Bekijk originele versie : Spijt...........
saidaaatje
13-07-2003, 22:44
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd....twee jaar geleden heb ik die kans laten gaan....ik kreeg er gisteren nog een kans voor en weer heb ik die kans laten gaan...
tfoe, ze zeggen driemaal is scheepsrecht, maat of dat hier geldt.....lawrelem...
hebben jullie ook spijt gehad van iets dat je juist verzuimde te doen??
Ik weet het niet... :(:(
Ik twijfel altijd of ik iets zal doen, en daarna denk ik wel, hmm hoe zou het zijn gelopen als ik het anders deed. Spijt ,weet ik niet..
;)
saidaaatje
13-07-2003, 22:47
ewa it feels like hell...I can assure you that....waarom heb ik die kans wederom niet gegrepen...hoe dom kan ik toch zijn.....
Mekteb, je maakte een keuze. Je kan daar nu niet blij mee zijn, maar je hebt hem gemaakt, je kunt nu alleen maar zuchten. :(
:blauwkus:
saidaaatje
13-07-2003, 22:55
precies....in het midden van een zucht ben ik blijven steken...een herhaling in mijn gedachten....
iki_mocro
13-07-2003, 22:56
Ik heb spijt dat ik mijn **** gisteravond heb vergeten af te vegen, Bah
ik heb mijn onderbroek achterstevoren gedragen zodat ik mijn remsporen niet zie..........
Ook weleens meegemaakt?
Origineel gepost door saidaaatje
precies....in het midden van een zucht ben ik blijven steken...een herhaling in mijn gedachten....
Dief! :p
:Iluvu:
saidaaatje
13-07-2003, 23:01
ewa..once a moccro..always a thief:D maar die zin is nu echt van toepassing...
:p
Komt Insha'allah wel goed! :blauwkus:
saidaaatje
13-07-2003, 23:05
insha'allah
Saidat0en
14-07-2003, 01:39
Origineel gepost door iki_mocro
Ik heb spijt dat ik mijn **** gisteravond heb vergeten af te vegen, Bah
ik heb mijn onderbroek achterstevoren gedragen zodat ik mijn remsporen niet zie..........
Ook weleens meegemaakt?
:giechel: Whahahahahahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!!!
saidaaatje
14-07-2003, 18:04
Origineel gepost door Mazlout
Allush komt goeT!
insha'allah...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.