Bekijk originele versie : Wasmachine
Wie heeft er een Nordland wasmachine, en hoe is je ervaring ermee?
Ik heb nl hele slechte ervaring. Heb er 2 gehad en beide hebben twee jaar niet overleefd. Ze hadden beide dezelfde mankementen. Dus dames die een Nordland willen kopen, raad ik zeker af.
diamantje81
02-11-2006, 11:27
Ik heb een nordland en heb hem al 4 jaar.
Het is maar 1 keer dat hij een beetje gek deed, hij centrifugeerde niet meer maar toen heb ik de monteur gebeld en nu doet hij het als vanouds.
dus mijn ervaring met een nordland is positief.
groetjes.
cocoenco
02-11-2006, 11:35
had nooit van nordland gehoord, lees net dat het een huismerk van ITs is.
Waarom niet investeren in een Goede wat Duurdere Machine..
Goedkoop is vaak duurkoop....
Ik heb een nordland en heb hem al 4 jaar.
Het is maar 1 keer dat hij een beetje gek deed, hij centrifugeerde niet meer maar toen heb ik de monteur gebeld en nu doet hij het als vanouds.
dus mijn ervaring met een nordland is positief.
groetjes.
Welke heb je de elektronische of normale?
had nooit van nordland gehoord, lees net dat het een huismerk van ITs is.
Inderdaad het is een it's merk.
Was onze bedoeling ook, maar die lui hebben ons zover gekregen dat we deze merk hadden gekocht. We gingen voor Bauknecht of AEG
Was onze bedoeling ook, maar die lui hebben ons zover gekregen dat we deze merk hadden gekocht. We gingen voor Bauknecht of AEG
Nog een tip... als je via het net koopt.. ben je vaak veel goedkoper uit..
onze wasmachine hebben we al meer dan 2 jaar en in de winkel is ie nog steeds duurder dan dat wij ervooor betaald hebben
chemicha
02-11-2006, 13:47
helemaal mee eens! Wij hebben een Whirlpool was een A-merk dus kregen we nog 150 euro terug van de Nuon/Eneco.
Mijn man had hem in 2003 gekocht en tot opheden hebben we nog nooit klachten of wat dan ook gehad (even afkloppen:hihi:).
De wasmachine hoor je bijna niet en is ook nog snel klaar. Het is zo'n combi geval dus wassen en drogen in 1.
Nog een tip... als je via het net koopt.. ben je vaak veel goedkoper uit..
onze wasmachine hebben we al meer dan 2 jaar en in de winkel is ie nog steeds duurder dan dat wij ervooor betaald hebben
Ik wil altijd eerst spullen aanraken voordat ik het koop:D
chemicha
02-11-2006, 14:00
wat zij bedoelt is dat je hem aanraakt in de winkel (des noods maak je er een foto van en plak je hem boven je bed als aandenking) maar kopen doe je dan via het internet ;)
helemaal mee eens! Wij hebben een Whirlpool was een A-merk dus kregen we nog 150 euro terug van de Nuon/Eneco.
Mijn man had hem in 2003 gekocht en tot opheden hebben we nog nooit klachten of wat dan ook gehad (even afkloppen:hihi:).
De wasmachine hoor je bijna niet en is ook nog snel klaar. Het is zo'n combi geval dus wassen en drogen in 1.
Het was een A-merk en we kregen daarvoor ook 100 euro terug. Ze hebben toen ons gezegd, merk Nordland kun je vergelijken met Bosch/Wirlpool. We hebben er spijt van.
Bij een koop op afstand mag je em binnen 30 dagen ( mits ongebruikt) terug sturen..
dus je kunt em aaien zoveel je wilt :D
wat zij bedoelt is dat je hem aanraakt in de winkel (des noods maak je er een foto van en plak je hem boven je bed als aandenking) maar kopen doe je dan via het internet ;)
Kan ook, maar een foto:maf:
chemicha
02-11-2006, 14:06
Het was een A-merk en we kregen daarvoor ook 100 euro terug. Ze hebben toen ons gezegd, merk Nordland kun je vergelijken met Bosch/Wirlpool. We hebben er spijt van.
ja en olifanten vliegen en vogels zwemmen :moe: meid hebben jullie nooit van verkooppraatjes gehoord?
Mijn man kwa eerst met zo'n verhaal van één of andere merk; ik zei van luister ik ben degene die er straks mee zal werken en durf niet met een gekke illi merk thuis te komen :zweep:
Gaf hem het volgende lijst; Whirlpool, Bosch, SAMSUNG (met merk en typenummer) en zij keuze is nu aan jou.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.