Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Jongens Zijn Niet Te Vertrouwen!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
28-06-2002, 19:46

De gemiddelde Marokkaanse jongen heeft: -76 vriendinnen versleten -op dit moment 8 vriendinnen tegelijk, waartegen hij allemaal even lief doet -op z'n 11de ontmaagd -minimaal 1x gestolen -geen respect voor de Marokkaanse meisjes -een verkeerd zelfbeeld; ze3ma ze denken dat ze alles zijn...NOT!!! Dit geldt voor (bijna) ALLE Marokaanse jongens tussen de 15 en 22 jaar... Commentaar?.

dodi_vega
28-06-2002, 19:56
Origineel gepost door Simsalabima De gemiddelde Marokkaanse jongen heeft: -76 vriendinnen versleten -op dit moment 8 vriendinnen tegelijk, waartegen hij allemaal even lief doet -op z'n 11de ontmaagd -minimaal 1x gestolen -geen respect voor de Marokkaanse meisjes -een verkeerd zelfbeeld; ze3ma ze denken dat ze alles zijn...NOT!!! Dit geldt voor (bijna) ALLE Marokaanse jongens tussen de 15 en 22 jaar... Commentaar? :hihi:... gelukkig hoor ik er niet tussen :hihi:

Goudmeisje
28-06-2002, 20:02
:giechel: gelukkig ben ik geen jongen :giechel:

khadija108
28-06-2002, 20:42
inderdaad, de meeste zijn hard bezig met hun studie of carriere en er is klein deel dat gewoon altijd in de buurt is en om je heen hangt waardoor het je het soms een beetje teveel wordt en daarom dit soort discussies begint.

tangia19
28-06-2002, 20:57

in deze tijd zijn er weinig die zo zijn meid...ze studeren nu en ze werken en ze hebben net tijd voor 1 vriendin van wie ze echt houden...en ja playen doen ze toch wel soms en niet te vaak maar ze hebben altijd eentje in hun hart met wie ze hun leven willen delen en samen kids krijgen...het valt me op dat de meesten nu echt sirieus bezig zijn...en ja er zitten een paar tussen die niet echt normaal zijn...maar dan zijn er weinig denk ik..maar ja ik praat zo omdat ik alleen goeie jongens ken en heb gekent

True_angel
28-06-2002, 21:09
inderdaad meissie, ik weet niet waar jij woont, maar zo zijn ze niet meer... denk ik... tenminste die ik ken, ze respecteren de marokkaanse meisjes.

Amira19
28-06-2002, 21:32
Sorry maar bij de meisjes is het tegenwoordig ook zo, allez het begint toch, geen respect voorzichzelf laat staan voor de marokkaanse jongens of hun ouders. Je komt gewoon de verkeerde jongens tegen meid. Ik ken niet zoveel marokkaanse jongens maar de jongens die ik ken vallen heus wel mee hoor. Die hebben respect voor ons (de marokkaanse meisjes, respect voor de ouders en weten wat ze willen en zeggen.) vele groetjes nog en hopelijk zul je ooit een marokkaanse jongen leren kennen die je kan vertrouwen. doei xxx-jes

tangia19
28-06-2002, 22:06
: Origineel gepost door el moechoe kijk dit zijn dus meiden met carriere! meiden die spreken uit ervaring en weten wanneer ze hun 1ste stap zetten!jullie zijn allemaal kanjers echt :goedzo: bedoel je ook mij of niet???? ;) :D

nouel
28-06-2002, 22:15
RESPECT krijg je alleen als je RESPECT VERDIENT of als je RESPECT EIST, dus NIET met je LAAT PLAYEN.

dulce_lamia
28-06-2002, 22:17
Origineel gepost door khadija108 inderdaad, de meeste zijn hard bezig met hun studie of carriere en er is klein deel dat gewoon altijd in de buurt is en om je heen hangt waardoor het je het soms een beetje teveel wordt en daarom dit soort discussies begint. En dit geld ook voor de dames, waar altyd dezelfde topics voor geopend worden....... :D

soussiasaida
28-06-2002, 23:10
In iedere mand zit een rotte appel, kijk alleen maar uit dat je zelf niet rot word.... Ik weet niet waar je die gegeven cijfers van je op baseerd (misschien je exvriendjes) maar ik vind het echt pan klare onzin!! Kijk der zijn jongens die "playen" maar der zijn ook genoeg wijffen die dat doen, maar op zoals ik al eerder zei...volgens mij is dat gewoon een modetrend tegenwoordig om in ieder stadje een schtaje te hebben......maar wat ik dan niet begrijp is wie play je dan?? antwoord; alleen jezelf! Ik moet er Niet aan denken om overal vriendjes te hebben, gatver op maandag naar ali, dinsdag naar achmed en op koopavond naar minoesch....bah tfoee gatver dus iedere keer een ander die aan me zit en mijn handje vasthoud??? ieuwwwww! :schrik2: Nee mensen je houd alleen jezelf maar voor de gek, vergeet niet dat er 1 iemand is die ALLES ziet. Voor je ouders hoef je in feite niet bang te zijn dat ze erachter komen...de straf van allag swt is veel hoger....... Kortom vertrouwen dat kan je en als je dat niet in iemand hebt, dan weet ik nog niet wat je er te zoeken hebt.....hoe weet ik dat JIJ te vertrouwen bent?? Der zijn jongens die zich richten op school en hun toekomst en der zijn jongens die buiten de muren staande houden (bang dat de muren omvallen ofzo :confused: ) oftewel ook wel randdebielo's maar ga hier niet op yasmina zetten dat marokaanse jongens niet te vertrouwen zijn............

angeleyes
28-06-2002, 23:36
Scheer toch niet, zoals zoveel DOMME mensen, alles en iedereen over 1 kam. ieder individu is anders en gedraagd zich ook anders.

turkiya
29-06-2002, 11:07
goed gezegd soussiasaida dat vind ik ook ciao

Camilla27
29-06-2002, 12:37
Origineel gepost door Simsalabima De gemiddelde Marokkaanse jongen heeft: -76 vriendinnen versleten -op dit moment 8 vriendinnen tegelijk, waartegen hij allemaal even lief doet -op z'n 11de ontmaagd -minimaal 1x gestolen -geen respect voor de Marokkaanse meisjes -een verkeerd zelfbeeld; ze3ma ze denken dat ze alles zijn...NOT!!! Dit geldt voor (bijna) ALLE Marokaanse jongens tussen de 15 en 22 jaar... Commentaar? DUHHHHHHHHHHH..............Hier was ik al 10 jaar geleden achter gekomen :D maar goed dat geld ook voor vrouwen

dodi_vega
29-06-2002, 12:39

Origineel gepost door angeleyes Scheer toch niet, zoals zoveel DOMME mensen, alles en iedereen over 1 kam. ieder individu is anders en gedraagd zich ook anders. keeeeeeej dan.. jij hebt gesproken........ :D

Pagina's : [1] 2 3 4