Bekijk originele versie : Stijltang
nisrineke2
01-11-2006, 13:17
Meiden geef mij eens een goed advies wat is een goede stijltang wel even merk erbij zetten niet alleen hoe goed die wel niet is en hoe die eruit ziet wil er 1 kopen namelijk.
Ik heb de chitang.. maar een hele goede uit thailand.. die hebben ze hier nog niet te koop dacht ik.. mijn broer was daar naartoe geweest en ik zei gelijk neem die voor me mee:D
Je hebt hier wel verschillende chitangs te koop. Die zijn echt goed.. je kunt het trouwens eerst testen bij team-kapsalon of cosmo voor €20
:goedzo: succes
nisrineke2
01-11-2006, 14:01
Chitang klinkt me niet echt bekend in de oren ik onthoudt em dank je.
Meiden nog meerrrrrrrrr weet zeker dat er meer meiden zijn hier met een stijltang voor die springerige marokkaanse krullen
sihamkleuter
01-11-2006, 14:11
ikzelf heb geen krullen,en ook nit echt stijl,er zit beetj eeen slag in.
Heb vorig jaar ook bij de cosmo, de chitang gebruikt. En het werkt inderdaad heelsenl en heel steil.
ALleeen een nadeel vond ik dat mijn haar zo erg steil werd, echt sluik gewoon,en dat vin dik niet mooi, ermoet wel een beetj evolume inzitten.
ikkon er nisk mee, niet opstekenniet in een staart, eht zakte steeds naar beneden, ikkon het alleenmaar los dragen.
CHI-tang
Wordt steeds goedkoper dat ding..
Het handige is dat het levenslange garantie heeft. M'n zus heeft het al twee keer gemold en telkens weer een nieuwe gehad.
Het is wat je zegt Sihamkleuter.. dat sluik haar vind ik ook niks.
sihamkleuter
01-11-2006, 14:44
CHI-tang
Wordt steeds goedkoper dat ding..
Het handige is dat het levenslange garantie heeft. M'n zus heeft het al twee keer gemold en telkens weer een nieuwe gehad.
Het is wat je zegt Sihamkleuter.. dat sluik haar vind ik ook niks.
fohnen i sveel mooier vind ik, dankan je er echt een slag in fohnen.
maar dat ligt misschien verschillend per haar
sihamkleuter
01-11-2006, 14:50
De chi thang IDD!!! echt goed dingen heb hem zelf ook!! heb een tijd gestijld!! maaar je haaar MY goddd!!!
Nu fohn ik het gewoon met een ronde borstel!! tis niet styl als een tang maar vind het mooier en mijn haar blijft een beetje leven!!
nu als mijn droogt heb ik golven!!! met de styltang had ik gewoon echt bijna kroes haar:eek: op een gegeven moment!
inderdaad dat bedoel ik:goedzo:
fohnen i sveel mooier vind ik, dankan je er echt een slag in fohnen.
maar dat ligt misschien verschillend per haar
Fohnen doe ik niet, vind krullen leuker staan. Maar heb dun haar en dan is de CHI-tang écht niet ideaal : ).
miss_nana
01-11-2006, 14:50
hoe duur hebben jullie je stijltang gekocht.....
faaatje66
01-11-2006, 14:53
heb style tang van remington
maakt je haar style maar niet sluik.. overigens denk ik dat dat aan haarsoort ligt als je heel dik haar hebt zal t niet zo snel sluik worden..
bij mij blijft er altijd soort golf in zitten.... lijkt t nog tenminste een beetje natuurlijk.. maar anyway.. style tangen drogen je haar uit ...ik doe zo min mogelijk meer stylen..
hij was overigens 40 euro die tang. niet duur dus
Een paar jaar terug was die 230-, euro..
Ik zie de goedkoopste nu voor 130-, euro?
Ik had de mijen dat is nu bijna een jaar geleden voor 150 euro gekocht :moe:
doe ik NOOIT MEEER!!! je moet er voor ozrgen dat je stijltang KERAMISCHE platen heeft dan is ie goed:goedzo:
Heb nu een vette fohn gekocht die ze bij kapper zaken gebuirkne had hem voor 89 euro!!! met zo eeen heeeeeeleee dunne mond!! echt in 15 min ben ik klaaar!
Laat ziennn..
Ik fohn ook liever.. toch is die chitang wel makkelijk als je snel effe stijle haren wilt hebben..
Ik doe meestal eerst mousse en daarna laten drogen.. dan chitang gebruiken en met haren los slapen.. nou geloof me de volgende dag heb je stijl haar EN volume
mijn stijl tang komt uit china mijn kapsper voor me gehaald en hij is heeeeel erg goed en beter als fohnen vind ik, ik draag hijaab dus ik heb altijd wel beetje slag in mijn haar voor mij is het ideaal :goedzo:
i love de chi tang.....had het vioor mijn verjaardag gekregen...
plat haar . krullen volume..de mooiste modellen maak ik er mee ...i love it!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.