Bekijk originele versie : Voor mij lieve verloren nicht...pijn en verdriet
Salaam allemaal,
Wie kan mij helpen? Of eigenlijk mijn nicht.
Haar tante wilde haar voor haar zoon die in Marokko woont.
Zij wilde hem niet. Sinds ze 1.5 jaar gelden terug van Marokko is, is de weg kwijt. Zij is 24 jaar oud.
Haar tante heeft gezworen om haar kapot te krijgen. En het is haar ook gelukt. Wij zijn bang dat ze van huisweg loopt. Ze word constant in de gaten gehouden. Ze weegt nu 40 kilo. Ze wil niet eten of drinken en schreewt de hele dag door. Volgens andere familie leden is ze behekst. Dus daarom zijn we opzoek naar een lefki die haar kan helpen met wils Allah swt. Het is een moeilijk en weten niet wat we moeten doen.
Nogmaals wie kent een lefki die met wils Allah swt ons wil helpen om tovering te verbreken?
Soukran
moge allah swt haar helpen zolang ze blijft geloven dat ze haar hebben behekst zal het alleen maar erger worden ze moet in allah geloven en niet in beheksing anders gaat ze eraan kapot het is moeilijk maar het is zo laat haar zelf koran lezen laat haar bidden en ga naar de lefki die bij jou in de buurt is met de intentie dat ze beter wordt want waar het om draaid is dat ze gaat geloven dat er niks sterkers bestaat dan allah swt en geloof mij allah swt zal je nooit pijn geven die je niet kan dragen elke mens heeft een eigen grens en bij haar is die grens een beetje zwaarder dan anderen geef haar een tydje geen aandacht en laat haar beseffen dat alleen zei met haar eigen wil alles weer goed kan maken en ddoor haar te stimuleren over beheksing maak je alles alleen maar erger voor de res kan ik er niks aan toe voegen het is geestelijk en hoop dat ik je hiermee help beslamma en tot ziens
moge Allah(swt) haar gauw genezen en haar beschermen van het kwade.
insa'allah.
bazz is er niemand meer op aarde li kai ghaf men allah swt. hoe kan je iemand beheksen laister jarbi o lamad hfedna en inshlah komt het goed met die meid hoop het echt. en mag de gene die het gedaan heeft boete voor ze daden wat vroeg of laat toch gebeurt.
succes meid
ikrampje
02-11-2006, 17:20
http://www.al-yaqeen.com/bibliotheek/al-qoraan/bismillah.gif
http://www.al-yaqeen.com/bibliotheek/al-qoraan/al_falak.gif
In de Naam van Allah, de Meest Barmhartige, de meest Genadevolle
Zeg: “Ik zoek mijn toevlucht tot de Heer van de Dageraad.
Tegen het kwaad dat Hij geschapen heeft.
En tegen het kwaad van de nacht wanneer deze aanbreekt.
En tegen het kwaad van de spuwsters (die spuwen) op knopen.
En tegen het kwaad van een afgunstige wanneer deze afgunstig is.”
Uitleg
Hier wordt de opdracht gegeven om toevlucht te zoeken tot de Heer van de Dageraad. Tegen het kwaad van datgene wat Hij heeft geschapen. Dit duidt dus op de gehele schepping, waaronder de mensen, de djinns en de dieren. Vervolgens wordt er specifiek gesproken over het toevlucht zoeken tot Allah tegen het kwaad van datgene wat er zich in de nacht afspeelt, wanneer deze de mensen omvat. ’s Nachts verspreiden de djinns en de roofdieren zich over het land. Ook moet er toevlucht tot Allah gezocht worden tegen de spuwsters (tovenaressen) die door te spuwen op gemaakte knopen Sihr (zwarte magie) bedrijven. Met de afgunstige wordt iemand bedoeld die graag ziet dat een ander, die door Allah begunstigd is, wordt beroofd van deze gunsten. De afgunstige zal er dan ook alles aan doen om dit te verwezenlijken en daarom is het hard nodig om toevlucht te zoeken tot Allah tegen zijn listen. Onder de afgunstige verstaan wij ook het boze oog, want het boze oog kan alleen maar afkomstig zijn van iemand die een slecht en verdorven karakter heeft.
