Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Doelloos

Pagina's : [1] 2 3

Sweet_Younes
14-07-2003, 00:04

Heeey wie van jullie kent goeie moppen....??? Hier alvast een leuke Na een lange nacht van vrijen, rolde de jongen op z'n zij.... Hij keek rond en zag een ingelijste foto van een jongeman op het nachtkastje Natuurlijk begon hij zich meteen zorgen te maken. "Is dat je man?" vroeg hij nerveus "Nee gek" antwoordde ze en kroop nog eens lekker tegen hem aan. "Je vriend dan?" vroeg hij. "Nee, helemaal niet" antwoordde ze, knabbelend op z'n oor. "Wie is het dan?" vroeg de nu wat ongeduldige jongen Ontspannen antwoordde ze... "Dat was ik voor de operatie". :D :D :D :zwaai:

Miss_Honey
14-07-2003, 00:05
Origineel gepost door Sweet_Younes Heeey wie van jullie kent goeie moppen....??? Hier alvast een leuke Na een lange nacht van vrijen, rolde de jongen op z'n zij.... Hij keek rond en zag een ingelijste foto van een jongeman op het nachtkastje Natuurlijk begon hij zich meteen zorgen te maken. "Is dat je man?" vroeg hij nerveus "Nee gek" antwoordde ze en kroop nog eens lekker tegen hem aan. "Je vriend dan?" vroeg hij. "Nee, helemaal niet" antwoordde ze, knabbelend op z'n oor. "Wie is het dan?" vroeg de nu wat ongeduldige jongen Ontspannen antwoordde ze... "Dat was ik voor de operatie". :D :D :D :zwaai: Hahahahaha...ja die kende ik al...wel een goeie :goedzo: Ik weet echt alleen van die droge moppen dus ik zal ze maar niet plaatsen :rolleyes:

Sweet_Younes
14-07-2003, 00:08
Origineel gepost door Miss_Honey Hahahahaha...ja die kende ik al...wel een goeie :goedzo: Ik weet echt alleen van die droge moppen dus ik zal ze maar niet plaatsen :rolleyes: maakt niet uit joh, kom maar op :D

mimia
14-07-2003, 00:27
die is goed.. ken geen betere, dus ik bestpaar ons de moeite... plaats er nog een Younes..........

Sweet_Younes
14-07-2003, 00:30

Origineel gepost door mimia die is goed.. ken geen betere, dus ik bestpaar ons de moeite... plaats er nog een Younes.......... jammer....maar hier komt ie..... Sta ik laatst in de file draait die vent in de auto naast mij zijn raampje open... Ik denk dat die iets wil vragen en draai ook mijn raampje open... Zegt die vent: Ook een scheet gelaten? :D:D:D

Miss_Honey
14-07-2003, 00:33
Origineel gepost door Sweet_Younes jammer....maar hier komt ie..... Sta ik laatst in de file draait die vent in de auto naast mij zijn raampje open... Ik denk dat die iets wil vragen en draai ook mijn raampje open... Zegt die vent: Ook een scheet gelaten? :D:D:D Hahahaha...die kende ik ook al ja :rolleyes:

Sweet_Younes
14-07-2003, 00:38
Origineel gepost door mimia iiiiiiiiiiiiiiig...deze was minder!! wel leuk :D ...maar ik zie het meteen voor me en nou ja.....tfoe!! WE WANT MORE !! YOUNES! hahahah okeee...... Drie padvindertjes staan met hun rugzakjes te liften langs de weg. Stopt er een stoere sportwagen met daarin een bloedmooie jongedame aan het stuur. Twee padvindertjes stappen in op de achterbank en een padvindertje stapt in naast de bestuurster, die vraagt: "Zijn jullie trekkers?" Antwoordt het padvindertje op de voorbank: "Die twee achterin wel, maar ik neuk al een beetje!" :D:D:D :zwaai:

Miss_Honey
14-07-2003, 00:44
Deze is een beetje vies :rolleyes: ...Loop ik gisteren over het Spui, moet ik schijten als een malle dus ik de V&D in gesjeest en naar de plee daar. Ik zit net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te lullen: "Hey, hoe is 't?" Nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op de plee van de V&D, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord: "Ja, lekker..." Die andere gast weer: "Wat ben je aan het doen dan?" Wat is dat voor vraag? Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "Nou..hetzelfde als jou, een beetje zitten hier..." Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die gast weer een vraag stelt... Komt die gast met het volgende: "Zal ik met je meegaan naar huis straks?" Nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig: "Ghe...ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag.." Dan hoor ik die gast opeens een beetje geirriteerd het volgende zeggen: "Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere idioot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, later!" :zwaai:

