Bekijk originele versie : Mensen Waar Gaat De Islam Naar Toe
yasmina_amal
28-06-2002, 19:05
BROEDERS EN ZUSTERS,
WAT IK VANDAAG TE HOREN GEKREGEN HEB IS ECHT SCHOKKEND,EEN JONGEN HEEFT ZE EIGEN VADER VERMOORD.
Boerinneke
28-06-2002, 20:29
Inna lilahi wa ina ilaihi razi3oen.
Moge Allah swt deze jongen vergeven.
khadija108
28-06-2002, 20:35
Heb ik niks over gehoord, waar is dit gebeurd?
tangia19
28-06-2002, 20:59
dan is denk ik die vader ook niet echt als een echte moslim geweest maar ja dan hoor je je vader nog niet vermoorden maar ik weet hoe die jongen zich voelt als hij een erge vader heeft dan ga je ook van alles bedenken
True_angel
28-06-2002, 21:03
sorry maar de islam die verandert niet en die is nooit verandert, wij wij veranderen.......... waneer is dit dan gebeurt? heb er niks over gehoort eerlijk gezegt!
yasmina_amal
28-06-2002, 21:55
het is vorige week gebeurd
Wat heeft de islam hier nou mee te maken? Hoe durf je dit met elkaar te verbinden? Ik bedoel het niet verkeerd hoor maar zulke onbegrijpelijk dingen gebeuren over de hele wereld. Hollanders zeggen toch ook niet "Waar gaat het christendom in hemelsnaam naar toe" als bijv. een amsterdamse moeder haar kind vermoord?
Dit heeft niks met religie te maken, maar met omstandigheden waarin deze jongen verkeerde!
salaamm jepp datsecht gebeurdd..
in marokko dan... hij was oos op zijn vader pakte.. de bijl.. en allah igfed zijn kop eraf gehaad toen....
wat mensenn/... allemaal in staat zijn allah igfed
Inna lilahi wa ina ilaihi razi3oen.
of kijk bij...
www.bousitou.com
www.araben-darmenach.com
Sarahsalima
29-06-2002, 09:57
waar de islam naar toe gaat ????????????????
Dat slaat nergens op !!!!
De Islam is nog hetzelfde en het gaat nergens heen, het brengt de mensen ergens naar toe, naar de dzjahanama of naar de dzjenna!
onthoud dat !
_MaJesTeiT_
29-06-2002, 19:09
En wat vinden jullie van deze gebeurtenis.
Vorig jaar rond Ramadan heeft een echtgenoot zijn vrouw gedood met een bijl waar notabene zijn eigen kinderen bij waren.
Is dat normaal tegenwoordig?
De moeder van je kinderen vermoorden waar je kind bij is.
Waar gaat de wereld heen of waar gaat de mens heen?????
Ik wens iedereen een fijne avond en ik hoop dat het kwaad van jullie wegblijft.
Beslamaaaaaa
groetjesssss
igzeneej
29-06-2002, 21:20
Die fout van die link maakte de media ook !
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.