Bekijk originele versie : player voor live
marocmaffia
13-07-2003, 18:59
ik heb een vriendin het is eergister uit :( ik heb het uitgemaakt omdat ze altijd als we ruzie hebben maar andere jonges gaat en dit keer is ze echt gegaan.....toen heb ik het uit gemaakt
ik vond haar mooi en als ik nu zie hoe ze met andere jonges steeds als een **** gaat spelen word ik jaloerzzzzz..........maar ik hoop dat ik der heel snel vergeet maar ik ken veel meiden krijgen weet je :sjans: :sjans:
yeh meskien...................
mensen hebben veel grotere problemen dan het uitmaken van een relatie :ego:
en je kan alle meisjes krijgen (uhum) hoe je alleen al praat weet ik al hoe je bent ;)
diesel49
13-07-2003, 19:08
Origineel gepost door hayete
yeh meskien...................
mensen hebben veel grotere problemen dan het uitmaken van een relatie :ego:
en je kan alle meisjes krijgen (uhum) hoe je alleen al praat weet ik al hoe je bent ;) :lol:
taker3esht
13-07-2003, 19:10
leuk voor je
Miss_Honey
13-07-2003, 19:21
Ff voor de info...het is "player for life" :D
Als je je niet zo arrogant had opgesteld zou je serieuze reacties krijgen...maar met zo'n instelling zou je dit soort reacties toch wel kunnen verwachten...
Veel succes anyway :zwaai:
marocmaffia
13-07-2003, 19:39
walah tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
taker3esht
13-07-2003, 19:48
:kwaad: tazz 3lik wal hmar iboul 3lik
RIF_CHICKIE
13-07-2003, 20:13
:lol: :lol: miskein, zeg3ma !!!!!!
ga togg naar huis man, :ego: :ego:
Wanise89
14-07-2003, 00:52
aj haj zehma.. Miss za3ter hna!!..
Iwa meskine erg voor je..
Maar alle meiden krijgen.. kun je beter nietr zeggen..
Groeten wanise
iki_mocro
14-07-2003, 00:54
Tha boy is mine, ***!
Sweet_Younes
14-07-2003, 00:54
Origineel gepost door marocmaffia
ik heb een vriendin het is eergister uit :( ik heb het uitgemaakt omdat ze altijd als we ruzie hebben maar andere jonges gaat en dit keer is ze echt gegaan.....toen heb ik het uit gemaakt
ik vond haar mooi en als ik nu zie hoe ze met andere jonges steeds als een **** gaat spelen word ik jaloerzzzzz..........maar ik hoop dat ik der heel snel vergeet maar ik ken veel meiden krijgen weet je :sjans: :sjans:
wejowww wat voor vriendin is dat, enne als je zoveel kan krijgen, waarom zoek je dan geen goeie uit, die niet na elke ruzie naar een jongen rent
:zwaai:
Miss_Honey
14-07-2003, 01:17
Origineel gepost door Sweet_Younes
wejowww wat voor vriendin is dat, enne als je zoveel kan krijgen, waarom zoek je dan geen goeie uit, die niet na elke ruzie naar een jongen rent
:zwaai:
:goedzo:
Enne als je alle meiden zou kunnen krijgen zou je nu niet aan het treuren zijn om die troela...want tjahhh als je alle meiden kan hebben heb je altijd wel goed gezelschap neem ik aan :p
BentDagilia
14-07-2003, 01:20
maar ik ken veel meiden krijgen weet je :sjans: :sjans:
Ik Ben blij dat je, jezelf lekker vind :rolleyes:
Saidat0en
14-07-2003, 01:36
"player voor live"? :rolleyes:
Bedoel je nie "player for life"? :D
BentDagilia
14-07-2003, 01:44
Miskin z'n hart doet zo PIJN dat hij niet eens normaal LIfe kan schrijven ;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.