Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden help me!!!!

Meryam20
13-07-2003, 18:52

Heey meiden, Ik moet van de zomer een marokaanse jurk laten maken, en ik heb wel een bepaald idee, maar ik wil het aan kunnen tonen via een foto (aangezien mijn manier van uitleggen voor die marokanen daar niet echt begrijpvol is), Nou ik mijn vraag hebben jullie foto's van teksita's of van marokaanse site's???? Heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt alvast!! :zwaai:

hayete
13-07-2003, 19:04
hey hey ik wil ook jurken maken, en ik ben naar amsterdam gegaan daar is een heel leuk winkeltje van een marokaans meisje....zij heeft wel foto's voor je :) :zwaai:

angelrifia
13-07-2003, 19:09
Origineel gepost door hayete hey hey ik wil ook jurken maken, en ik ben naar amsterdam gegaan daar is een heel leuk winkeltje van een marokaans meisje....zij heeft wel foto's voor je :) :zwaai: welke winkel bedoel jij ik ben er ook op zoek naar thanx groetjes moi

meryema
13-07-2003, 19:26
ja is wel handig ik wil ook wel weten :)

yasminatje18
13-07-2003, 19:27

je moet op www.babamarekech.nl kijken.ewa ik weet niet hoe je marakech percies schrijft,maar dar heb je helle mooi jurken kun je dan uitprinten. xxxxx yasmina

meryema
13-07-2003, 19:28
Marrakech ...............

yasminatje18
13-07-2003, 19:31
ja dan moet je naar www.marrakech.nl gaan.helle mooie jurken echt.

Meryam20
13-07-2003, 19:54
Origineel gepost door hayete hey hey ik wil ook jurken maken, en ik ben naar amsterdam gegaan daar is een heel leuk winkeltje van een marokaans meisje....zij heeft wel foto's voor je :) :zwaai: Je zou me zo kunnen helpen door aan haar te vragen om die foto's door te mailen. Het adres is meryaamptje@hotmail.com Heel erg bedankt meid!!

Meryam20
13-07-2003, 19:58
Origineel gepost door yasminatje18 ja dan moet je naar www.marrakech.nl gaan.helle mooie jurken echt. Die van babmarrakech ken ik al maar toch bedankt, je kan ook de site www.nejma.nl die heeft er ook wel een paar mooie op zitten!!! Maar meiden als je misschien foto's hebben mail die alsjeblieft naar meryaamptje@hotmail.com.

hayete
13-07-2003, 21:57
dat winkeltje is in de dappermarkt.....niet er in maar achter die kraampjes op een hoek......mischien is dit genoeg :zwaai: