Bekijk originele versie : Buiten
Islam4You
01-11-2006, 10:22
:o [ik moet naar buiten maar het is zo eng. ik ben bang om meegesleurd te worden door die hevtige wind:nerd:
wind is heftuuuug:jammer: ]
latifa_soussia
01-11-2006, 10:23
Ik ook :gniffel:
Ghatar_tangawia
01-11-2006, 10:25
Mijn man heeft mij op mijn werk afgezet vanochtend. De wind was echt heftig. Ik ben al om half 3 klaar met werken.. dan moet ik alleen terug naar huis :maf2:
Als ik nooit meer reageer, dan weten jullie dat de wind mij heeft meegesleurd :hihi:
Islam4You
01-11-2006, 10:39
ik ga het toch maar proberen :jammer: als ik vandaag niet meer reageer dan weten jullie dat ik meegesleurd ben.
ciaoooooo dames ik hou mn hart vast :hihi:
ps: in ieder geval geen rokken aan vandaag :lol: krijgt iemand je ondergoed te zien :haha:
Ghatar_tangawia
01-11-2006, 10:40
ik ga het toch maar proberen :jammer: als ik vandaag niet meer reageer dan weten jullie dat ik meegesleurd ben.
ciaoooooo dames ik hou mn hart vast :hihi:
ps: in ieder geval geen rokken aan vandaag :lol: krijgt iemand je ondergoed te zien :haha:
Hhahahahaha!! Ik heb vandaag een rok aan :hihi:
Maar gelukkig een lange jas tot mijn knieen die helemaal dichtkan!!! Dus o wee als iemand naar me gluurt!
Succes.. laat ons weten of je bent meegesleurd!!
Islam4You
01-11-2006, 15:31
ik leef nog :haha:. Het was wel koud maar het waaide niet zo erg dat je meegesleurd wordt. als je binnen bent en die wind hoort denk je weyeeeeeeeeew maar als je buiten bent dan valt het REUZEEE mee
:moe:
-Zonnestraal-
01-11-2006, 16:04
Ik ga nu de wind trotseren, ik ga wat dingetjes halen en daarna ouderwets naar de film!! Heerlijk met dit weer, lekker film kijken, popcorn eten, daarna warme chocolademelk met slagroom en dan terug naar huis VLIEGEN!! :hihi:
Doenya25
01-11-2006, 16:10
mag ik mee summergirl?................ :D en wat voor film ga je kijken?... dat is lang geleden dat ik popcorn heb gegeten zeg....
-Zonnestraal-
01-11-2006, 16:26
mag ik mee summergirl?................ :D en wat voor film ga je kijken?... dat is lang geleden dat ik popcorn heb gegeten zeg....
Tuurlijk mag je mee!! :banana: We gaan naar the devil weares prada! Heb er echt zin in.. Woon je ook in A'dam?
Ik ga ook zo met een vriendin iets leuks doen.. maar ik laat samia zeker weten thuis:haha: het waait echt heeeeeeel erg hard..
Doenya25
01-11-2006, 16:30
Tuurlijk mag je mee!! :banana: We gaan naar the devil weares prada! Heb eer echt zin in.. Woon je ook in A'dam?
Nee lieve meid! maar dat je zegt dat ik mee mag is al genoeg voor mij!! barakallahoefik! :kus:
Nee woon in Utrecht dus helaas!...
Klinkt eng die film of is de titel alleen eng?... :maf:
jaa die film willen we ook zien straks maar is het echt een leuke film?
-Zonnestraal-
01-11-2006, 16:33
Nee lieve meid! maar dat je zegt dat ik mee mag is al genoeg voor mij!! barakallahoefik! :kus:
Nee woon in Utrecht dus helaas!...
Klinkt eng die film of is de titel alleen eng?... :maf:
:sjans:
Die film is juist helemaal niet eng, hij is grappig.. Soort comedy..
Ben ook een chicken ik zap al weg als er een eng muziekje in een film voorkomt.. :hihi:
schatje26
Die film is echt leuk heb hem zondag gezien en het is geen enge film maar een komedie wallah we hebben gelachen! veel plezier :)
-Zonnestraal-
Ik heb nu van echt veel mensen gehoord dat ie leuk is, dus vandaar mijn keuze...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.