Bekijk originele versie : Wat nemen jullie mee op vakantie naar marokko
hallo
ik ben benieuwd wat jullie meenemen mochten jullie op vakantie gaan naar marokko.
kopen je veel voor je zelf of denken je ook aan je familie in marokko.
waar en wat kopen je voor de familie en waar en wat koop je voor jezelf???
:zwaai:
en wat koop je voor jezelf......
Origineel gepost door Angel_eyz
Wij kopen alleen maar voor familie. Tfoe stelletje aso's ze denken echt dat wij het geld op onze rug hebben groeien. En als je niks voor ze koopt worden ze kwaad!!!! Het lijkt net alsof ze niet blij zij om ons te zien, maar eerder om de kado'tjes.
Maar wat wij vooral kopen, zijn toch kleren en stof , parfum, snoep en koekjes en schoenen (voor de familie)
En wat ikzelf mee neem, is mijn hele klerenkast, schoenen, parfum, scheergel, scheermesjes, douchegel, inlegkruisjes, telefoon, heel veel geld en mijn paspoort, make-up en nog meer schoonheidsproducten!!!
Ik weet precies wat je bedoel.....ze hebben nooit genoeg en het is net of wij in geld zwemmen.
Mijn familie wonen in casablanca ze hebben daar werkelijk alles ze komen daar echt niet te kort.....maar ze moeten toch dat ene product uit NL hebben, terwijl ze daar de zelfde product kunnen kopen voor weinig geld
Ik neem ook veel mee....eigelijk veelste veel....ik neem veel schoenen mee...ik ben een een schoene freak...daarnaast veel make- up...
Maar eigelijk is het niet slim om hier veel te kopen, ze hebben daar veel dingen voor weinig geld.. :zwaai:
hallo meiden
ik vertrek morgenochtend en mijn valiezen zijn ingepakt
een voor kleding,zit bomvol er kan niets meer bij...
en een sporttas met 16paar schoenen,lahifed,mijn moeder wou flauwvallen
verder nog schoonheidsproducten,wat etenswaren,en make up
voor mijn famillie neem ik niets mee dit jaar,mijn pa speelt al sinterklaas,vorig jaar hebben ze lekker geprofiteerd en 2keer cadeaus gehad///nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!!!
verdomme ze zijn nooit content he..vroeg een nicht nog of ze me lingerie mocht hebben.ja daaaaaaaaaaaagggg
profiteurs die famillieleden al doen ze superlief in het gezicht
Weet je wat ook is.......
heb je een te gek ketting gekocht of een mooie tas en je bent er zelf helemaal verliefd op en je heb dit aan of om voor een nicht of vriendin in marokko......en je wordt maar overspoelt met complimentjes ....en jij zegt droog dank je terug, maar met ander woorden willen ze dat je dat tasje en dat ketting wat jij zo mooi vind aan hun geef.
misschien is dit voor sommige herkenbaar
Origineel gepost door mercedias80
condooms
ja dat heb je zeker nodig.....mocht je oplos gaan. :giechel:
maar daar verkopen ze ook condooms....of alsvast voor onderweg :D
Hey wat ik meeneem is als volgt;
Bikinis
Heel veel schoenen
Make up(vooral lipp gloss)
Heel veel kleren
Zonnecreme
Veel handtassen(voor de zee en voor de stad)
radio voor op het strand met veel cd,s
schoonheidproducten(parfum,,,,,,)
veel accesoires
lingerie
Een aantal hoedjes
OW zeke niet vergeten,heel veel zonnebrillen.
Ja dat is het,het kan dat ik iets vergeten ben.
Maar voor de familie koop ik eigelijk niets,ze zijn nooit tevreden.Mijn ouders doen het wel.
En ik geef ze gewoon geld als we vertrekken.Dat hebben ze altijd liever dan die cadeau,s waarmee ze nooit tevreden mee zijn.
Groetjes.xxx
bolleke je doet me eraan denken
kmoet nog een strandtas hebben en lipgloss,ik wist dat ik wat vergeten was.
thaaaaaaaaaaaaaaanxxxxxxx
elmoemien
14-07-2003, 12:52
Origineel gepost door mhaidra
ja dat heb je zeker nodig.....mocht je oplos gaan. :giechel:
maar daar verkopen ze ook condooms....of alsvast voor onderweg :D je spreekt ongetwijfeld uit ervaring eh................
elmoemien
14-07-2003, 12:53
ik neem altijd samiaxje mee...........geen vakantie zonder samiaxje............
Origineel gepost door elmoemien
je spreekt ongetwijfeld uit ervaring eh................
een getrouwde vrouw heeft zeker ervaring.....en ik heb dus geen condoom nodig. in alle aphotheken in marokko verkopen ze condooms mocht jij het nodig hebben
Karmalita
15-07-2003, 12:01
Salaam,
Wij heben dit jaar twee koffers helemaal vol met cadeaus voor familie. Maar als het aan mij lag, dan waren die twee koffers voor mij en kon ik eens wat meer meenemen... Of misschien juist wat minder, hoeven we ook niet zoveel te tillen...
Familie in Marokko is echt ondankbaar, het is gewoon niet te geloven. Ze menen werkelijk dat het geld hier op onze rug groeit. En als je dan een keer iets NIET geeft dan durven ze ook nog kwaad of beledigd te zijn. Daar snap ik dus echt niks van...
Ik heb gezworen dat zodra ik getrouwd ben er geen enkel scharwita meegaat naar familie. Dat ze het zich maar bekijken!
Ik ben ook blij als we onze nieuwe huis hebben gekocht, dat scheelt al heeeeeeel veel...
Iwa allah dina oe zjibna 3la ghir inscha Allah oe safi... :)
Liefs
K.
Origineel gepost door Karmalita
Salaam,
Wij heben dit jaar twee koffers helemaal vol met cadeaus voor familie. Maar als het aan mij lag, dan waren die twee koffers voor mij en kon ik eens wat meer meenemen... Of misschien juist wat minder, hoeven we ook niet zoveel te tillen...
Familie in Marokko is echt ondankbaar, het is gewoon niet te geloven. Ze menen werkelijk dat het geld hier op onze rug groeit. En als je dan een keer iets NIET geeft dan durven ze ook nog kwaad of beledigd te zijn. Daar snap ik dus echt niks van...
Ik heb gezworen dat zodra ik getrouwd ben er geen enkel scharwita meegaat naar familie. Dat ze het zich maar bekijken!
Ik ben ook blij als we onze nieuwe huis hebben gekocht, dat scheelt al heeeeeeel veel...
Iwa allah dina oe zjibna 3la ghir inscha Allah oe safi... :)
Liefs
K.
Ik heb gezworen dat als ik zou gaan trouwen dat ik weinig of niets mee zal nemen voor de familie......maar ik ben getrouwd met een jongen uit marokko en je bent nog eens verplicht om inkopen te doen voor je aangetrouwd familie :rolleyes:
Karmalita
15-07-2003, 12:09
Origineel gepost door mhaidra
Ik heb gezworen dat als ik zou gaan trouwen dat ik weinig of niets mee zal nemen voor de familie......maar ik ben getrouwd met een jongen uit marokko en je bent nog eens verplicht om inkopen te doen voor je aangetrouwd familie :rolleyes:
Iwa Allah hdi ma ghlak... Dat kan ik me wel voorstellen, maar het scheelt wel als je dan toch niks voor je eigen familie meeneemt! :p Aasgieren... hihihi...
Daarnaast kan je ze wel meteen aanleren dat je neit veel meeneemt, toch?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.