Bekijk originele versie : Wat is liefde voor jullie?
Arabian_Pearl
14-07-2003, 09:57
Voor mij is liefde: geborgenheid, elkaar accepteren zoals je bent, knuffelen, praten met elkaar, vertrouwen, eerlijkheid, romantiek, elkaar niet vanzelfsprekend vinden, alles met elkaar bespreken, ruzie proberen te vermijden, respect hebben voor elkaar.
Liefde heb ik nooit ervaren...
Arabian_Pearl
14-07-2003, 09:59
je bent ook nog heel jong he.
:)
Maar aan verliefdheid ga ik kapot, is geen liefde maarja......
Arabian_Pearl
14-07-2003, 10:01
uit verliefdheid kan nog altijd liefde groeien. Liefde is een proces.
Dan ben ik bang voor liefde...:verdriet:
Laat maar...Ik ben moeilijk te begrijpen...
Arabian_Pearl
14-07-2003, 10:31
Wat is Liefde voor jullie dan? Jullie zeggen dat jullie de liefde nog niet zijn tegengekomen, hoe ziet de Liefde voor jullie er dan uit opdat jullie haar zullen kunnen herkennen?
Hoe kan je dat beantwoorden als je nog geen liefde hebt ervaren. :confused: Je hoort iedereen er over praten alsof het een sprookje is. En dat kan het voor sommige wel zijn, maar voor mij niet, want ten eerste ik ben veeel te jong voor liefde, en ten tweede het klein beetje " liefde " dat ik ooit heb gekend dat heeft me meer pijn gedaan dan ik had verwacht. Liefde is leuk als je de Ware tegenkomt, maar als je denkt dat Liefde een sprookje is en dat het uit de lucht zal komen vallen dan zal je flink teleurgesteld worden..
Ik wil daarom de komende jaren niks met liefde te maken hebben..
GangstaLovin
14-07-2003, 11:31
waarom denken jullie bij liefde meteen aan een vriendje. Liefde kan ook in de vorm van vriendschap voor komen. Maar ja ..ten minste zo ervaar ik mijn vriendschappen ...in mijn vriendschappen is er echt sprake van liefde.
Origineel gepost door GangstaLovin
waarom denken jullie bij liefde meteen aan een vriendje. Liefde kan ook in de vorm van vriendschap voor komen. Maar ja ..ten minste zo ervaar ik mijn vriendschappen ...in mijn vriendschappen is er echt sprake van liefde.
Ja, maar zij bedoelt denk ik iets anders.. :D
Romantiek etc.. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.