Deze Soerat leert ons toevlucht te zoeken tot Allah tegen verschillende soorten kwaad en bevestigd dat sihr werkelijk bestaat en dat wij onze toevlucht tegen sihr en de beoefenaars ervan moeten zoeken bij Allah.
As salaam aleikoem..
ikrampje
02-11-2006, 17:33
Reciteren van de Qor'aan, dit heeft een grote invloed om magie te verwijderen: dit houdt in dat er gereciteerd moet worden voor de geraakte persoon in zijn aanwezigheid met Ayat Al koersie en de verzen die gebruikt worden om magie te verwijderen, waaronder een paar verzen uit soerat Al A'raaf, Yoenoes, Tha-ha, en daarbij Soerat al kafieroen, soerat al-ikhlas en al mo'awwidatayn. Degene die reciteert dient Allah te smeken om desbetreffende persoon die geraakt is door magie te genezen. Vooral de smeekgebed van de profeet (Allah's vrede en genade zij met hem): "Allhoemma rabba annas adh-hebie al ba's washfie anta asshaafie, laa shiefaa'a iella shiefaa'oeka, shiefaa'an laa yoghaadieroe saqama" (O Allah Heer der mensen, verwijder de ziekte, en genees U bent de Genezer, er is geen genezing behalve Uw genezing, een genezing in plaats van de ziekte". Djbriel heeft de boodschapper van Allah (Allah's vrede zij met hem) genezen met de volgende smeekgebed:"Bismillahie orqieka mien koellie shay'ien yo'dhieka wa mien sharrie koellie nafsien aw 3aynie 7aasidien, allahoe yoshfieka, bismillahie orqika" En dat herhaalde hij drie keer. "In de naam van Allah genees ik jou tegen alle ziekten die jou overkomen. tegen alle jaloerse zielen en bozen ogen, Allah geneest jou, In de naam van Allah genees ik jou"
Het reciteren van Ayat Al koursi, aya 255 van soerat Al baqarah:" Allahoe Laa ielaaha iellaa hoewa, Al 'hayyoe Al qayyoem. Laa ta'khodoho sienatoen walaa nawm. Lahoe maafie ssamaaawaatie wa maa fiel ard. Men dhe elladhie yashfa'oe 'iendahoe iella bie'iednieh. Ya'lamoe maa bayna aydiehiem wamaa khalfahoem. Walaa yoeh'ietoena bieshay'ien mien 'ielmiehie iella biemaa shaa'. Wassie'a korsieyyoehoe assamaawaatie wal ard, walaa ya'oedoehoe h'iehdoehoema, wa hoewa al 'aliyyoe al 'adhziem.
Allah, er is geen God dan Hij, de Levende, de Zelfbestandige, sluimer noch slaap kan Hem treffen.Aan Hem behoort toe wat er in de hemelen en wat er op de aarde is. Wie is degene die voorspraak doet bij Hem zonder Zijn verlof? Hij kent wat er voor hen is en wat achterhen is. En zij kunnen niets van Zijn kennis omvatten, behalve wat Hij wil. En Zetel strekt zich uit over Hemelen en de Aarde en het waken over beide vermoeit Hem niet; Hij is de Verhevene, de Almachtige.(Al Baqarah:255).
ikrampje
02-11-2006, 17:38
Salaam allemaal,
Zij wilde hem niet. Sinds ze 1.5 jaar gelden terug van Marokko is, is de weg kwijt. Zij is 24 jaar oud.