Sweet_Younes
14-07-2003, 00:50
Origineel gepost door Miss_Honey Deze is een beetje vies :rolleyes: ...Loop ik gisteren over het Spui, moet ik schijten als een malle dus ik de V&D in gesjeest en naar de plee daar. Ik zit net, begint die gast in dat hokje naast me tegen me te lullen: "Hey, hoe is 't?" Nou ben ik niet zo'n prater en al zeker niet op de plee van de V&D, maar ik wilde niet onbeleefd zijn dus ik antwoord: "Ja, lekker..." Die andere gast weer: "Wat ben je aan het doen dan?" Wat is dat voor vraag? Dus enigszins ongemakkelijk antwoord ik: "Nou..hetzelfde als jou, een beetje zitten hier..." Op dit punt probeer ik dus zo snel mogelijk weg te komen, voor die gast weer een vraag stelt... Komt die gast met het volgende: "Zal ik met je meegaan naar huis straks?" Nou breekt me klomp, maar geen antwoord geven is ook zo lullig: "Ghe...ik krijg straks visite dus ik denk niet dat het een goed moment is vandaag.." Dan hoor ik die gast opeens een beetje geirriteerd het volgende zeggen: "Luister, ik bel je straks wel even terug, want er zit hier een of andere idioot in dat hok hiernaast steeds mijn vragen te beantwoorden, later!" :zwaai: hahahahhahahahhahahahahhahahahhahahahhahah :D:D:D:D die is goed man :D:D:D hahahahha ik ga helemaal stuk hier

Miss_Honey
14-07-2003, 00:52
Op een nacht brengt een jongen zijn vriendin thuis. Ze zoenen elkaar goedenacht als de jongen erg geil wordt. In een vlaag van zelfvertrouwen leunt de jongen met z'n hand tegen de muur en glimlacht naar zijn vriendin en zegt:"Schatje, wil je me ******?" Geschokt zegt ze "Ben je gek geworden? Dadelijk zien mijn ouders ons." "O, kom nou! wie ziet ons nu op dit tijdstip?" zegt hij, grijnzend... "Nee, alsjeblieft. Wat als ze ons betrappen." "O, kom op man. Er is hier niemand, iedereen slaapt." "Nee, echt niet. Het is veel te riskant." "O, alsjeblief, please...Ik hou zoveel van je!" "Nee, nee en nog eens nee. Ik hou ook van jou, maar ik kan het nu niet." "O, jawel, je kunt het wel...please?" "Nee, ik kan het echt niet." "Ik smeek je..." Plotseling gaat het licht op de trap aan en de zus van de vriendin komt in haar pyama naar beneden. Met haar haren in de war en met een slaperige stem zegt ze: "Pap zegt dat je je gang moet gaan en hem maar moet ******. En anders kan ik het wel doen. En als dat niet mocht lukken wil mam ook nog wel naar beneden komen en het doen. Maar in hemelsnaam...zeg tegen 'm dat ie z'n hand van de intercom haalt!!" :zwaai:

