Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zwangerschap

sai77
31-10-2006, 21:34

meiden(of beter dames) effe een vraag vorige strip(van de pil) moest ik in de eerste week net een antibiotica beginnen(voor een week). heb dat dus volledig gedaan. heb voor de zekerheid geen stop week ingelast dus ben dinsdag gewoon verder met een nieuwe strip begonnen. Maar het is nu zo dat ik sinds gisteren heel raar voel wou een doner halen maar na 2 hapen zat ik helemaal vol en werd er misselijk van. de hele dag heb ik niets gegeten, had zo een trek in pure chocolode. vandaag loop ik al van bij het wakker worden met spagettie in mijn hoofd. heb het ook wel gemaakt maar ben nu zo misselijk. en kan geen eten meer zien of reuken.:rolleyes: :rolleyes: Is er een kans dat ik zwanger ben. ben wel al moeder van 2 kinderen ,die gepland waren dus kan het niet vergelijken Wat raden jullie me aan om te doen.....

zwina1980
31-10-2006, 21:54
meid ga morgen incha allah bij de dokter langs,en als je inderdaad zwanger bent,dan moet je allah dankbaar zijn voor wat je van hem krijgt

sai77
31-10-2006, 22:00
meid ga morgen incha allah bij de dokter langs,en als je inderdaad zwanger bent,dan moet je allag dankbaar zijn voor wat je van hem krijgt ga dat maar doen had me zus ook al aangeraden dank je wel om te antwoorden

marocloubna
31-10-2006, 22:02
Veel succes meid!!! Inshallah zal het wat worden......... :goedzo:

Yousra384
31-10-2006, 23:07

test bij de apotheek halen. Daarna kan je altijd nog naar de dokter. Dan heb je tenminste al zekerheid of je nou zwanger bent of niet.

cherinaa
31-10-2006, 23:10
er bestaat een mogelijkheid dat je zwanger bent. want een antibiotica kuur kan de pil de kracht doen afnemen. ben je al over tijd? zo ja, dan zou ik een test gaan doen.

rbattiiaa
31-10-2006, 23:53
meiden(of beter dames) effe een vraag vorige strip(van de pil) moest ik in de eerste week net een antibiotica beginnen(voor een week). heb dat dus volledig gedaan. heb voor de zekerheid geen stop week ingelast dus ben dinsdag gewoon verder met een nieuwe strip begonnen. Maar het is nu zo dat ik sinds gisteren heel raar voel wou een doner halen maar na 2 hapen zat ik helemaal vol en werd er misselijk van. de hele dag heb ik niets gegeten, had zo een trek in pure chocolode. vandaag loop ik al van bij het wakker worden met spagettie in mijn hoofd. heb het ook wel gemaakt maar ben nu zo misselijk. en kan geen eten meer zien of reuken.:rolleyes: :rolleyes: Is er een kans dat ik zwanger ben. ben wel al moeder van 2 kinderen ,die gepland waren dus kan het niet vergelijken Wat raden jullie me aan om te doen..... Nou meid hele grote kans dat je zwanger bent, als je antibiotica inneemt moet je extra voorbehoedsmiddelen gebruiken (condoom) omdat de pil in zijn kracht afneemt en soms helemaal niet werkt. Dit is algemeen bekend, ik heb opt moment 2 familieleden die zwanger geworden zijn omdat ze antibiotica innamen en geen extra voorbehoedsmiddelen gebruikte. En geen stopweek inlasten is al helemaaal niet nodig dit heeft geen effect op een bevruchting in een eerder stadium is gebeurd. Dus zou er zsm mee stoppen en gewoon een test gaan doen. Ik weet bijna zeker dat ik je mag feliciteren dus hierbij :D

sai77
01-11-2006, 09:10
Nou meid hele grote kans dat je zwanger bent, als je antibiotica inneemt moet je extra voorbehoedsmiddelen gebruiken (condoom) omdat de pil in zijn kracht afneemt en soms helemaal niet werkt. Dit is algemeen bekend, ik heb opt moment 2 familieleden die zwanger geworden zijn omdat ze antibiotica innamen en geen extra voorbehoedsmiddelen gebruikte. En geen stopweek inlasten is al helemaaal niet nodig dit heeft geen effect op een bevruchting in een eerder stadium is gebeurd. Dus zou er zsm mee stoppen en gewoon een test gaan doen. Ik weet bijna zeker dat ik je mag feliciteren dus hierbij :D dus meiden ga vanmiddag een test halen vandaag zou ik met de 2de pil van de tweede week beginnen wannneer is het beste moment om te testen

achermijnpc
01-11-2006, 10:51
laat ons weten of je zwanger bent :D

rbattiiaa
01-11-2006, 11:40
dus meiden ga vanmiddag een test halen vandaag zou ik met de 2de pil van de tweede week beginnen wannneer is het beste moment om te testen Als dit je on. week moet zijn dan kan je gelijk testen!

rbattiiaa
01-11-2006, 11:41
laat ons weten of je zwanger bent :D Jij bent bijna op de helft :D geniet van je zwangerschap :banana:

achermijnpc
01-11-2006, 12:06
Jij bent bijna op de helft :D geniet van je zwangerschap :banana: zeker, hopelijk heb ik het zwaarste achter de rug en komt nu het mooiste :love: bedankt

sai77
02-11-2006, 22:04
heb niet getest ga het nog 2 weken volhouden dan moet ik ongesteld worden vandaag was ik weer misselijk

cherinaa
02-11-2006, 22:51
echt spannend hoor.