Bekijk originele versie : Wie is de slimste onder jullie ladiezzz?
Estee_Lauder
02-11-2006, 18:17
Bezoek deze site; dit is de gebruiksaanwijzing:
Open deze site..neem een tweecijferig getal (bijv. 23)...tel de cijfers bij elkaar op (2 + 3 = 5)....trek de uitkomst van het origineel getal af (23 minus 5 = 18)...kijk welk symbool hierbij hoort en klik dan op die groen blauwe cirkel...NIET TE GELOVEN...je kan dit met elk willekeurig getal doen...
http://www.messe-ideen.de/upload/magische-zauberkugel.swf
Hoe ken dit?
ik krijg geen uitleg:moe:
Ja, ik weet wel ongeveer hoe het in elkaar steekt..
Als je goed kijkt zie je dat de symbolen regelmatig terugkomen. Deze zijn op zo'n volgorde gerangschikt dat je dus steeds als je een twee cijferig getal neemt en dan dus dat sommetje maakt het juiste symbool krijgt als in de blauwe circel...
Zoiets was het :o
Estee_Lauder
02-11-2006, 18:27
ik krijg geen uitleg:moe:
Ik heb de uitleg erbij gezet...
Estee_Lauder
02-11-2006, 18:28
Ja, ik weet wel ongeveer hoe het in elkaar steekt..
Als je goed kijkt zie je dat de symbolen regelmatig terugkomen. Deze zijn op zo'n volgorde gerangschikt dat je dus steeds als je een twee cijferig getal neemt en dan dus dat sommetje maakt het juiste symbool krijgt als in de blauwe circel...
Zoiets was het :o
Nee...Dat is het niet...Hoe weet het programma wel symbool jij in gedachten had? Je hoeft je muis niet te bewegen.
Nee...Dat is het niet...Hoe weet het programma wel symbool jij in gedachten had? Je hoeft je muis niet te bewegen.
Het gaat niet om het wel of niet bewegen van je muis. Er zit een bepaalde strategie in de volgorde van de symbolen..of wil je zeggen dat dat ding je gedachten kan lezen wella? :hihi:
ze3ma kan gedachte lezen???
o mij god bij mij is het telkens goed geraden:eek:
wat is de geheim:o ik ben blond
moslimmagirl
02-11-2006, 18:49
jeetje bij mij is het precies uit gekomen...ik had 66 dus 6+6=12
66-12=54 en het was nog goed ook!!!
teletubbie
02-11-2006, 18:54
:eek: hoe zit hij dat............
alles klopt!!!!!!:eek:
Estee_Lauder
02-11-2006, 18:55
Klopt niks van, dat ding heeft het binnen één minuut al 3 keer fout. :hihi:
Dan kan jij niet rekenen...:p
Miss_Magrebia
02-11-2006, 19:54
Weird
RIFIA2002
02-11-2006, 21:18
wie heeft hier de uitleg van?
ouafaetoen
02-11-2006, 21:43
bij mij was het fout
shrik geloof ik niet in
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.