Miss_Honey
14-07-2003, 00:55
Op een dag ging een oudere vrouw met een tas vol geld naar een bank. Aan de balie bestond ze erop dat ze alleen me de bankdirecteur wil praten, om een spaarboekje te openen, "verstaat u alstublieft.., het gaat hier om heel veel geld" Na een lange discussie hebben ze de vrouw naar de bankdirecteur gebracht - de klant is koning!!! De bankdirecteur vroeg naar de geldsom, die de vrouw op de bank wou zetten Zij vertelde hem dat het om 50 miljoen euro ging.Ze maakte haar tas leeg voor hem. Natuurlijk was de bankdirecteur nieuwsgierig naar de herkomst van het geld. "Lieve vrouw, het verrast mij, dat u zoveel geld bij u hebt - hoe hebt u dat gedaan?" De oudere vrouw antwoordde hem "Heel simpel. Ik wed!" "Wedden?", Vraagde de bankdirecteur "Wat voor weddenschappen?" De oudere vrouw antwoordde: "Na ja, al het mogelijke.Bijvoorbeeld, ik wet met u voor 25.000 euro, dat uw ballen vierkantig zijn!" De bankdirecteur schoot in de lach en zei: "Dat is toch belachelijk! Op deze manier kunt u toch nooit zo veel geld verdienen." Nou ja, ik zei al eerder, dat ik op deze manier mijn geld verdien.Bent u bereid om op deze weddenschap in te gaan?" "Natuurlijk", antwoordde hij.(Het ging inderdaad om veel geld). "Ik wed dus voor 25.000 euro dat mijn ballen niet vierkantig zijn." De oudere vrouw antwoordde: "Afgesproken, maar omdat het om heel veel geld gaat, zou ik dan morgen om 10.00 uur met mijn advocaat langs kunnen komen, zodat we ook een getuige hebben?" "Natuurlijk!" De bankdirecteur ging akkoord. De komende nacht was de bankdirecteur al heel nerveus en was al uren bezig met zijn ballen zeer nauwkeurig te bestuderen.Eerst van de ene dan van de andere kant. Ter allerlaatst hielp hem een eenvoudige test tot 100 % zekerheid. Hij zal de weddenschap winnen, heel zeker! De volgende ochtend, om 10.00 uur kwam de oudere vrouw met haar advocaat de bank binnen. Ze stelde de beide heren voor en herhaalde de weddenschap voor 25.000 euro. En opnieuw accepteerde de bankdirecteur deze weddenschap dat zijn ballen niet vierkantig zijn. Daarop vroeg ze hem om zijn broek naar beneden te laten, om de zaak een keer te bekijken. De bankdirecteur liet zijn broek zakken.de oudere vrouw kwam dichter, bekeek ze die zaak in aller rust aan en vroeg hem dan voorzichtig of ze zijn ballen mocht aanraken. Denkt u eraan dat het om zeer veel geld ging. "O.K." zei de bankdirecteur overtuigend."Het is 25.000 euro waard en ik begrijp dat u heel zeker wilt zijn." Daarop kwam de vrouw nog een beetje dichter en woog de ballen van de man in haar hand. Bij dezen merkte de bankdirecteur dat de advocaat begonnen is met zijn kop tegen de muur te slagen. De bankdirecteur vroeg dan aan de vrouw: "Wat is er aan de hand met uw advocaat?" Zij antwoordde: "Niks, ik heb enkel met hem voor 100.000 euro gewed dat ik vandaag om 10.00 uur de ballen van een bankdirecteur in de hand zou houden."

Miss_Honey
14-07-2003, 00:57
>>Lekkere flauwe moppen...... > > > > Waarom gaan slechts 10 % van de mannen naar de hemel? > > Anders zou het een hel zijn. > > > > Waarom lijkt een man op een magnetron? > > Is in 30 seconden klaar. > > > > Hoe komt een vrouw van 85 onnodige kilo's af? > > Een echtscheiding aanvragen. > > > > Waarom schiep God eerst de man en toen de vrouw? > > Iedere artiest maakt eerst een ruw schetsje. > > > > Wat is het dunste boek? > > "Alles wat mannen weten over vrouwen." > > > > Hoe noemt men een interessante man in Brazilië? > > Een toerist. > > > > Wat hebben de clitoris, verjaardagen en de wc-pot met elkaar >gemeen? > > Mannen zitten er altijd naast. > > > > Waarom doen veel vrouwen net alsof ze een orgasme hebben gehad? > > Omdat mannen net doen alsof ze een voorspel hebben gehad. > > > > Adam vraagt aan god: 'Waarom heb je haar zo mooi gemaakt?' > > God: 'Zodat je van haar zal houden'. > > Adam: 'Maar waarom heb je haar zo dom gemaakt?' > > God: 'Zodat ze van jou kan houden'. > > > > Wat is de overeenkomst tussen een dinosaurus en een lieve en >gevoelige > > man? > > Ze zijn beiden uitgestorven. > > > > Waarom heeft God de man geschapen? > > Omdat ********s geen gras maaien. > > > > Wat is het verschil tussen een varken en een man? > > Een varken wordt geen man als hij drinkt. > > > > Wat voel je als je beste vriendin er met je echtgenoot vandoor >gaat? > > a) Je mist haar > > b) Je hebt medelijden met haar > > > > Waarom houden mannen van liefde op het eerst gezicht? > > Dat bespaart tijd en geld met flirten, bloemen, etentjes etc. > > > > Waarom hebben mannen geen mid-life-crisis? > > Ze blijven in de pubertijd hangen. > > > > Wat is het verschil tussen in je eentje naar een bar gaan of naar >het > > circus? > > In het circus spreken de clowns je niet aan. > > > > Wat is het verschil tussen een man en een stuk fruit? > > Fruit wordt rijp. > > > > Wat is het verschil tussen een man en een batterij? > > Een batterij heeft ten minste één positieve kant > > > > Drie mannen waren aan het wandelen toen ze plots een wilde rivier >op hun > > pad tegenkwamen.Ze moesten aan de overkant zien te geraken, maar >ze hadden > > geen idee hoe ze dit probleem gingen aanpakken.De eerste man bad >tot God : > > "God, geef me de kracht om deze rivier over te steken. " Poef! >God gaf hem > > grote armen en sterke benen en hij slaagde erin om in twee uur >tijd de > > rivier oversteken. Een paar maal verdronk hij zelfs bijna. Toen >hij dit > > zag, bad de tweede man tot God : "God,geef me de kracht...en de >middelen > > om deze rivier over te steken." Poef! God gaf hem een roeiboot en >zo > > slaagde hij erin de rivier over te steken in een uur tijd. Een >paar keer > > was hij nochtans Bijna kopje onder gegaan. Toen de derde man zag >hoe het > > de andere twee verging, bad hij ook tot God: "God, geef me de >kracht, de > > middelen en... de intelligentie om deze rivier over te steken." >Poef! God > > veranderde hem in Een vrouw. Ze keek naar de kaart, wandelde 500 >meter > > verder en stak daar de brug over.

