Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : alleen homo's kunnen aids krijgen?

Pagina's : [1] 2 3

bie
14-07-2003, 10:15

AMSTERDAM - Afrikanen die heteroseksueel zijn, hoeven niet bang te zijn voor de ziekte aids. Dat beweerde althans de Libische leider Moammar Gadhafi op een conferentie van Afrikaanse landen zaterdag. Kolonel Gadhafi staat niet bekend om zijn subtiele opmerkingen. Zijn uitspraak van zaterdag is daar weer een nieuw bewijs van. Sprekend via een tolk, zei Gadhafi: Het enige wat je hoeft te doen, is je aan de regels houden. Als je hetero bent, heb je niks te vrezen van aids. De andere Afrikaanse leiders die samen waren gekomen in de Mozambikaanse hoofdstad Maputo lachten meewarig om Gadhafi's opmerking. Weinigen zullen geloofd hebben dat de 29 miljoen met het hiv-virus besmette Afrikanen ten zuiden van de Sahara allemaal homoseksueel zijn. Er zijn in dit gebied inmiddels 17 miljoen Afrikanen aan aids overleden. Het was overigens niet de enige weinig geslaagde opmerking van de Libische dictator. Later in zijn toespraak tot veertig Afrikaanse leiders zei Gadhafi dat zij zich ook geen zorgen hoefden te maken over muskieten en tseetseevliegen, die malaria en slaapziekte overbrengen. De insecten vormden volgens hem Gods legers die Afrika tegen indringers van buiten het continent beschermen. Als ze hier komen, dan krijgen ze malaria en slaapziekte, zei hij. Ieder jaar gaan er 5 miljoen Afrikanen dood aan malaria. Slaapziekte kost per jaar aan 25.000 mensen op het continent het leven.

rnaj
14-07-2003, 10:45
Bie, het is misschien verstandig om te melden dat dit zeer enge berichten zijn. Misschien zijn hier wel onschuldige pubers die gaan denken dat dit waar is, dan weet je maar nooit waar het op uit loopt DE TOP 5 van meest voorkomende soa: 1. Chlamydia 2. Genitale wratten 3. Herpes genitalis 4. Gonorroe (druiper) 5. Hepatitis B Bron: http://www.soa.nl/ :kwaad:

Jupiter
14-07-2003, 11:09
Origineel gepost door bie AMSTERDAM - Afrikanen die heteroseksueel zijn, hoeven niet bang te zijn voor de ziekte aids. Dat beweerde althans de Libische leider Moammar Gadhafi op een conferentie van Afrikaanse landen zaterdag. Kolonel Gadhafi staat niet bekend om zijn subtiele opmerkingen. Zijn uitspraak van zaterdag is daar weer een nieuw bewijs van. Sprekend via een tolk, zei Gadhafi: Het enige wat je hoeft te doen, is je aan de regels houden. Als je hetero bent, heb je niks te vrezen van aids. De andere Afrikaanse leiders die samen waren gekomen in de Mozambikaanse hoofdstad Maputo lachten meewarig om Gadhafi's opmerking. Weinigen zullen geloofd hebben dat de 29 miljoen met het hiv-virus besmette Afrikanen ten zuiden van de Sahara allemaal homoseksueel zijn. Er zijn in dit gebied inmiddels 17 miljoen Afrikanen aan aids overleden. Het was overigens niet de enige weinig geslaagde opmerking van de Libische dictator. Later in zijn toespraak tot veertig Afrikaanse leiders zei Gadhafi dat zij zich ook geen zorgen hoefden te maken over muskieten en tseetseevliegen, die malaria en slaapziekte overbrengen. De insecten vormden volgens hem Gods legers die Afrika tegen indringers van buiten het continent beschermen. Als ze hier komen, dan krijgen ze malaria en slaapziekte, zei hij. Ieder jaar gaan er 5 miljoen Afrikanen dood aan malaria. Slaapziekte kost per jaar aan 25.000 mensen op het continent het leven. Het is maar goed dat de Libiƫrs hun Grote Leider niet echt serieus nemen, anders zouden ze over 20 jaar uitgestorven zijn.

Ezzedine
14-07-2003, 11:33
hahahaahah die Gadhaffi is wel geinig

Ezzedine
14-07-2003, 12:00

Nee Kadhafi heeft gelijk AIDS komt van Homosexuelen,maar tegenwoordig hebben zelfs koeien aids. Kahdaffi is alleen gek is zijn hoofd ,helmaal weg die gast

Jupiter
14-07-2003, 12:03
Origineel gepost door Ezzedine Nee Kadhafi heeft gelijk AIDS komt van Homosexuelen,maar tegenwoordig hebben zelfs koeien aids. Dat komt doordat sommige homo's bij gebrek aan beter, met koeien bezig zijn geweest.........

Ezzedine
14-07-2003, 12:06
Precies Jupiter ik pleit voor het gevangenemen en excecutie van alle actieve Homosexuelen

Jupiter
14-07-2003, 12:08
Origineel gepost door Ezzedine Precies Jupiter ik pleit voor het gevangenemen en excecutie van alle actieve Homosexuelen Als ze maar niet jouw naam noemen tijdens de martelingen..... Hoe bewijs je dat je geen homo bent???? :D :D

Ezzedine
14-07-2003, 12:12
Ewa dat zou dan dom zijn mensen aanwakkeren om homo's te doden en dan zelf eentje zijn. Kijk omdat jij een forumlid bent zal ik jou gehiempjen iet verklappen,maar al wordt je op heterdaad betrapt kan ik niks meer voor je doen Dus kijk goed achter je om als je weer bezig bent met je Gay praktijken

Ezzedine
14-07-2003, 12:25
Ik ben Moslim ik weet al wat ik ben De vraag is aan jullie afvallige moslims houden jullie meer van mannen dan van allah swt en de vraag op die antwoord weet ik eigenlijk al

Ezzedine
14-07-2003, 12:29
En bij deze wil ik dit toevoegen we hebben meer diversiteit nodig op deze forum Het gaat alleen over Homo's en saddam hebt begint eendraadig te worden en verschrikkelijk saai

grendel
14-07-2003, 12:34
Origineel gepost door Ezzedine En bij deze wil ik dit toevoegen we hebben meer diversiteit nodig op deze forum Het gaat alleen over Homo's en saddam hebt begint eendraadig te worden en verschrikkelijk saai ....verstandige woorden. :D

Ezzedine
14-07-2003, 12:37
Abracadaver of non-Moslims allemaal een pot nat En grendel het is beter dat jij wat leuke topics opent die komen uit jou grote fantasie

Ezzedine
14-07-2003, 12:44
AIDS heeft je dikke moeder,wil je zo beginnen vieze hoere-zoon

Ezzedine
14-07-2003, 12:50

Hele zwakke personen kunnen ze het debat niet aan schakelen ze gouw over naar beledigen.

Pagina's : [1] 2 3