Bekijk originele versie : Alle BELGEN Melden
Riffia_Samra
01-11-2006, 15:31
Dames of heren
Wie heeft ziana kawtar meegemaakt. Wie kan me wat over haar vertellen. Ze schijn ook een catering (haar man geloof ik) te hebben en haar dochter is dj of zo. Maar goed degene die mij wat erover kan vertellen zo snel mogelijk please:( . Ik heb trouwens ook gehoort dat haar make-up niet mooi is maar haar kleding wel.
Ik wacht jullie reacties af :goedzo: :kus:
thallaw
Asma_Amsa
01-11-2006, 15:52
Dames of heren
Wie heeft ziana kawtar meegemaakt. Wie kan me wat over haar vertellen. Ze schijn ook een catering (haar man geloof ik) te hebben en haar dochter is dj of zo. Maar goed degene die mij wat erover kan vertellen zo snel mogelijk please:( . Ik heb trouwens ook gehoort dat haar make-up niet mooi is maar haar kleding wel.
Ik wacht jullie reacties af :goedzo: :kus:
thallaw
Salam Oe Alaikoem Warahamatoe Allahi Wabarakatoehoe
Haar kleding is mooi, haar make-up valt mee, maar haar decoratie is rampzalig:)
Wa Alaikoem Salam Warahamatoe Allahi Wabarakatoehoe
Riffia_Samra
01-11-2006, 16:13
Haar kleding is mooi, haar make-up valt mee, maar haar decoratie is rampzalig:)
SALAAM MO3ALEIKOM
meen je dit nou:wow:
please vertel me meer over haar,,
me schoonmoeder heeft haar namelijk geregeld voor mijn bruiloft (buiten mijn weten om:traan1: ) met decoratie en catering en dj en ziana
oow mijn god mijn hart
vertel meer pleasee
IK MAAK ME SCHOONMOEDER AFF!!:kwaad:
ze gaat me te schande zetten ooh my godd:jammer:
Asma_Amsa
01-11-2006, 16:21
meen je dit nou:wow:
please vertel me meer over haar,,
me schoonmoeder heeft haar namelijk geregeld voor mijn bruiloft (buiten mijn weten om:traan1: ) met decoratie en catering en dj en ziana
oow mijn god mijn hart
vertel meer pleasee
IK MAAK ME SCHOONMOEDER AFF!!:kwaad:
ze gaat me te schande zetten ooh my godd:jammer:
Mijn nicht had haar vorig jaar als ziana , haar kleren waren egt mooi dat wel.Make up ietsje overdreven maar da kan je altij met haar bespreken.Kwa decoratie vond ik haar egt niet goed...
Er was een misverstand, ze had de verkeerde spullen mee
Zoals je warschijnlijk weet heeft ze Chanel en Louis Viton tafellakens.... Wel we hadden de LV besteld en zij kwam af met die van Chanel...
dus ja mohem zo erg is ze nuu weer ook niet kan zijn da k een beetje overdrijf maar uiteindelijk heeft mn tante voor decoratie niet betaald om dat ze niet tevreden was en euhmmm dj daar weet ik niets van:)
Een goeie raad , bezoek haar een paar keer voor u bruiloft en laat haar duidelijk weten wat je wilt en wat niet :)
Riffia_Samra
01-11-2006, 16:26
Mijn nicht had haar vorig jaar als ziana , haar kleren waren egt mooi dat wel.Make up ietsje overdreven maar da kan je altij met haar bespreken.Kwa decoratie vond ik haar egt niet goed...
Er was een misverstand, ze had de verkeerde spullen mee
Zoals je warschijnlijk weet heeft ze Chanel en Louis Viton tafellakens.... Wel we hadden de LV besteld en zij kwam af met die van Chanel...
dus ja mohem zo erg is ze nuu weer ook niet kan zijn da k een beetje overdrijf maar uiteindelijk heeft mn tante voor decoratie niet betaald om dat ze niet tevreden was en euhmmm dj daar weet ik niets van:)
Een goeie raad , bezoek haar een paar keer voor u bruiloft en laat haar duidelijk weten wat je wilt en wat niet :)
salaam
ik weet helemaal niks van die tafellakens:( IK weet eigelijk helemaal niks van haar:traan1: , alleen dat ze die belgische zangeres of presentatrice had gedaan, ik weet helemaal niks me schoonmoeder heeft haar geregeld:moe: , ik ga ook wel zeker binnenkort bij haar langs, maar ik wil helemaal geen luis vuiton of chanel tafellakens:kwaad: , ik wil het klassiek hebben en geen nepmerk spullen, mohiem
me hart draaide om toen ik je reactie las! met rampzalig:eek: whahhaha
maar heel erg bedankt voor je reactie:kus:
je bent een schat:kus:
ZIJN ER NOG ANDERE MENSEN
HELLPP HELLPP
Riffia_Samra
01-11-2006, 16:37
Hellpppp
Riffia_Samra
01-11-2006, 17:27
ewa mensen :( ??
niemand die haar heeft meegemaaakt??
ik dacht dat ze bekend was:traan1: ??
reageer dannn
:kus:
thafadjaht
01-11-2006, 18:01
de kleding en stoelen zijn echt prachtig hoor meid bsahtek
Riffia_Samra
01-11-2006, 18:10
soukran meisje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.