iki_mocro
14-07-2003, 00:57
what tha hell!!!! Waar gaat dit over?

Miss_Honey
14-07-2003, 00:59
>De penis die opslag vroeg: > > > > > >Ik, de penis, vraag hierbij om een salarisverhoging en wel > >om de volgende redenen: > >Ik doe fysieke arbeid en werk in grote dieptes; > >Ik ga altijd met mijn hoofd eerst naar binnen; > >Ik krijg geen vrij in het weekend of op feestdagen; > >Ik krijg geen overuren uitbetaald; > >Ik werk in een donkere werkplaats met slechte ventilatie; > >Ik werk bij hoge temperaturen; > >Ik sta constant bloot aan besmettelijke ziektes > > > >Hoogachtend, > >Uw penis > > > >Antwoord van de directie: > > > > > >Geachte Penis, > > > >Na ontvangst en grondige bestudering van uw verzoek en de argumenten >die u naar boven bracht, heeft onze afdeling Administratie helaas > >uw verzoek om de volgende redenen moeten afwijzen: > >U werkt geen 8 uur achter elkaar; > >U valt tijdens uw werk voor korte periodes in slaap; > >U volgt niet altijd de orders van het management team; > >U blijft niet altijd op u aangewezen werkplek, maar bezoekt > >ook regelmatig andere plaatsen; > >U neemt nooit het initiatief, u moet onder druk gezet en >gestimuleerd > >worden voordat u aan het werk gaat; > >U laat uw werkplek na het werk altijd smerig achter; > >U negeert regelmatig de benodigde veiligheidsvoorschriften, zoals > >het dragen van beschermende kleding; > >U gaat ver voor u vijfenzestigste al met pensioen; > >U bent niet in staat om twee diensten achter elkaar te draaien; > >U heeft soms uw werkplek allang verlaten, voordat uw werk is > >volbracht En alsof dat nog niet genoeg is, loopt u constant in en >uit het > >pand met twee verdacht uitziende zakken.

Sweet_Younes
14-07-2003, 01:00

Origineel gepost door Miss_Honey Op een nacht brengt een jongen zijn vriendin thuis. Ze zoenen elkaar goedenacht als de jongen erg geil wordt. In een vlaag van zelfvertrouwen leunt de jongen met z'n hand tegen de muur en glimlacht naar zijn vriendin en zegt:"Schatje, wil je me ******?" Geschokt zegt ze "Ben je gek geworden? Dadelijk zien mijn ouders ons." "O, kom nou! wie ziet ons nu op dit tijdstip?" zegt hij, grijnzend... "Nee, alsjeblieft. Wat als ze ons betrappen." "O, kom op man. Er is hier niemand, iedereen slaapt." "Nee, echt niet. Het is veel te riskant." "O, alsjeblief, please...Ik hou zoveel van je!" "Nee, nee en nog eens nee. Ik hou ook van jou, maar ik kan het nu niet." "O, jawel, je kunt het wel...please?" "Nee, ik kan het echt niet." "Ik smeek je..." Plotseling gaat het licht op de trap aan en de zus van de vriendin komt in haar pyama naar beneden. Met haar haren in de war en met een slaperige stem zegt ze: "Pap zegt dat je je gang moet gaan en hem maar moet ******. En anders kan ik het wel doen. En als dat niet mocht lukken wil mam ook nog wel naar beneden komen en het doen. Maar in hemelsnaam...zeg tegen 'm dat ie z'n hand van de intercom haalt!!" :zwaai: hahaha die is ook goed :goedzo: :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3