Haar tante heeft gezworen om haar kapot te krijgen. En het is haar ook gelukt. Wij zijn bang dat ze van huisweg loopt. Ze word constant in de gaten gehouden. Ze weegt nu 40 kilo. Ze wil niet eten of drinken en schreewt de hele dag door. Volgens andere familie leden is ze behekst. Dus daarom zijn we opzoek naar een lefki die haar kan helpen met wils Allah swt. Het is een moeilijk en weten niet wat we moeten doen.
Nogmaals wie kent een lefki die met wils Allah swt ons wil helpen om tovering te verbreken?
Soukran
Woon je in Amsterdam?
Er zijn wel fkihs die koran lezen, wat ik net hierboven heb genoemd.
Ik kan wel voor je kijken wat ik kan doen..
Ik zal insha'allah mn best doen voor je.
Pm me maar oke ;)
En insha'allah komt alles goed met haar.
En moge Allah swt haar genezen..Amin..
En vergeet niet.. Geduld is een schone zaak.
En voor de mensen die het hebben gedaan, die straf voor hun zal komen, of et nou hier is of in et hiernamaals.. Hou je niet bezig en maak je niet druk om degene die zich bezich houden met het kwade..
Ik wens je veel sterkte voor haar familie en voor al de mensen om haar heen en vooral voor haar.. :sjans:
Ghair insha'allah
:traan1:
Moge Allah (swt) haar genezen en haar van het kwaad weerhouden inshallah
xXx_far0ha_xXx
02-11-2006, 18:17
Moge allah(swt) haar genezen inschallah en jullie Sbar geven:sjans:
___Romeisa___
02-11-2006, 18:21
Salaam allemaal,
Soukran
Moet ze dan met hem trouwen? Als ze niet wilt, dan niet toch.
riffie4eva
02-11-2006, 19:20
Zolang ze maar gelooft en vertrouwt op Allah(swt) komt alles wel goed..Incha`Allah.. Moge ze snel Incha`Allah zich zelf weer vinden..Amiien..
ma3ribia..87
02-11-2006, 19:49
Ik ken een goeie fki. Mijn vriendin en haar familie hadden ooit te maken gehad met voodoo en aan deze verschrikkelijke omstandigeheden werd gelukkig een einde aan gemaakt, door de verzen van de koran el kariem.
Die man leest alleen koran.
Als er wat in je lichaam bevindt , maakt hij contact met dat gene wat in je leeft en zorgt er sob7anna allah voor dat het ook uit je lichaam verdwijnt.
Hij vraagt niet om je naam of om die van je moeder (wat in de Islaam niet mag), zoals die andere oplichters wel doen.
Ik raad je ook een hele goeie boek aan namelijk ''De genezing van tovenaarij en de boze oog''. Het was me ooit aangeraden. Ik zelf heb er heel wat aan gehad. Er word duidelijk uitgelegd hoe voodoo en z'n werk gaat (zodat je een beeld krijgt van wat voodoo precies is, wat het precies inhoudt) en hoe het genezen kan worden.
Ik wens je tot slot heel veel succes.
ps ik heb je een pm gestuurd met de nr van die man
Miss_Elwafa
02-11-2006, 19:57
ma3ribia@ Klopt die boek heb ik ook :) echt een aanrader om te lezen!! Moge Allah(swt) Insha'Allah haar snel genezen haar weer de oude brenge Insha'Allah Amien!! Helaas ken k geen lefkie :( anders had k jouw echt wel geholpen ensow!!
ma3ribia..87
02-11-2006, 20:17
ma3ribia@ Klopt die boek heb ik ook :) echt een aanrader om te lezen!! Moge Allah(swt) Insha'Allah haar snel genezen haar weer de oude brenge Insha'Allah Amien!! Helaas ken k geen lefkie :( anders had k jouw echt wel geholpen ensow!!
Jah toch....
beni_bouajach
02-11-2006, 22:06
heee waar woon je ik ken iemand in rotterdam die dat doet ze hebben shor gedaan bij haar hij kan dat weg laten halen moehiem als je interesse hebt zeg het dan of pm me maar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.