.... Hoe heeft je vader het opgevat?? Goed natuurlijk maar hoe was het voor hem om het mee te maken?/ Allahoema amien, dank je wel :sjans: Mijn vader miskien was apetrots, hij heeft een verhaal verteld enzo, en hij was heel open naar mijn mama toe. Hij heeft zelf ook zitten huilen en mijn moeder stevig omhelst, hij was zoooooo blij elhamdulilah, hij zei onze harten zijn nu verenigt ! :love:

Marisah
02-11-2006, 21:09
masha allah...

nadorhalfbloed
02-11-2006, 21:10
alhamdoelilah!!! ben je taker3esht? :kweetnie: ik zou niet weten lieverd, echt niet :D dank je wel, zeker Elhamdulilah ! xx

lailaza3ma
02-11-2006, 21:10
alhamdullilah dat je moeder de ware godsdiens heeft binnen gedreden.. Insha Allah volgen er nog meer, wasalaam alaikoem

Roosmarijn
02-11-2006, 21:11
Allahoema amien, dank je wel :sjans: Mijn vader miskien was apetrots, hij heeft een verhaal verteld enzo, en hij was heel open naar mijn mama toe. Hij heeft zelf ook zitten huilen en mijn moeder stevig omhelst, hij was zoooooo blij elhamdulilah, hij zei onze harten zijn nu verenigt ! :love: maschaallah:goedzo: :banana:

farida22
02-11-2006, 21:13
prachtig om te lezen meid.. moge Allah iedere dag zo mooi laten beleven

Insania
02-11-2006, 21:13
Allahoema amien, dank je wel :sjans: Mijn vader miskien was apetrots, hij heeft een verhaal verteld enzo, en hij was heel open naar mijn mama toe. Hij heeft zelf ook zitten huilen en mijn moeder stevig omhelst, hij was zoooooo blij elhamdulilah, hij zei onze harten zijn nu verenigt ! :love: :traan1: :traan1: MashaAllah Insania

nadorhalfbloed
02-11-2006, 21:18
alhamdullilah dat je moeder de ware godsdiens heeft binnen gedreden.. Insha Allah volgen er nog meer, wasalaam alaikoem Alhamdulilah. Amien, insha Allah volgen er meer ja, wa 3alikoum salam :kus:

marocloubna
02-11-2006, 21:20
Alhamdoulilah!!!!!!!!!!!!!!!!! Moge Allah ons allemaal een plek in het paradijs geven, Inshallah!!!

nadorhalfbloed
02-11-2006, 21:24
alhamdullilah dat je moeder de ware godsdiens heeft binnen gedreden.. Insha Allah volgen er nog meer, wasalaam alaikoem Alhamdulilah. Amien, insha Allah volgen er meer ja, wa 3alikoum salam :kus:

oemDua
02-11-2006, 21:31

Elhamdulilah... Ik ben echt blij voor jullie, mashaAllah!!

Pagina's : [1] 2 3